لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unity 2023 Essential Training
Unity 2023 Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Unity یک ابزار توسعه تعاملی قدرتمند برای ایجاد بازیهای موبایل و دسکتاپ، محیطهای سه بعدی، شبیهسازیها و تجسمهای بلادرنگ و حتی فیلمهای کوتاه است. در این دوره، امانوئل هنری تکنیک های مورد استفاده در تجسم یونیتی و توسعه بازی را مرور می کند و اصول اولیه طراحی سطح، نورپردازی، متریال و انیمیشن را معرفی می کند. امانوئل نحوه راه اندازی یک پروژه را نشان می دهد و رابط کاربری Unity را بررسی می کند. او نحوه اعمال مواد، افزودن انیمیشن برای زنده کردن پروژه خود، افزودن افکت های پس از پردازش و موارد دیگر را نشان می دهد. برای جمع بندی، او نحوه بسته بندی و ساخت یک پروژه قابل پخش را پوشش می دهد.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
یک پروژه خانه را با Unity 2023 تجسم کنید
Visualize a house project with Unity 2023
آنچه شما باید بدانید
What you should know
فایل های تمرینی
Exercise files
1. راه اندازی پروژه یونیتی
1. Setting Up the Unity Project
یونیتی را نصب کنید
Instal Unity
نمای کلی راه اندازی پروژه
Project setup overview
مدیریت فایل و سازماندهی پروژه
File management and project organization
2. درک رابط Unity
2. Understanding the Unity Interface
مقدمه ای بر رابط کاربری Unity
Introduction to the Unity user interface
UI را سفارشی کنید
Customize the UI
کلیدهای میانبر پیمایش در Unity
Key navigation shortcuts in Unity
مستندات وحدت
Unity documentation
نقشه راه وحدت
Unity roadmap
3. کار با دارایی ها
3. Working with Assets
بازی اشیاء و ایجاد دارایی
GameObjects and asset creation
فروشگاه دارایی و مدیر بسته
The asset store and package manager
دستورالعمل برای واردات دارایی
Guidelines for asset import
دارایی ها را به یونیتی وارد کنید
Import assets into Unity
4. استفاده از مواد
4. Applying Materials
مقدمه ای بر مواد
Introduction to materials
ایجاد و سازماندهی مواد جدید
Creating and organizing new materials
خواص مواد و بافت
Material and texture properties
5. پیش ساخته ها
5. Prefabs
پیش ساخته ها چیست؟
What are Prefabs?
ایجاد پیش ساخته ها
Creating Prefabs
نمونههای Prefab را ویرایش کنید
Edit instances of the Prefab
انواع پیش ساخته
Prefab Variants
6. ساختمان سطح
6. Level Building
معرفی ProBuilder
Introduction to ProBuilder
کاوش در ابزارهای ProBuilder
Exploration of ProBuilder tools
با ProBuilder کف را مسدود کنید
Block the floor with ProBuilder
مواد را برای اشیاء نهایی کنید
Finalize materials for objects
7. ایجاد و پیاده سازی انیمیشن
7. Creating and Implementing Animation
مبانی انیمیشن و ویرایشگرها در Unity
Animation basics and editors in Unity
کنترلرهای انیمیشن
Animation Controllers
فیزیک و اجسام صلب
Physics and rigid bodies
8. برخورد
8. Collisions
اجزای Unity Collider
Unity Collider components
استفاده از Colliders
Applying Colliders
بهینه سازی برخوردها
Optimizing Collisions
9. اضافه کردن صدا
9. Adding Audio
آشنایی با صدا در یونیتی
Introduction to audio in Unity
اضافه کردن صدا به GameObjects
Adding sound to GameObjects
میکسر صوتی Unity
The Unity Audio Mixer
10. نورپردازی یونیتی
10. Unity Lighting
روشنایی جهت دار
Directional lighting
نقطه و کانون توجه
Point and spotlight
مساحت و نور تابشی
Area and emissive lighting
مقدمه ای بر مجلدات
Introduction to volumes
11. روشنایی پخت
11. Baking Lighting
مقدمه ای بر پخت سبک
Introduction to light baking
پارامترهای جسم و نور برای پخت
Object and light parameters for baking
کاوش تکلز
Texels exploration
افزودن پروب های بازتابی
Adding reflection probes
نتایج و تنظیمات Lightmap
Lightmap results and settings
12. پس پردازش
12. Post-Processing
استفاده از پشته پس پردازش
Using the post-processing stack
کاوش اثرات پس از پردازش
Post-processing effects exploration
سایر بهبودهای کیفیت
Other quality enhancements
13. جدول زمانی: ایجاد سینماتیک
13. Timeline: Creating Cinematics
مقدمه ای بر ویرایشگر تایم لاین
Introduction to the Timeline Editor
متحرک سازی با تایم لاین
Animating with Timeline
حرکات دوربین را اضافه کنید
Add camera moves
14. مقدمه ای بر اسکریپت
14. Introduction to Scripting
مقدمه ای بر برنامه نویسی سی شارپ
Introduction to C# programming
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات