آموزش اصول طراحی بازی

Game Design Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: اصول طراحی بازی و ایده های پشت شمشیر و بیل را بیاموزید. آیا تا به حال ایده بازی قاتل داشته اید ، اما مطمئن نیستید که چگونه بچه ها را تخم ریزی کنید؟ در Game Design Fundamentals در کمترین زمان به هک و اسلش برخورد خواهید کرد. ابتدا ایده خود را محکم می کنید. دوم ، جدول زمانی و منابع خود را ارزیابی و ایجاد کنید. سوم ، سند طراحی فنی خود را بسازید و سرانجام رئوس مطالب خود را جمع کنید ، بنابراین می توانید ساخت بازی خود را شروع کنید.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد پیش فرض بازی Creating the Game Premise

  • معرفی دوره Course Introduction

  • از ایده تا Game Vision From Idea to Game Vision

  • برقراری ارتباط ایده شما Communicating Your Idea

  • رفتن به قسمت Game Game Going to the Game Premise

  • ایده شما را تکامل می بخشد Evolving Your Idea

  • فکر کردن در مورد مکانیک هسته بازی Thinking About the Game Core Mechanics

  • خلاصه Summary

برنامه ریزی توسعه بازی Planning the Game Development

  • مدیریت محدوده پروژه Managing the Scope of the Project

  • تعریف اهداف SMART برای بازی شما Defining SMART Goals for Your Game

  • ایجاد یک برنامه برای پروژه بازی شما Creating a Schedule for Your Game Project

  • ایجاد برآورد زمانی قابل دستیابی Creating Achievable Time Estimates

شروع توسعه Starting the Development

  • فکر کردن در مورد گیم پلی بازی Thinking of the Gameplay

  • ایجاد زمین Creating the Pitch

  • نوشتن شرح پروژه و چشم انداز Writing the Project Description and Vision

  • فکر کردن در مورد "کجا" در بازی Thinking of the "Where" in the Game

  • مستندات طراحی بازی The Game Design Documentation

  • داستان بازی و شخصیت های آن The Story of the Game and Its Characters

  • جزئیات نهایی که باید فکر کنید The Final Details to Think of

  • روند طراحی تکراری با جزئیات The Iterative Design Process in Details

نهایی کردن مراحل آماده سازی Finalizing the Preparation Steps

  • بازی خود را منحصر به فرد کنید Making Your Game Unique

  • ایجاد مجموعه های ویژه Creating the Feature Sets

  • بر طراحی بازی شما تأثیر می گذارد Influences on Your Game Design

  • اهمیت بازخورد The Importance of Feedback

  • بلوک های دیگر در سند طراحی شما Other Blocks in Your Design Document

  • بیشتر در مورد داستان یک بازی More on the Story of a Game

  • تنظیم دقیق سند گیم پلی Fine Tuning the Gameplay Document

  • خلاصه و پایان کلمات Summary and Closing Words

نمایش نظرات

آموزش اصول طراحی بازی
جزییات دوره
1h 26m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
80
4.2 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Thomas Winkley Thomas Winkley

توماس وینکلی مهندس صدا ، تهیه کننده پادکست و مواد مخدر Street Fighter است. او به عنوان یک مربی و برنامه نویس مجوز یونیتی ، لذت را در آموزش مهارت های دیگران و کمک به مهارت در هر زمینه ای که ترجیح می دهند ، پیدا می کند. او همیشه آماده صحبت در مورد تولید فیلم و توسعه بازی است

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.