آموزش آناتومی یک بیان برای انیمیشن صورت در مایا

The Anatomy of an Expression for Facial Animation in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا، شلیک ماهیچه های صورت در پاسخ به فکر در مغز را پوشش می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012. در این آموزش مایا، شلیک ماهیچه های صورت در پاسخ به تفکر در مغز را پوشش می دهیم. صورت دستگاه پیچیده ای است که با عملکرد صحیح آن می تواند احساسات و سرگرمی زیادی را برای مخاطبان ما به ارمغان بیاورد. برای ایجاد انیمیشن‌های خوب چهره، درک سیستم زیر سطحی که بیان را ایجاد می‌کند بسیار مهم است. ما عمیقاً در سیستم عضلانی صورت شیرجه می‌زنیم و همچنین تعدادی نکته خوب برای ایجاد عبارات پویا و جالب را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

آناتومی یک بیان برای انیمیشن صورت در مایا The Anatomy of an Expression for Facial Animation in Maya

  • شکست عضلانی Muscle Breakdown

  • افکار در مقابل احساسات Thoughts vs. Feelings

  • شروع به مسدود کردن در ابروها Starting to Block in the Brows

  • زمان بندی چشم ها و ابروها Timing the Eyes and Brows

  • شروع به Spline کردن ابروها Starting to Spline the Brows

  • زمان بندی بخش میانی و کار بر روی ابروها Timing the Middle Section and Working on Brows

  • تمیز کردن چشم راست Cleaning up the Right Eye

  • شروع از فک Starting on the Jaw

  • متحرک کردن چشمک ها و دانش آموزان Animating Blinks and Pupils

  • جلا دادن سر Polishing the Head

  • جلا دادن چشم Polishing the Eyes

  • جلا دادن بینی Polishing the Nose

  • پایان دادن به بحث در مورد دستور شلیک Wrapping up the Discussion on Firing Order

نمایش نظرات

آموزش آناتومی یک بیان برای انیمیشن صورت در مایا
جزییات دوره
2h 24m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Andrew Conroy
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andrew Conroy Andrew Conroy

اندرو کانروی دانشکده انیمیشن برتر موسسه هنری سالت لیک سیتی است. او زمان خود را در صنعت بازی ها ، انیمیشن ها و VFX گذرانده است. کار آندرو از دیزنی اینتراکتیو آغاز شد ، جایی که او دندان های خود را با یادگیری جزئیات انیمیشن بازی قطع کرد. از آنجا به نیویورک نقل مکان کرد تا در استودیوی Blue Sky کار کند و در آنجا روی عصر یخبندان 3 کار کند. مسیری که او همیشه راحت تر بوده است. او در Rhythm and Hues فرود آمد تا روی تعدادی از فیلم آنها کار کند. او به سرعت به انیماتور ارشد رفت و از کارمندان استخدام شد. در طول زمان همکاری با R + H وی در زمینه های Alvin 2 ، Hop ، Yogi Bear ، Alvin 3 و Life of Pi کار کرد. حالا اندرو درجه انیمیشن را در Ai SLC بالا می برد و یک استودیوی کوچک را از سالت لیک اداره می کند. استودیوی Long Winter در زمینه تولید دارایی و فیلم کوتاه تخصص دارد. این استودیو یک گروه التقاطی از هنرمندان از سراسر جهان است که می خواهد کار خود را از حد مجاز خود و شرکتهایی که در آن کار می کنند ، فراتر بگذارد. اندرو اکنون با همسر و دخترش در سالت لیک زندگی می کند. وقتی دنیای انیمیشن را تسخیر نمی کند ، می توان از فرصت های تفریحی بی پایان یوتا لذت برد.