آموزش متحرک کردن شخصیت ها با Mecanim در Unity 3D

Animating Characters with Mecanim in Unity 3D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که شخصیت های بازی سه بعدی خود را با کمک Mecanim ، سیستم انیمیشن جدید شخصیت های Unity ، زنده کنید. با وارد کردن کاراکترها و نگاشت ساختار استخوان و عضله آنها شروع کنید. کنترلرهای انیمیشن ایجاد کنید و انیمیشن های موجود را برای کمک به آنها در حرکت و تعامل با محیط خود اضافه کنید. بیاموزید که چگونه کلیپ های انیمیشن را برای ایجاد انیمیشن های پیچیده در بازی در حین پرواز ترکیب و ماسک کنید. وقتی یاد می گیرید مجموعه ای از شخصیت های بازی را در شرایط مختلف کنترل کنید ، نویسنده Sue Blackman شما را با پیچیدگی های Mecanim راهنمایی می کند.
موضوعات شامل:
  • وارد کردن نویسه ها و تنظیم مقیاس
  • تنظیم کنترلر
  • ایجاد انتقال
  • نوشتن روی کنترل ها
  • افزودن لایه ها و ماسک های لایه
  • رسیدگی به ضمائم غیرانسانی
  • پیکربندی درختان مخلوط
  • کنترل حالتها با سرعت
  • اضافه کردن یک جهش چند مرحله ای
  • هدف گذاری با IK (حرکت شناسی معکوس)
  • راه اندازی دکل های عمومی
  • آزمایش شخصیت در بازی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. وارد کردن یک شخصیت 1. Importing a Character

  • وارد کردن کاراکترها و مقیاس تنظیم Importing characters and setting scale

  • آماده سازی برای پیکربندی شخصیت Preparing for character configuration

  • نگاشت استخوان ها برای پیکربندی یک شخصیت Mapping bones to configure a character

  • پیکربندی عضلات Configuring muscles

  • پرداختن به مشکلات واردات Addressing import issues

  • تعریف کلیپ های انیمیشن Defining animation clips

  • کار با شخصیت های متحرک Working with moving characters

2. کنترل کننده انیمیشن 2. Animator Controller

  • درک جزء کنترلر Animator Understanding the Animator Controller component

  • درک اصول ماشینهای دولتی Understanding the basics of state machines

  • تنظیم کنترلر Setting up the controller

  • اضافه کردن حالت پیاده روی به کنترلر Adding a walk state to the controller

  • ایجاد انتقال Creating transitions

  • شخصیت ها را برای تعامل با محیطشان تنظیم کنید Setting up characters to interact with their environment

  • حل مشکلات در تعامل با محیط زیست Solving problems with environmental interaction

  • کشف پارامترهای ورودی Discovering input parameters

  • تعریف پارامترهای ورودی Defining input parameters

  • کار با پارامترهای اضافی Working with additional parameters

3. نوشتن کنترل ها 3. Scripting the Controls

  • اسکریپت ورودی ورودی Scripting player input

  • تبدیل شخصیت Turning the character

  • ارکستر پرش Orchestrating a jump

  • پالایش پرش می کند Refining jumps

  • استفاده از اطلاعات دولتی برای افزودن فیزیک به پرش Using state information to add physics to the jump

  • با استفاده از هر دولتی Using the Any state

  • نگارش هر ایالت Scripting the Any state

4. ماسک ماین و لایه 4. Mecanim Masks and Layers

  • ایجاد ماسک های لایه ای Creating layer masks

  • لایه ها در کنترل انیمیشن Layers in the Animation Controller

  • فعال کردن لایه ها Activating the layers

  • رسیدگی به زائده های غیر انسانی Handling nonhumanoid appendages

  • ایجاد ماسک برای زائده های غیر انسانی Creating masks for nonhumanoid appendages

5. مدیریت امور خارجه Mecanim 5. Mecanim State Management

  • ایجاد ماشینهای زیرزمینی Creating substate machines

  • پیکربندی درختان مخلوط Configuring Blend Trees

  • کاوش در انتقال Blend Tree Exploring Blend Tree transitions

  • استرس تست ترکیب را آزمایش می کند Stress testing the run blend

6. کنترل حرکت جایگزین 6. Alternative Motion Control

  • حالات کنترل سرعت Controlling states with speed

  • استفاده از Mecanim با PathFinding (فقط Unity Pro) Using Mecanim with PathFinding (Unity Pro only)

  • پالایش PathFinding (فقط یونیتی طرفدار) Refining the PathFinding (Unity Pro only)

  • استفاده از Mecanim با پرش های سکو Using Mecanim with platform jumpers

  • اضافه کردن یک پرش چند مرحله ای Adding a multistate jump

  • اصلاح یک پرش چند طبقه Refining a multistate jump

  • تعامل با اشیاء Interacting with objects

  • بازدید Taking hits

7. اضافی های انیمیشن در Unity Pro 7. Animation Extras in Unity Pro

  • کار با منحنی ها Working with curves

  • هدف قرار دادن با سینماتیک معکوس (IK) Targeting with inverse kinematics (IK)

  • در حال جستجو در اهداف Looking at targets

8. کار با ریگ های عمومی 8. Working with Generic Rigs

  • راه اندازی دکل های عمومی Setting up generic rigs

  • تنظیمات مختلف شخصیت Making miscellaneous character adjustments

9. قرار دادن یک شخصیت در یک محیط بازی 9. Placing a Character in a Game Environment

  • تنظیم شخصیت برای محیط بازی Setting up a character for the game environment

  • تست شخصیت در بازی Testing the character in the game

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش متحرک کردن شخصیت ها با Mecanim در Unity 3D
جزییات دوره
5h 28m
52
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
67,902
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Sue Blackman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sue Blackman Sue Blackman

سو بلکمن نزدیک به 20 سال در مدارس هنری و کالج های جامعه مدرس حوزه 3D بوده است. وی بیش از 10 سال درگیر توسعه تجاری موتورهای سه بعدی واقعی بوده است. در گذشته ، او نویسنده مشارکت New Riders Press (Max4 Magic) بوده و برای بازی های جدی برای AMC Siggraph نوشته شده است. او برای تهیه محتوا با برنامه های کاربردی 3D در زمان واقعی ، که توسط بخش های چندرسانه ای در شرکت های Fortune 1000 از جمله Boeing ، Raytheon و Lockheed Martin مورد استفاده قرار گرفته ، مطالب آموزشی محصول و کتابچه راهنمای دستورالعمل ها را نوشت. علاوه بر نوشتن و تدریس ، Sue در چندین بازی برتر برای اکتیویژن و شرکت های تابعه اش ، هنرپیشه اصلی 3D بوده است.