لطفا جهت پرداخت (ورود به درگاه بانک) فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش تقلب در یک شخصیت کارتونی در مایا
Rigging a Cartoon Character in Maya
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
شخصیت های کارتونی به دلیل حرکات اغراق آمیز شناخته می شوند که اغلب با له کردن و کشش شخصیت ایجاد می شوند. در این دوره ، جورج مائستری نحوه افزودن کدو حلوایی و کشش به یک دکل در مایا را نشان می دهد. وی نشان می دهد که چگونه می توان از ابزارهای تقلبی مایا برای ایجاد مفاصل کششی ، تنه های انعطاف پذیر و حالت های اغراق آمیز صورت استفاده کرد. با ما همراه باشید تا بیاموزید چگونه این تکنیک ها را تکرار کنید و شخصیت های خود را زنده کنید.
موضوعات شامل:
ایجاد مفاصل کششی همراه با عبارات و ویرایشگر گره li>
افزودن کشش ستون فقرات li>
تنظیم سوئیچینگ IK / FK
دستکاری چهره ها با اشکال ترکیبی li>
پوست اندازی شخصیت li>
ایجاد کنترل برای انیمیشن صورت li>
تقلب چشم li>
آزمایش دکل با یک انیمیشن ساده li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
فرضیات و الزامات مدل
Assumptions and model requirements
1. ایجاد اتصالات کششی
1. Creating Stretchy Joints
نظریه کشش اساسی
Basic stretch theory
تنظیم مفاصل پا
Setting up the leg joints
اندازه گیری زنجیره های مشترک
Measuring the joint chains
ایجاد کشش با استفاده از عبارات
Creating stretch using expressions
ایجاد کشش در ویرایشگر گره
Creating stretch in the Node Editor
نهایی کردن زنجیرهای پا
Finalizing leg chains
2. ایجاد ستون های کششی
2. Creating Stretchy Spines
کشیدن مفاصل لگن و ستون فقرات
Drawing the hip and spine joints
اضافه کردن کنترلر به لگن و ستون فقرات
Adding controllers to the hip and spine
اضافه کردن کشش ستون فقرات
Adding spine stretch
3. تنظیم FK / IK سوئیچینگ
3. Setting Up FK/IK Switching
نظریه اساسی سوئیچینگ FK / IK
Basic FK/IK switching theory
تنظیم اتصالات و کنترلرها
Setting up the joints and controllers
سیم کشی دکل FK / IK
Wiring up the FK/IK rig
اضافه کردن به کشش
Adding in stretch
نهایی کردن بازو
Finalizing the arm
4- شکل های پوستی و ترکیبی
4. Skinning and Blend Shapes
دستکاری صورت ها با اشکال ترکیبی
Manipulating faces with blend shapes
ایجاد کنترل فک با مفاصل
Creating jaw controls with joints
پوست زدن به شخصیت
Skinning the character
تنظیم وزن پوست
Adjusting skin weights
5- تقلب صورت
5. Facial Rigging
ایجاد کنترل برای انیمیشن صورت
Creating controls for facial animation
کنترل پلک ها
Controlling eyelids
سیم کشویی های سفارشی
Wiring custom sliders
سیم کشی کنترل های دو طرفه ساده
Wiring simple two-way controls
سیم پیچ کنترل دو طرفه
Wiring complex two-way controls
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
کارگردان و تهیه کننده انیمیشن
جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.
جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.
نمایش نظرات