آموزش مایا: سیستم راه اندازی رندر

Maya: Render Setup System

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: رندر می تواند مرحله نهایی ارزشمند در پایان یک روند طولانی مدلسازی سه بعدی باشد. یا ، می تواند یک کار خسته کننده باشد. همه چیز به تنظیمات درست برمی گردد. افرادی که در مایا کار می کنند به پنجره Render Setup دسترسی دارند که هر آنچه انیماتورها برای مدیریت چندین ارائه در یک پنجره نیاز دارند فراهم می کند. در این دوره هدفمند ، جورج مائستری پنجره Render Setup و Light Editor را در مایا جستجو می کند. George نمای کلی از هر دو ابزار را ارائه می دهد و سپس نحوه تنظیم لایه های رندر و ایجاد مجموعه ها را نشان می دهد: گروهی از اشیا که می خواهید روی هر لایه ارائه دهید. بعلاوه ، او به شما کمک می کند سایه ، مواد و نور اشیا in را در صحنه خود تنظیم کنید و با استفاده از این ابزار قدرتمند نتایج نهایی را ارائه دهید.
موضوعات شامل:
  • موارد اصلی رابط در پنجره Render Setup
  • کار با ویرایشگر نور
  • ایجاد لایه ها و مجموعه ها
  • ایجاد لغو برای صفات شی
  • ارائه لایه های منفرد
  • لایه های ارائه دسته ای

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • چندین رندر را از یک صحنه مایا ایجاد کنید Create multiple renders from one Maya scene

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با پرونده های تمرینی کار کنید Work with the exercise files

1. درک راه اندازی Render 1. Understanding Render Setup

  • پنجره Render Setup The Render Setup window

  • درک لایه ها و مجموعه ها Understanding layers and collections

  • با ویرایشگر نور کار کنید Work with the Light Editor

2. ایجاد لایه ها و مجموعه ها 2. Create Layers and Collections

  • ایجاد لایه ها و مجموعه ها Create layers and collections

  • مجموعه های سبک ایجاد کنید Create light collections

3. اضافه کردن موارد به مجموعه ها 3. Add Overrides to Collections

  • ویژگی های اشیاء را نادیده بگیرید Create overrides for object attributes

  • نادیده گرفتن صفات سایه Override shading attributes

  • سایه بان ها و مواد را نادیده بگیرید Override shaders and materials

  • ویژگی های دوربین را تنظیم کنید Adjust camera attributes

  • نادیده گرفتن ویژگی های نور Override light attributes

4- خروجی و ارائه نهایی 4. Output and Final Rendering

  • لایه های فردی را ارائه دهید Render individual layers

  • لایه های رندر دسته ای Batch render layers

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مایا: سیستم راه اندازی رندر
جزییات دوره
37m 32s
16
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
1,903
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.