آموزش مدل سازی یک شخصیت فانتزی در مایا

Modeling a Fantasy Character in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا، ما به ایجاد توپولوژی کاربردی و کارآمد نگاه خواهیم کرد و یاد خواهیم گرفت که چگونه از آن برای مدل‌سازی یک کاراکتر دقیق استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011. در این آموزش مایا، ما به ایجاد توپولوژی کاربردی و کارآمد نگاه می کنیم و یاد می گیریم که چگونه از آن برای مدل سازی یک کاراکتر دقیق استفاده کنیم. در طول این درس‌ها، نگاهی عمیق به برخی از تکنیک‌های مدل‌سازی چند ضلعی ترکیبی با استفاده از Maya 2011 خواهیم داشت. ما بر روی ایجاد توپولوژی مناسب انیمیشن برای شخصیت سبک فانتزی خود تمرکز خواهیم کرد که نه تنها به درستی تغییر شکل می‌دهد، بلکه آناتومی دقیق را نیز به نمایش می‌گذارد. در پایان این آموزش، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه لباس، وسایل، کتاب، شمع و جمجمه انسان را مدل سازی کنیم و در عین حال طیف گسترده ای از تکنیک های مدل سازی را برای تولید مش های دقیق و دقیق پوشش دهیم. در حالی که این آموزش از Maya 2011 استفاده می کند، تکنیک های استفاده شده قابل انتقال به هر برنامه نرم افزار مدل سازی چند ضلعی دیگر هستند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی یک شخصیت فانتزی در مایا Modeling a Fantasy Character in Maya

  • راه اندازی پروژه ما Setting up Our Project

  • مسدود کردن مش پایه Blocking Out the Base Mesh

  • اصلاح Silhouette و اضافه کردن توپولوژی مناسب انیمیشن Refining the Silhouette and Adding Animation-friendly Topology

  • اضافه کردن جزئیات به سر Adding Details to the Head

  • ایجاد جزئیات برای بازوها و نیم تنه Creating Detail for the Arms and Torso

  • جزئیات شکم و پاها Detailing the Abdomen and Legs

  • ایجاد جزئیات برای دست ها Creating Detail for the Hands

  • اجرای تست های تغییر شکل Running Deformation Tests

  • مدل سازی هود شخصیت ما Modeling Our Character's Hood

  • ایجاد کمربند و تونیک Creating the Belt and Tunic

  • ساخت مچ بند و چکمه Building Wrist Braces and Boots

  • مدل سازی پایه کتاب اصلی Modeling the Main Book Prop

  • نگاهی به تغییرات کتاب و مقاله مدلسازی Looking at Book Variations and Modeling Paper

  • مدل سازی شمع و ایجاد تغییرات Modeling the Candle and Creating Variations

  • ساخت پایه جمجمه انسان Creating the Human Skull Prop

  • راه اندازی Render Setting up the Render

  • بررسی پروژه و نظرات نهایی Reviewing the Project and Final Thoughts

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی یک شخصیت فانتزی در مایا
جزییات دوره
5h 3m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Pat Imrie
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pat Imrie Pat Imrie

پت ایمری یک هنرمند سه بعدی مستقل با 4 سال تجربه در صنعت انیمیشن است. او در طول دوران حرفه‌ای خود در زمینه‌های بسیاری از صنعت، از جمله برنامه‌های تلویزیونی، آگهی‌های تبلیغاتی، فیلم‌های انیمیشن بلند و آموزش کار کرده است. او این ثروت بزرگ را داشت که بر روی فیلم نامزد اسکار سیلوین شومت "Le Illusionist" کار کند، او همچنین از آموزش تمرین تولید سه بعدی با بسته های نرم افزاری مختلف برای بیش از 2 سال لذت برده است. اگرچه او در مدل‌سازی، مجسمه‌سازی و بافت‌سازی تخصص دارد، او همچنین یک متخصص عمومی بسیار ماهر با تجربه کار در بسیاری از رشته‌های سه بعدی است.