آموزش ذرات در NUKEX

Particles in NUKEX

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش NUKE با نحوه استفاده از سیستم ذرات در NUKEX آشنا می شویم. وجود ذرات به طور مستقیم در بسته کامپوزیت ما یک مجموعه ابزار جدید باورنکردنی برای ایجاد افکت ها و یکپارچه سازی عناصر به ما می دهد که قبلاً هرگز نبوده است. ما با نگاهی به تنظیمات از پیش تعیین شده ذرات و نحوه کار در NUKE در هنگام استفاده از گره های ذره شروع خواهیم کرد. از آنجا، با گره ساطع کننده ذرات، که مسئول ایجاد ذرات اولیه است، شروع می کنیم. پس از آن، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه ذرات خود را با هندسه سه بعدی اولیه در گره پرش ذرات کنترل کنیم. برای بیشتر حرکت ذرات خود از گره هایی استفاده می کنیم که نیروهای طبیعی مانند باد، گرانش، تلاطم، گرداب ها و کشش را تقلید می کنند. بعد از اینکه ذراتمان به خوبی حرکت کردند، می‌توانیم با استفاده از گره منحنی ذرات، خواص آنها را در طول عمرشان تغییر دهیم. برای به دست آوردن سطح بالاتری از کنترل، از شرایط، مناطق و کانال های ذرات برای محدود کردن اثرات گره های ذرات مختلف خود استفاده می کنیم. در نهایت، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ذرات دیگر ذرات بسازیم و از عبارات برای کنترل ذرات خود در سطح پایه استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX 6.3v6.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ذرات در NUKEX Particles in NUKEX

  • رندر و ویرایش پیش تنظیم های ذرات Rendering and Editing Particle Presets

  • گردش کار برای جلوگیری از عملکرد کند ذرات در Nukex Workflows to Avoid Slow Particle Performance in Nukex

  • تغییر تنظیمات از پیش تعیین شده ذرات با سایر گره های ذرات Changing Particle Presets with Other Particle Nodes

  • ساختن سیستم ذرات خودمان با استفاده از انتشار دهنده ذرات Building Our Own Particle System Using the Particle Emitter

  • ویژگی های مختلف امیتر با استفاده از کانال های امیتر Varying Emitter Properties Using Emitter Channels

  • حرکت یا کشتن ذرات با Bounce Node Moving or Killing Particles with the Bounce Node

  • استفاده از نیروهای نقطه ای، گرانش و جهت حرکت ذرات Using Point, Gravity and Directional Forces to Move Particles

  • حرکت پیچیده با گره های باد و آشفتگی Complex Movement with Wind and Turbulence Nodes

  • ایجاد جلوه های پیچیده با گره Vortex Creating Complex Effects with the Vortex Node

  • کاهش سرعت ذرات با استفاده از کشیدن یا محدودیت سرعت Slowing Down Our Particles Using Drag or Speed Limit

  • تغییر ذرات در طول زمان با گره منحنی ذرات Changing Particles Over Time with the Particle Curve Node

  • استفاده از Blend Mat Node برای کنترل شفافیت ذرات Using the Blend Mat Node to Control Particle Transparency

  • کنترل گره های ذرات با استفاده از شرایط یا مناطق Controlling Particle Nodes Using Conditions or Regions

  • استفاده از کانال های ذرات برای فیلتر کردن اثرات گره بر روی ذرات Using Particle Channels to Filter Node Effects on Particles

  • اضافه کردن چرخش ذرات با ایجاد یک ذره کارت سه بعدی Adding Particle Rotation by Creating a 3D Card Particle

  • افزودن مراحل در هر فریم برای دقت شبیه‌سازی ذرات بالاتر Adding Steps per Frame for Higher Particle Simulation Accuracy

  • تخم ریزی ذرات از ذرات با گره تخم ریزی ذرات Spawning Particles from Particles with the Particle Spawn Node

  • کنترل ریاضی ذرات با بیان ذرات Controlling Particles Mathematically with Particle Expression

نمایش نظرات

آموزش ذرات در NUKEX
جزییات دوره
2h 32m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
3
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.