آموزش موتور هودینی برای اصول وحدت

Houdini Engine for Unity Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: تولید محتوای رویه ای در ساخت بازی به سرعت بخشیدن به تولید کمک می کند. این دوره اصول تولید Houdini Engine در Unity 2017 را برای تولید رویه ای مدل ها ، مش های برخورد ، تخصیص مواد ، اشعه ماورا بنفش و موارد دیگر به شما آموزش می دهد. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 38s تنظیم محیط رویه ای 15 متر 7 ثانیه ساخت الگوی سکو 15 متر مکعب ساخت الگوی پل 50 متر 52s ساخت الگوی پله 51m 51s ساخت الگوی نرده 46 متر 39s ساخت مجمع سکوها 39 متر 1 ثانیه ساخت دکوراتور بستر های نرم افزاری 30m 18s ساخت دکوراتور نرده 28 متر 4 ثانیه Houdini موتور در حال اجرا 20 متر 59 نتیجه 3m 44s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

تنظیم محیط رویه ای Setting up the Procedural Dev Environment

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • نصب موتور هودینی Houdini Engine Installation

  • تست موتور Engine Test

ساخت الگوی سکو Building the Platform Template

  • بررسی اجمالی Overview

  • طراحی مجموعه ابزارهای رویه ای Procedural Toolset Design

  • برنامه ریزی مجموعه ابزارها Toolset Planning

  • گروه بندی هندسه Geometry Grouping

  • افزودن مشهای برخورد Adding Collision Meshes

ساخت الگوی پل Building the Bridge Template

  • بررسی اجمالی Overview

  • دسته موتور هودینی Houdini Engine Handles

  • ایجاد ستون های پل Creating the Bridge Pillars

  • منحنی های موتور هودینی Houdini Engine Curves

  • جزئیات داخلی Inner Details

ساخت الگوی پله Building the Stair Template

  • ساخت الگوی پله Building the Stair Template

  • پوست گرفتن از پله ها Skinning the Stairs

  • جزئیات کناری پله Stair Side Detail

  • جزئیات برخورد پله Stair Collision Detail

  • برچسب های رویه ای Procedural Tags

  • افزودن رنگ Vertex Adding Vertex Color

ساخت الگوی نرده Building the Railing Template

  • ساخت الگوی نرده Building the Railing Template

  • ایجاد پست های داخلی Creating the Inner Posts

  • ایجاد UV Creating UVs

  • هندسه راه آهن Railing Geometry

  • افزودن مواد Adding Materials

ساخت مجمع سکوها Building the Platform Assembly

  • ساخت مجمع سکوها Building the Platform Assembly

  • جزئیات اصلاح Trim Details

  • بریدن و کج کردن Clipping and Beveling

  • رنگهای راس Vertex Colors

  • آزمون وحدت Unity Test

ساخت دکوراتور بستر های نرم افزاری Building the Platform Decorator

  • ساخت دکوراتور بستر های نرم افزاری Building the Platform Decorator

  • ایجاد سنگریزه Creating Pebbles

  • تصادفی با VEX Randomizing with VEX

  • نقاشی راس Vertex Painting

ساخت دکوراتور نرده Building the Railing Decorator

  • گروه بندی با ویژگی ها Grouping with Attributes

  • ارسال تصادفی Post Randomization

  • ارسال رنگ ورتکس Post Vertex Colors

  • آزمون وحدت Unity Test

Houdini موتور در حال اجرا Houdini Engine Instancing

  • در حال اجرا Instancing

  • منحنی سفارشی در حال اجرا Custom Curve Instancing

  • مدیر نمونه Instance Manager

نتیجه Conclusion

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش موتور هودینی برای اصول وحدت
جزییات دوره
5h 3m
42
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Kenny Lammers
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kenny Lammers Kenny Lammers

کنی لامرز کار خود را در صنعت بازی با کارآموزی در نرم افزار سورئال در سال 1999 آغاز کرد. از آن زمان او در مایکروسافت ، اکتیویژن کار می کرد و صاحب مشاغل شخصی خود بود. او روی عناوین بسیاری از AAA از جمله ، Call of Duty 3 ، Spiderman 3 ، Mua 2 ، Alan Wake ، Kinectimals و Star Wars Kinect کار کرده است. در حالی که در Ozone-Interactive بود ، با آمازون ، BioLucid ، دانشگاه واشنگتن ، Eline-Media و Microsoft کار و مشورت کرد. احساسات وی در ایجاد ابزارهای Unity ، ایجاد محتوای رویه ای و برنامه نویسی برای انواع رسانه های تعاملی نهفته است.