آموزش 3ds Max Reference Library: Object Space Modifiers

3ds Max Reference Library: Object Space Modifiers

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های 3ds max، ما نگاهی عمیق به اصلاح کننده های فضای شی در نرم افزار 3ds Max مورد نیاز خواهیم داشت: 3ds Max 2012. در این سری از آموزش های 3ds max، نگاهی عمیق به اصلاح کننده های فضای شیء خواهیم داشت. در 3ds Max هر ویدیو در این مجموعه آموزش، یک درس مستقل است که بر روی یکی از اصلاح‌کننده‌های فضای شی 3ds Max متمرکز است. این بدان معناست که این آموزش‌ها را می‌توان به هر ترتیبی که می‌خواهید مشاهده کرد و به شما این امکان را می‌دهد که مستقیماً به محتوایی بروید که بیشترین سود را برای شما دارد. در طول این درس ها، تمام پارامترها و گزینه های موجود در اصلاح کننده های فضای شی 3ds Max را مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • منطقه را تحت تأثیر قرار دهد Affect Region

3ds Max Reference Library: Object Space Modifiers 3ds Max Reference Library: Object Space Modifiers

  • خم شدن Bend

  • دارنده صفت Attribute Holder

  • نقشه دوربین Camera Map

  • حذف مش Delete Mesh

  • سوراخ های درپوش Cap Holes

  • پارچه Cloth

  • پچ را حذف کنید Delete Patch

  • Disp تقریبا Disp Approx

  • جابجا شود Displace

  • نرمال ها را ویرایش کنید Edit Normals

  • FFD Ffd

  • انتشار انتخاب ویرایشگر پلی اصلاح کننده Selection Rollout of the Edit Poly Modifier

  • انتشار Soft Selection Modifier Edit Poly Soft Selection Rollout of the Edit Poly Modifier

  • Edit Vertices Rollout Edit Poly Modifier Edit Vertices Rollout of the Edit Poly Modifier

  • Edit Edges Rollout Edit Poly Modifier Edit Edges Rollout of the Edit Poly Modifier

  • چند ضلعی ها را ویرایش کنید انتشار ویرایشگر چند ضلعی Edit Polygons Rollout of the Edit Poly Modifier

  • Edit Border و Edit Element Rollout Edit Border and Edit Element Rollout

  • هندسه را ویرایش کنید Edit Geometry Rollout of the Edit Poly Modifier

  • Paint Deformation Rollout از Edit Poly Modifier Paint Deformation Rollout of the Edit Poly Modifier

  • Hsds Hsds

  • ویرایش مش Edit Mesh

  • اکسترود صورت Face Extrude

  • فلکس Flex

  • ویرایش پچ Edit Patch

  • Xform پیوند داده شده است Linked Xform

  • مشبک Lattice

  • مقیاس کننده نقشه Map Scaler

  • بدنه سفت و سخت Massfx Massfx Rigid Body

  • مواد Material

  • Materialbyelement Materialbyelement

  • ذوب شدن Melt

  • مش انتخاب کنید Mesh Select

  • آینه Mirror

  • مورفور Morpher

  • Multires Multires

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max Reference Library: Object Space Modifiers
جزییات دوره
4h 32m
36
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.