آموزش ساخت یک تفنگ تهاجمی در مایا

Creating an Assault Rifle in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا، ما با یک تصویر مفهومی شروع می کنیم و شروع به بررسی روش های مورد استفاده برای ایجاد سریع و کارآمد یک مدل سه بعدی از یک سلاح می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: V-Ray، Maya، Photoshop. در این آموزش مایا، ما با یک تصویر مفهومی شروع می کنیم و شروع به بررسی روش های مورد استفاده برای ایجاد سریع و کارآمد یک مدل سه بعدی از یک سلاح می کنیم. در این مسیر با مشکلات توپولوژی مواجه خواهیم شد و راه های جدیدی برای عیب یابی آن ها را یاد خواهیم گرفت. ما کمتر روی ابزارهای مدل‌سازی سنتی که امروزه استفاده می‌شوند و بیشتر بر روی روش‌های خلاقانه برای استفاده از ابزارهای جدید تمرکز خواهیم کرد. پس از تکمیل مدل خود، به اصول اولیه تنظیم مواد V-Ray برای مایا می پردازیم، جایی که گزینه های مختلف و اثرات آنها را بررسی می کنیم. سپس، به چند نکته رندر برای بهبود کیفیت تصویر نهایی خود نگاه می کنیم و چند مرحله اساسی برای ترکیب آن را لمس می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: V-Ray، Maya، Photoshop.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت یک تفنگ تهاجمی در Maya Pt. 1 Creating an Assault Rifle in Maya Pt. 1

  • راه اندازی هواپیماهای تصویری ما Setting up Our Image Planes

  • توپولوژی پایه ساختمان Building Base Topology

  • ایجاد و تنظیم توپولوژی Creating and Adjusting Topology

  • نهایی کردن توپولوژی برای جزء دسته بالا Finalizing the Topology for the Top Handle Component

  • ایجاد وسط پنل تفنگ Creating the Middle of the Gun Panel

  • پالایش توپولوژی برای قطعه میانی Refining Topology for the Middle Piece

  • نهایی کردن جریان توپولوژی برای قطعه میانی Finalizing the Topology Flow for the Middle Piece

  • تکمیل توپولوژی برای بخش میانی Completing the Topology for the Middle Section

  • شروع به کار بر روی مدل سازی دسته پایین Beginning to Work on Modeling the Bottom Handle

  • ادامه کار بر روی دسته پایین Continuing to Work on the Bottom Handle

  • تکمیل حلقه های اصلی لبه برای دسته پایین Finishing Basic Edge Loops for the Bottom Handle

  • آماده سازی توپولوژی دسته پایین برای جداسازی Preparing Topology of the Bottom Handle for Separation

  • قرار دادن سوراخ ها در دسته Inserting Holes into the Handle

  • ایجاد هندسه برای دسته عقب Creating Geometry for the Rear Handle

  • عیب یابی مشکلات توپولوژی Troubleshooting Problems with Topology

  • طراحی توپولوژی برای سوراخ های اصلی دسته عقب Laying out the Topology for the Main Holes of the Rear Handle

  • نهایی کردن دسته عقب Finalizing the Rear Handle

  • ایجاد بازوی اکستنشن یک تفنگ Creating the Extension Arm of a Rifle

  • تکمیل بازوی اکستنشن و چند جزء جزئی Finalizing the Extension Arm and a Few Minor Components

ساخت یک تفنگ تهاجمی در Maya Pt. 2 Creating an Assault Rifle in Maya Pt. 2

  • زبر در شکل برای جلوی تفنگ Roughing in the Shape for the Front of the Rifle

  • پالایش جلوی تفنگ Refining the Front of the Rifle

  • پایان دادن به قسمت جلوی تفنگ Finishing up the Front of the Rifle

  • ایجاد نیمه اول هدف Creating First Half of the Aim

  • ایجاد نیمه دوم هدف Creating the Second Half of the Aim

  • تکمیل هدف تفنگ Completing the Aim of the Gun

  • ایجاد بشکه Creating the Barrel

  • تکمیل لوله تفنگ Completing the Gun Barrel

  • مکانیک تفنگ داخلی ساختمان Building Internal Gun Mechanics

  • تکمیل مکانیک داخلی Completing the Internal Mechanics

  • شروع بر روی اجزای برتر تفنگ Starting on Top Components of the Gun

  • تکمیل اجزای هدف برتر Completing the Top Aim Components

  • ایجاد عمق برای بخش بالایی تفنگ Creating the Depth for the Top Section of the Gun

  • پایان دادن به قسمت بالایی تفنگ Finishing Off the Top Portion of the Gun

  • ایجاد عمق برای قطعه وسط تفنگ Creating Depth for the Middle Piece of the Gun

  • اتمام بخش عمقی برای قطعه میانی Finishing Off the Depth Portion for the Middle Piece

  • کار روی دسته پشتی Working on the Back Handle

  • پایان دادن به دستگیره پشتی و بازوی اکستنشن Finishing Off the Back Handle and an Extension Arm

  • از دسته پایین شروع می شود Starting on the Bottom Handle

  • کار بر روی نیمه عقب دسته پایین Working on the Rear Half of the Bottom Handle

ساخت یک تفنگ تهاجمی در Maya Pt. 3 Creating an Assault Rifle in Maya Pt. 3

  • تعریف نیمه عقب دسته پایین Defining the Rear Half of the Bottom Handle

  • کار بر روی آخرین مراحل نیمه عقب دسته پایین Working on the Last Stages of Rear Half of the Bottom Handle

  • ایجاد اشکال و حلقه های لبه مناسب برای جزئیات نهایی Establishing Proper Shapes and Edge Loops for Final Details

  • پایان دادن به نیمه عقب دسته پایین Finishing Off the Rear Half of the Bottom Handle

  • ایجاد عمق برای پنل میانی Creating Depth for the Middle Panel

  • ایجاد عمق برای جلوی تفنگ و نهایی کردن چند جزء Creating Depth for the Front of the Gun and Finalizing a Few Components

  • تراز کردن قطعات با هم Aligning the Pieces Together

  • ایجاد ضلع مقابل و تنظیم مقیاس Creating the Opposite Side and Adjusting the Scale

  • تراز کردن اجزا و آینه سازی قطعات باقیمانده Aligning Components and Mirroring Leftover Parts

  • تکمیل بخش هدف و حرکت به پایین به اجزای میانی Completing the Aim Section and Moving Down to the Middle Components

  • تطبیق وسط لوله با بدنه تفنگ Fitting the Middle of the Barrel with the Gun Body

  • ساخت یک پنل پشتی خالی و تراز کردن اجزای مکانیکی تفنگ Building a Blank Back Panel and Aligning Mechanical Components of the Gun

  • ایجاد فضایی برای قطعات مکانیکی Creating Space for Mechanical Components

  • تنظیم هندسه دیسپنسر پوسته برای لولاها Adjusting Geometry of the Shell Dispenser for Hinges

  • نهایی کردن مکانیک میانی تفنگ Finalizing Middle Mechanics of the Gun

  • انعکاس هدف بالا و چین دادن لبه های آن Mirroring the Top Aim and Creasing Its Edges

  • چین دادن قطعات بالا و وسط Creasing Top and Middle Pieces

  • نهایی کردن قطعه میانی Finalizing the Middle Piece

  • چین کردن دسته عقب و بازوی اکستنشن Creasing the Rear Handle and the Extension Arm

  • چین دادن قسمت جلویی دسته پایین Creasing the Front Part of the Bottom Handle

ساخت یک تفنگ تهاجمی در Maya Pt. 4 Creating an Assault Rifle in Maya Pt. 4

  • به تعریف چین ها برای قسمت عقب دسته ادامه دهید Continue to Define the Creases for the Rear Part of the Handle

  • پایان کار با دسته پایین Finishing up with Bottom Handle

  • ایجاد جلوی تفنگ Creasing the Front of the Gun

  • تکمیل چین‌ها برای آخرین مؤلفه Completing the Creases for the Last Component

  • تنظیم شکاف بین هندسه و آینه سازی بخش میانی Adjusting Gaps Between Geometry and Mirroring the Middle Section

  • اضافه کردن یک پنل میانی جعلی Adding a Fake Middle Panel

  • ساخت پیچ سر فیلیپس Creating a Phillips Head Bolt

  • تکمیل پیچ و مهره و شروع در توپولوژی کلیپ Finalizing Bolts and Starting on the Clip Topology

  • کلیپ گلوله مدلینگ Modeling Bullet Clip

  • در حال اتمام کلیپ Finishing the Clip

  • مدل سازی شیارهای بالا Modeling the Top Grooves

  • ساخت ماشه و محدوده چشم Building the Trigger and the Eye Scope

  • نهایی کردن برخی از عیوب Finalizing Some Imperfections

  • ادغام قطعات آینه ای Merging Mirrored Parts

  • تکمیل مرحله مدلسازی تفنگ Completing the Modeling Stage of the Gun

  • راه اندازی محیط استودیویی Setting up a Studio Environment

  • تنظیم نورها و ایجاد مواد اولیه Adjusting the Lights and Creating Basic Materials

  • ایجاد یک ماده بدنه تفنگ Creating a Gun Body Material

  • ایجاد مواد برای بقیه تفنگ و تنظیم تنظیم نور Creating Materials for the Rest of the Gun and Adjusting the Light Setting

  • متعادل کردن پیکربندی نور و مواد Balancing out the Light Configuration and Materials

  • نهایی کردن تنظیمات رندر ما Finalizing Our Render Settings

  • ترکیب نهایی Final Compositing

نمایش نظرات

آموزش ساخت یک تفنگ تهاجمی در مایا
جزییات دوره
13h 22m
82
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stanislav Poritskiy Stanislav Poritskiy

Stas Poritskiy یک هنرمند با استعداد CG است که به عنوان مدیر فنی در استودیوی Hemogoblin در پروژه "L5" کار می کند. از توانایی های وی می توان به طراحی سیستم های تحویل خط لوله که برای تولید هنرهای بازی و فیلم استفاده می شود ، ارائه تصاویر در سطح تجاری و جلوه های بصری استفاده کرد. در یک محیط تولید ، Stas از مایا ، 3D Studio Max ، Realflow ، MEL و C ++ استفاده می کند تا به درستی از تمام منابع موجود استفاده کند و تیم را دقیقاً هماهنگ کند تا خواسته های پروژه را برآورده کند. خارج از زندگی استودیویی ، استاس در آکادمی بین المللی طراحی و فناوری تدریس می کند ، و همچنین در پروژه های مستقل کار می کند.