آموزش طراحی چیزهای عالی: چگونه با دراپلین کالا بسازیم

Design Great Stuff: How to Make Merch with Draplin

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

با افسانه طراحی به استودیو برگردید و اسرار نادیده‌اش را برای ساخت پوسترها، سنجاق‌ها، وصله‌های معروفش و موارد دیگر بیاموزید!

از پین‌ها و وصله‌ها گرفته تا پوسترها و کلاه‌ها، کالاهایی که به خوبی طراحی شده‌اند می‌توانند رویای یک طراح باشند—اگر به درستی انجام شوند. وارد شوید، آرون دراپلین. در 15 سال گذشته، آرون بهترین کالاهای تجاری را طراحی کرده است. در حال حاضر، او نکات، ترفندها و اسرار تجاری را که در یک حرفه با محوریت ساختن چیزهای عالی جمع آوری کرده است، به اشتراک می گذارد. آرون با صحبت مستقیم معمولش و کسب و کار خنده دارش (خوب، شاید یک کار کمی خنده دار)، هر بار که بخواهد چیزی جدید بسازد، شما را در هر قدمی که برمی دارد راهنمایی می کند - و ممکن است فقط چند داستان ناگوار از اتفاقات ناگوار را به اشتراک بگذارد. و ضرب وشتم در طول راه.

از اولین ایده تا تحویل نهایی، خواهید فهمید که چگونه:

  • طرحی را انتخاب کنید که کار کند
  • بهترین فروشنده ها را برای ساختن وسایل خود پیدا کنید
  • فایل های un-mess-with-able برای handoff ایجاد کنید
  • چندین قطعه تجاری از یک طرح بسازید

به‌علاوه، آرون موفقیت‌ها و شکست‌های پشت طرح‌های مورد علاقه‌اش، از سفر تماشایی طرح شاتل فضایی‌اش تا داستان غم‌انگیز یک معیار بدبخت را به اشتراک می‌گذارد.

سازندگان همه چیز دعوت می شوند تا به این کلاس بپیوندند، خواه به دنبال گسترش خدماتی باشید که می توانید به مشتری بعدی خود ارائه دهید، فروشگاه آنلاین خود را باز کنید یا برای گردهمایی خانوادگی خود تی شرت بسازید. وقتی کارتان تمام شد، اطلاعات داخلی را که برای انتخاب اقلام مناسب، کار با مشتریان و فروشندگان، و طراحی اجناس فوق‌العاده نیاز دارید، در اختیار خواهید داشت.

______________________

در حالی که سرگرمی برای همه دانش‌آموزان تضمین شده است، برخی از تجربه‌ها با Adobe Illustrator توصیه می‌شود تا در طول این کلاس به بهترین نحو با آرون همراه باشید.

به دنبال اطلاعات بیشتر از درپلین هستید؟ او را بگیرید ، نحوه را بیاموزید علامت های کلمه کار می کنند ، یا را کشف کنید .

طرحی را به اشتراک بگذارید که بی صبرانه منتظر تبدیل آن به کالا هستید!

چه قبلاً هیچ کالایی ایجاد نکرده باشید یا یک فروشگاه آنلاین معتبر داشته باشید، ما می‌خواهیم کالاهای شما را ببینیم! چیزی را که قبلا ساخته اید یا طرحی از آخرین رویای خود به اشتراک بگذارید. این کلاس بهترین مکان برای به اشتراک گذاشتن آثار شماست، پس بیایید آنها را ببینیم!

برخی جزئیات که دوست داریم بشنویم:

  • آیا این پروژه برای خودتان، برای یک مشتری یا فروش مستقیم به مشتریان است؟
  • چه چیزی شما را در مورد روشی که هارون کالای خود را ایجاد می کند شگفت زده کرد؟ چه چیزی را می خواهید کپی کنید؟
  • چه نوع کالایی (پین، تکه‌ها، کلاه یا چیزهای عجیب و غریب) برای آزمایش در ابتدا هیجان‌زده هستید؟

با هارون ارتباط برقرار کنید

کلاس های دیگر Aaron را در Skillshare بررسی کنید


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • بررسی نمونه های کالای شما Reviewing Your Merch Samples

  • Tales of Merch: هشدارها Tales of Merch: Warnings

  • Tales of Merch: Fancy Stuff Tales of Merch: Fancy Stuff

  • تحقیق در مورد فروشندگان Researching Vendors

  • معامله با کالا The Deal With Merch

  • افکار نهایی Final Thoughts

  • ساخت فایل شما Building Your File

  • آماده شدن برای Handoff Preparing for Handoff

  • مقدمه Introduction

  • Tales of Merch: The Shuttle Tales of Merch: The Shuttle

  • Tales of Merch: هشدارها Tales of Merch: Warnings

  • طراحی پین Designing a Pin

  • Tales of Merch: The Shuttle Tales of Merch: The Shuttle

  • بازنگری در طراحی شما Revising Your Design

  • بازنگری در طراحی شما Revising Your Design

  • بررسی نمونه های کالای شما Reviewing Your Merch Samples

  • افکار نهایی Final Thoughts

  • Tales of Merch: Crusty Merch Tales of Merch: Crusty Merch

  • ساخت فایل شما Building Your File

  • الهام گرفتن Getting Inspired

  • آماده شدن برای Handoff Preparing for Handoff

  • تحقیق در مورد فروشندگان Researching Vendors

  • Tales of Merch: Crusty Merch Tales of Merch: Crusty Merch

  • مقدمه Introduction

  • الهام گرفتن Getting Inspired

  • Tales of Merch: Fancy Stuff Tales of Merch: Fancy Stuff

  • معامله با کالا The Deal With Merch

  • طراحی پین Designing a Pin

  • آمدن با مفاهیم Coming Up With Concepts

  • Tales of Merch: یادداشت های میدانی Tales of Merch: Field Notes

  • طراحی پچ Designing a Patch

  • طراحی پچ Designing a Patch

  • Tales of Merch: یادداشت های میدانی Tales of Merch: Field Notes

  • آمدن با مفاهیم Coming Up With Concepts

نمایش نظرات

آموزش طراحی چیزهای عالی: چگونه با دراپلین کالا بسازیم
جزییات دوره
1h 43m
17
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
32,634
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron Draplin
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron Draplin Aaron Draplin

طراح و موسس، شرکت طراحی دراپلین

این مرد که از کمر غرب میانه مغرور پرورش یافته بود، در سال 1973 در دیترویت به نزد والدین مغرور جیم و لورن دراپلین منتقل شد. او که در یک جریان ثابت از لگوها، جنگ ستارگان، سفرهای خانوادگی، خواهران کوچک، تفریحات تابستانی ساحلی، بخیه زدن، شاخ و برگ های پاییزی، طراحی، اسکیت بورد و اسنوبورد بزرگ شد، در 19 سالگی به سمت غرب به Bend، اورگان رفت تا پرش های "Out West" را انجام دهد. حرفه او با یک گرافیک اسنوبرد برای اسنوبوردهای جامد آغاز شد و بلافاصله پس از آن مانند آتش سوزی شروع شد. همه چیز، از حروف‌نویسی تابلوهای کافه‌ها گرفته تا طراحی آرم‌ها تا فکر کردن به کمپین‌های تبلیغاتی محلی، تحت حیله شرکت طراحی جدید Draplindustries و به‌طور غول‌پیکر بی‌ملاحظه انجام شد.

پس از پنج زمستان در غرب، کودک هوشیار شد و به مینیاپولیس بازگشت تا مدرک طراحی با فالوتین بالا را در کالج هنر و طراحی مینیاپولیس معتبر و گران قیمت تمام کند. در این مدت او مهارت های طراحی خود را تقویت کرد، یاد گرفت که چگونه جوشکاری کند و چگونه عکسی را در مواد شیمیایی بد ایجاد کند. این روزهای سالاد بود. او دوباره عاشق یک غرب میانه قوی شد که یک بار برای ترک آن بسیار تلاش کرد.

در آوریل 2000، با ناراحتی غرورآفرین "ریشه های غرب میانه"، او یک سمت مدیر هنری بدبخت را در مجله SNOWBOARDER پذیرفت. او همه را به Shithole، کالیفرنیای جنوبی - در کنار ساحلی گرم و سوزان - منتقل کرد و حدود 23 شماره مجله را با هم درگیر کرد. او برنده جایزه بهترین کارگردان هنری سال برای Primedia 2000 شد و عناوینی مانند Gun Dog، Cat Fancy و Teen را پشت سر گذاشت. هیچ جایزه دیگری در این دوره اعطا نشد، و مانند او که الاغ موش می دهد.

خوشبختانه، در آوریل 2002، دفتر طراحی Cinco در پورتلند، اورگان تماس گرفت و یک کنسرت طراح ارشد را پیشنهاد داد که او بلافاصله پذیرفت. او تمام آن را به شمال به سرزمین باران و تاریکی منتقل کرد و آستین‌ها را بالا زد تا روی حساب‌های Gravis، Helly Hansen و Nixon کار کند.

شرکت طراحی دراپلین سرانجام در پاییز 2004 پا به عرصه گذاشت. حدود چهار سال بعد، او با افتخار گزارش می دهد که توانسته است "همه چیز را از حالت قرمز دور نگه دارد." او آستین‌های خود را برای Coal Headwear، The Union Binding Company، مجله اسنوبرد، یادداشت‌های یادداشت‌های میدانی، اسنوبرد سواری، اسنوبردهای انجمن، دستکش‌های نارنجکی، مجله Chunklet، سگ‌های کبرا، فیلم‌های ابسینت، NemoDesign، GnuBurton Snowboards، ، K2 Snowboards، Bonfire Snowboarding Apparel، Snow Sessions در آمریکای جنوبی، و همچنین انواع لوگوهای یکباره، گرافیک تی شرت و غیره.

او به طور جدی همه را مدیون والدینش است.

یک نظرسنجی در اواسط شغلی از کار، مطالعات موردی، الهامات، داستان‌های جاده‌ای، فهرست‌ها، نقشه‌ها، روش‌ها و توصیه‌ها است. (موجود در .)

برای اطلاعات بیشتر کنجکاو هستید؟ کالاهای بیشتر را در (از جمله کلاه، پیراهن، پوستر، سنجاق و لوازم جانبی) بررسی کنید.

اینم چند نمونه از کار من. بیشتر می خواهید؟ به کلاس های Skillshare من بپیوندید و !

را کاوش کنید