آموزش مهاجرت از Flash به Toon Boom Harmony

Migrating from Flash to Toon Boom Harmony

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: گردش کار انیمیشن خود را از Flash به Toon Boom Harmony منتقل کنید. در حالی که این برنامه های انیمیشن 2 بعدی مشابه هستند ، اما تفاوت ها واقعاً می توانند مانع از ایجاد یک انتقال نرم و متحرک Flash شوند. داشتن یک راهنمای اجمالی و مختصر برای مقایسه ، همانطور که Dermot O 'Connor در اینجا ارائه می دهد ، یک صرفه جویی در وقت بسیار زیاد است. با درموت همراه باشید تا او ابزار Flash و معادل های Toon Boom آنها را معرفی کند و نحوه انجام کارهای معمول طراحی و انیمیشن را در Harmony ، از جمله پوست پیاز ، چرخش و مقیاس گذاری ، بهینه سازی شکل ، ردیابی بیت مپ ، تسهیل ، توئین ، تقلب IK ، انیمیشن صورت ، نشان می دهد. اثرات ، و بیشتر. در پایان دوره ، او به شما می آموزد که چگونه صدا را ویرایش کنید و کار Toon Boom خود را به عنوان عکس و فیلم ثابت صادر کنید.
موضوعات شامل:
  • تغییر شکل اشکال
  • استفاده از ابزار Pen and Line
  • کار با متن
  • نقاشی در تون بوم هارمونی با رنگ ، بطری جوهر و ابزار پاک کن
  • کار در جدول زمانی
  • طراحی در هماهنگی Boon Boom
  • تبدیل خطوط به پر کردن
  • ترتیب عناصر ترسیم
  • حرکت و تغییر شکل
  • نقاب زدن
  • کپی کردن و چسباندن قاب ها ، نوردهی ها و نقاشی ها
  • حرکت دادن دوربین
  • واردات و صادرات از هارمونی Toon Boom

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. نوار ابزار 1. Toolbar

  • تنظیمات ، تنظیمات برگزیده و ساختار پروژه Setup, preferences, and project structure

  • انتخاب و اشتراک Selection and Subselection

  • تبدیل رایگان Free Transform

  • تبدیل شیب Gradient Transform

  • چرخش سه بعدی 3D Rotation

  • ابزار Lasso The Lasso tool

  • ابزار قلم The Pen tool

  • با استفاده از متن Using text

  • ابزار خط The Line tool

  • خط مو (خطوط نامرئی) Hairlines (invisible lines)

  • مستطیل و بیضی Rectangle and Oval

  • ابزار Pencil The Pencil tool

  • ابزار برس The Brush tool

  • با استفاده از استخوان ها Using bones

  • با استفاده از سطل رنگ Using the Paint Bucket

  • بطری جوهر Ink Bottle

  • ابزار Eyedropper The Eyedropper tool

  • ابزار پاک کن The Eraser tool

  • عرض Width

  • دست و زوم Hand and Zoom

  • با استفاده از رنگ Using color

  • ابزار Snap The Snap tool

2. ویندوز 2. Windows

  • تراز کردن Align

  • اطلاعات و تبدیل Information and Transform

  • رنگ و مبلغ Color and Swatches

  • کتابخانه Library

  • کار در جدول زمانی Working in the timeline

  • با استفاده از دوربین Using the camera

3. طراحی و طراحی 3. Drawing and Design

  • نقشه ها و نوردهی ها در مقابل کلمات کلیدی Drawings and exposures vs. keyframes

  • مدیریت ، تغییر نام و حذف نقشه ها Managing, renaming, and deleting drawings

  • مدیریت قرار گرفتن در معرض Xsheet Managing exposures on Xsheet

  • پوست پیاز Onion Skin

  • تمیز کردن نقشه ها با ابزار Brush و Cutter Cleaning up drawings with the Brush and Cutter tools

  • تبدیل خطوط به پر کردن Convert lines to fills

  • گروه ها Groups

  • محوری ، مقیاس ، تندخو و تحریف Pivot, scale, skew, and distort

  • تلنگر عمودی و تلنگر افقی Flip vertical and flip horizontal

  • شکل ها را بهینه کنید Optimize shapes

  • توزیع در لایه ها Distribute to layers

  • سلسله مراتب لایه ها (z-nudge) Layer hierarchy (z-nudge)

  • عناصر را در عمق مرتب کنید Arrange elements in depth

  • نقاشی های برجسته ، شیب ها و سایه ها Painting highlights, gradients, and shadows

  • کار با شبکه Working with the grid

  • ردیابی bitmap Trace bitmap

  • وارد کردن Flash SWF Importing Flash SWF

4. انیمیشن 4. Animation

  • در حال حرکت (با استفاده از کلید واژه ها) Motion tweening (using keyframes)

  • لایه های راهنما Guide layers

  • سهولت در داخل و خارج Easing in and out

  • اضافه کردن نقشه های تو در تو Adding nested drawings

  • حرکت از طریق جدول زمانی Navigating through the timeline

  • شکل گیری Shape tweening

  • اتصال پیشرفته Advanced shape tweening

  • ایجاد یک کامپکت بدن Creating a body comp

  • ایجاد یک کامپ و سر و دهان Creating a head and mouth comp

  • دکل استخوان IK Bones IK rig

  • رفع مشکلات لایه با عمق z Fixing layer issues with z-depth

  • دست کامپیوتر Hand comp

  • چشمک می زند Eye blink

  • نقاب کاری در Toon Boom Harmony Premium Masking in Toon Boom Harmony Premium

  • نقاب کردن در ملزومات ضروری هارمونی Toon Boom Masking in Toon Boom Harmony Essentials

  • تکمیل دکل IK Completing the IK rig

  • کپی و چسباندن قاب ها ، نوردهی ها و نقشه ها Copying and pasting frames, exposures, and drawings

  • تکرار شخصیت ها و لایه ها Duplicating characters and layers

  • نمادها Symbols

  • افتتاح یک کتابخانه خارجی Opening an external library

  • اثرات Effects

  • برچسب ها Labels

  • دوربین حرکت می کند Camera moves

5. صوتی ، واردات و صادرات 5. Audio, Importing, and Exporting

  • وارد کردن و ویرایش صوتی Importing and editing audio

  • وارد کردن تصاویر (به وکتور تبدیل) Importing images (via vector conversion)

  • صادرات تصاویر و فیلم Exporting images and movies

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مهاجرت از Flash به Toon Boom Harmony
جزییات دوره
6h
75
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
47,034
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dermot O' Connor Dermot O' Connor

انیماتور برای دیزنی و دان بلوث

درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.

درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.