آموزش تکنیک های بازی نسل بعدی در XSI

Next-generation Game Techniques in XSI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: با بیش از 3.5 ساعت آموزش پروژه محور، به راحتی تکنیک های ساخت بازی و نحوه پیاده سازی ویژگی های قدرتمند XSI برای توسعه بازی های نسل بعدی را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 5.1.1 Foundation، C++ Compiler. XSI Essentials... با بیش از 3.5 ساعت آموزش پروژه محور، به راحتی تکنیک های ساخت بازی و نحوه پیاده سازی ویژگی های قدرتمند XSI را برای ساخت بازی های نسل بعدی بیاموزید. ایده آل برای هنرمندان مبتدی و متوسط. برجسته های محبوب عبارتند از: نقشه های عادی. نقشه های انسداد؛ نقشه های عمق؛ چیدمان UV؛ پیاده سازی Ultimapper; نقاشی بافت در فتوشاپ; استفاده از نور غیر مستقیم و سایه ها در نقشه های بافت. Rigs انیمیشن دوستدار بازی; تنظیم وزن پاکت. انیمیشن چرخه پیاده روی; صادرات دارایی های بازی به OGRE. برنامه نویسی C++; زمان واقعی نقشه برداری عادی. نقشه برداری اختلاف منظر در زمان واقعی. ابزار کاهش چند ضلعی و موارد دیگر. نرم افزار مورد نیاز: XSI 5.1.1 Foundation، C++ Compiler. XSI Essentials و بالاتر برای چندین درس توصیه می شود.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های بازی نسل بعدی Next-generation Game Techniques

  • نگاهی به مدل های با وضوح بالا و وضوح پایین Looking at the High-resolution and Low-resolution Models

  • شروع طرح بندی UV در Softimage Starting the UV Layout in Softimage

  • اتمام طرح UV Finishing the UV Layout

  • ایجاد نقشه های عادی و نقشه های انسداد Generating Normal Maps and Occlusion Maps

  • نقاشی بافت در فتوشاپ (قسمت اول) Painting Textures in Photoshop (Part 1)

  • نقاشی بافت ها در فتوشاپ (قسمت دوم) Painting Textures in Photoshop (Part 2)

  • نقاشی بافت ها در فتوشاپ (قسمت سوم) Painting Textures in Photoshop (Part 3)

  • استفاده از راهنمای دوپا در Softimage برای ایجاد یک ریگ Using the Biped Guide in Softimage to Create a Rig

  • تنظیم وزن پاکت شخصیت روی اسکلت Adjusting the Character's Envelope Weights on the Skeleton

  • ایجاد انیمیشن چرخه پیاده روی (قسمت 1) Creating a Walk Cycle Animation (Part 1)

  • ایجاد انیمیشن چرخه پیاده روی (قسمت 2) Creating a Walk Cycle Animation (Part 2)

در نظر گرفتن شخصیت بازی به Ogre Taking the Game Character into Ogre

  • آماده کردن انیمیشن به اسکلت Baking Down the Animation to the Skeleton

  • صادرات مش و اسکلت Ogre Exporting the Ogre Mesh and Skeleton

  • راه اندازی C++ Development Environment Setting up the C++ Development Environment

  • ساختن یک برنامه اولیه Ogre با استفاده از یک چارچوب از قبل موجود Building a Basic Ogre Application Using a Pre-existing Framework

  • کپی کردن کتابخانه ها و فایل های رسانه ای Copying Libraries and Media Files

  • بارگیری کاراکتر صادر شده در برنامه Loading the Exported Character into the Application

  • پیاده سازی فریم شنونده به منظور به روز رسانی مناسب برنامه ما Implementing a Frame Listener in Order to Properly Update Our Program

  • استفاده از انیمیشن و بافت روی شخصیت ما Applying the Animation and Texture to Our Character

  • بهینه سازی سایه بان ها و اعمال نقشه معمولی برای شخصیت ما Tweaking the Shaders and Applying the Normal Map to Our Character

  • اضافه کردن نور به صحنه ما و چرخاندن آن حول شخصیت Adding a Light to Our Scene and Making It Revolve Around the Character

  • ایجاد داده های مماس روی مش برای اینکه سایه زن به درستی کار کند Building Tangent Data on the Mesh to Get the Shader to Work Properly

  • اجرای سایه بان Parallax در سطح کف Implementing the Parallax Shader on the Floor Surface

درس های جایزه Bonus Lessons

  • امتیاز: ایجاد نقشه های عادی و عمقی برای طبقه بازی Bonus: Creating Normal and Depth Maps for the Game's Floor

  • امتیاز: با استفاده از ابزار کاهش چند ضلعی Softimage Bonus: Using the Softimage's Polygon Reduction Tool

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش تکنیک های بازی نسل بعدی در XSI
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
3h 43m
26
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
01 شهریور 1385 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.