لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مجسمه سازی مترسک در ZBrush
Sculpting a Scarecrow in ZBrush
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با ایجاد یک مترسک سرگرم کننده و غریب هالووین در ZBrush ، انواع تکنیک های قدرتمند مجسمه سازی دیجیتال را بیاموزید. مایکل اینگراسیا تکنیک هایی مانند مجسمه سازی با DynaMesh ، جزئیات یک کلاه گلدان با دوخت ، ایجاد چین پارچه های پارچه ای و "کنده کاری" کدو تنبل را به نمایش می گذارد. دانشجویان با تجربه در ZBrush این دوره را طراوت بخش و سرگرم کننده می دانند و دانشجویان تازه وارد ZBrush از ظاهر حرفه ای که طراحی آنها در پایان دوره به دست می آورد ، شگفت زده می شوند.
موضوعات شامل:
ایجاد مش های پایه li>
استفاده از DynaMesh و ZRemesher
ایجاد طناب با ترسیم منحنی با برس سفارشی li>
مجسمه سازی ، کلاه ، دستکش مجسمه سازی li>
بافت مترسک li>
ایجاد دانه چوب li>
صادرات محصولات فرعی به مایا برای تنظیمات li>
تقلب در مایا li>
پلی نقاشی در ZBrush
ایجاد رندر نهایی در فتوشاپ li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
1. شروع کار
1. Getting Started
تنظیم پرونده های دوره
Setting up the course files
رابط کاربري سفارشی در ZBrush
Setting up a custom UI in ZBrush
2. پایه مش
2. Base Meshes
ایجاد مشهای پایه در مایا
Creating base meshes in Maya
وارد کردن مشهای پایه به ZBrush
Importing base meshes into ZBrush
ایجاد مشهای پایه از ZSpheres
Creating base meshes from ZSpheres
اطلاعات در مورد DynaMesh و ZRemesher
Learning about DynaMesh and ZRemesher
با استفاده از DynaMesh و ZRemesher
Using DynaMesh and ZRemesher
با کشیدن یک منحنی با یک برس سفارشی ، طناب ایجاد کنید
Creating a rope by drawing a curve with a custom brush
تعمیر طناب با DynaMesh و ZRemesher
Repairing rope with DynaMesh and ZRemesher
اضافه کردن مش جدید پایه به صحنه
Adding new base meshes to Scene
3. جزئیات مجسمه سازی
3. Sculpting Details
مجسمه سازی یک دکمه
Sculpting a button
سوراخ و بخیه دکمه
Button holes and stitches
مجسمه سازی کلاه
Sculpting the hat
باند و پچ کلاه
Hat band and patch
بخیه های کلاه
Hat stitches
خم کردن کلاه و ایجاد یک چین و چروک
Bending the hat and creating a crease
کلاه بافت
Texturing the hat
مجسمه سازی و بافتن سر
Sculpting and texturing the head
دستمال پارچه ای
Handkerchief cloth folds
دستکش مجسمه سازی
Glove sculpting
دستمال چرمی دستکش
Glove leather texture
درز و بخیه های دستکش
Glove seams and stitches
جزئیات مجسمه سازی به گردنبند طناب
Sculpting details Into rope necklace
نهایی کردن جزئیات در گردنبند طناب
Finalizing details In rope necklace
ایجاد دانه چوب
Creating wood grain
مجسمه سازی شاخه
Sculpting the branch
دستگیره دسته فانوس
Sculpting the lantern handle
حک کردن کدو تنبل
Carving a pumpkin
جزئیات را به فانوس اضافه کنید
Adding details to the lantern
4. بررسی و پاکسازی
4. Review and Cleanup
کار را مرور کنید و دستکش و بازوها را تکرار کنید
Reviewing work and duplicate gloves and arms
برای تنظیمات صادرات subtools به مایا
Exporting subtools to Maya for adjustments
ساخت دکل ساده در مایا
Building a simple rig in Maya
تجدید بازوها و دستها
Repositioning the arms and hands
هندسه تعمیر و صادرات از مایا
Repairing geometry and exporting from Maya
وارد کردن قطعات مورد استفاده مجدد به ZBrush
Importing repositioned components back to ZBrush
ارزیابی کار در حال انجام است
Assessing work In progress
تکرار یک شخصیت
Reposing a character
5. نهایی لهستانی ، Polypaint ، و ارائه
5. Final Polish, Polypaint, and Rendering
بازیابی مش مشبک کم
Restoring a low-poly mesh
رنگ آمیزی با تکنیک تاریک به نور
Polypaint with the dark-to-light technique
موارد برجسته را به مدل خود اضافه کنید
Adding highlights to your model
مدل خود را با Polypaint جلا دهید
Polishing your model with Polypaint
نحوه استفاده از تنظیمات رندر در ZBrush
How to use render settings in ZBrush
ایجاد رندر نهایی در فتوشاپ
Creating a final render in Photoshop
مایکل اینگراسیا در زمینه طراحی محصول سه بعدی و خدمات تجسم صنعتی ارائه می دهد.
وی طی 15 سال گذشته ، در طیف گسترده ای از استودیوهای پرمحتوا و مشتری شرکت ها ، درگیر در کلیه مراحل تولید تجاری ، پخش و سرگرمی ، از طراحی محصول ، تولید مستند و توسعه بازی بوده است.
طی 7 سال گذشته ، مایکل مدرس برتر مایا در آکادمی های مختلف آموزشی بوده است. کار وی در مجلات مختلفی چون 3D Artist ، 3D World و Computer Arts منتشر شده است.
نمایش نظرات