آموزش یادگیری هودینی

Learning Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در میان انبوهی از ابزارهای سه بعدی ، Houdini بی نظیر است ، و یک روند کاری و شبکه های گره ای ارائه می دهد که امکان افزایش پیچیدگی و استفاده مجدد از دارایی ها را فراهم می کند. و با استفاده از پلاگین Houdini Engine ، کاربران دیگر ابزارهای سه بعدی می توانند قدرت رویه Houdini را در گردش کار خود بگنجانند.

این آموزش ها مفاهیم اساسی 3D (مدل سازی ، انیمیشن ، بافت ، نور و ارائه) را همانطور که در Houdini اعمال می شوند ، معرفی می کنند. مربی اسکات پاگانو نحوه دستکاری هندسه را نشان می دهد. استفاده از مواد چراغ و دوربین را به یک صحنه اضافه کنید. کار با رندر داخلی Houdini ، Mantra را انجام دهید. و حتی سیستم های ذره ای ساده ایجاد کنید. این دوره کاربران جدید را در مسیر کار سه بعدی پیشرفته تر شروع می کند و به کاربران باتجربه بسته های سه بعدی دیگر نشان می دهد که چگونه مهارت های خود را به دنیای Houdini انتقال دهند.
موضوعات شامل:
  • تنظیم تنظیمات برگزیده هودینی
  • تغییر هندسه
  • کپی مهر زدن
  • تنظیم فریم های کلیدی
  • دستکاری کانالهای انیمیشن
  • سایه زنی و نقشه برداری
  • صحنه های روشنایی
  • ارائه با مانترا
  • ایجاد ساطع کننده های ذرات

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. بررسی اجمالی Houdini 1. Overview of Houdini

  • مروری بر پارادایم Houdini Overview of the Houdini paradigm

  • درک رابط Understanding the interface

  • تنظیم تنظیمات برگزیده Houdini Setting Houdini preferences

  • ایجاد یک پروژه جدید Creating a new project

2. هندسه در Houdini 2. Geometry in Houdini

  • نحوه ایجاد اشکال اولیه اولیه How to create basic primitive shapes

  • نحوه تغییر هندسه How to modify geometry

  • درک گروه ها Understanding groups

  • درک ویژگی ها Understanding attributes

  • با استفاده از گره کپی Using the Copy node

  • قدرت تمبر کپی The power of copy stamping

  • شناخت توابع هندسه اضافی Understanding additional geometry functions

3. انیمیشن در Houdini 3. Animating in Houdini

  • نحوه تنظیم فریم های کلیدی How to set keyframes

  • آشنایی با ویرایشگر انیمیشن Introduction to the Animation Editor

  • آشنایی با سطح حرکت FX Introduction to the Motion FX level

  • استفاده از کانال های انیمیشن رویه ای بر هندسه Applying procedural animation channels to geometry

  • دستکاری کانال های انیمیشن Manipulating animation channels

4. سایه زنی در Houdini 4. Shading in Houdini

  • با استفاده از سایه بان سطح سطح مانترا Using the Mantra surface shader

  • با استفاده از گره Material برای اعمال سایه بانها بر هندسه Using the Material node to apply shaders to geometry

  • صفات سایه زنی Shading attributes

  • افزودن نقشه های بافت به سایه بان Adding texture maps to the shader

5. روشنایی در Houdini 5. Lighting in Houdini

  • ایجاد و موقعیت یابی چراغ ها Creating and positioning lights

  • تنظیم پارامترهای نور Adjusting light parameters

  • با استفاده از نور آفتاب و آسمان Using sun and sky lighting

6. ارائه در Houdini 6. Rendering in Houdini

  • کار با گره رندر مانترا Working with the Mantra rendering node

  • درک تنظیمات مهم مانترا Understanding important Mantra settings

  • راننده در مانترا عبور می کند Render passes in Mantra

7. ذرات در Houdini 7. Particles in Houdini

  • نحوه انتشار ذرات از یک جسم How to emit particles from an object

  • نحوه استفاده از نیروها برای تأثیر حرکت ذرات How to use forces to influence particle motion

  • درک گره منبع POP Understanding the POP Source node

  • نحوه هندسه به ذرات How to instance geometry to particles

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش یادگیری هودینی
جزییات دوره
2h 56m
33
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
66,727
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Scott Pagano
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Scott Pagano Scott Pagano

Scott Pagano رهبر خلاق و تولیدی Neither-Field استودیوی انیمیشن بوتیک مستقر در لس آنجلس است. کارهای پاگانو حرفه ای گسترده ای از طراحی و اکتشافات فنی را در تعداد بیشماری از پروژه ها برای استودیوها ، مارک ها و مجریان ادغام می کند. متخصص Pagano در زمینه فرآیندهای رویه ای ، توسعه ظاهری و سیستم های واقعی ، با طیف گسترده ای از ابزارهای سنتی CG و همچنین موتورهای بازی و سیستم عاملهای تعاملی از جمله Unreal Engine و TouchDesigner کار می کند. پاگانو از دنیای طبیعی و انسان ساز الهام می گیرد تا ضمن ایجاد قوس تاریخ هنر و تصویر سازی ، ذهن خود را در ذهن متبادر کند ، زیرا او به تکامل فرهنگ بصری کمک می کند. کار هیچکدام از زمینه ها را نمی توان در www.neither-field.com