آموزش توسعه بازی Unity در 4 ساعت [ویدئو]

Unity Game Development in 4 hours [Video]

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در مورد توسعه بازی کنجکاو هستید اما می ترسید وارد آن شوید زیرا خیلی سخت به نظر می رسد؟ دیگر نترس! با این دوره یاد می گیرید که چگونه با یکی از محبوب ترین موتورهای صنعت بازی توسعه دهید. شما فقط اطلاعات مرتبط و کاربردی را یاد خواهید گرفت و از نحوه اعمال آن در دنیای واقعی قدردانی خواهید کرد. در پایان این دوره، یک بازی سه بعدی در مقیاس کامل، شبیه به بازی های مورد علاقه مستقل مانند Dear Esther، Amnesia و Gone Home خواهید داشت. تنها در 4 ساعت، شما یک توسعه دهنده مستقل خواهید شد! بسته کد این دوره ویدیویی در https://github.com/PacktPublishing/Unity-Game-Development-in-4-hours موجود است. • Unity را یاد بگیرید، یکی از محبوب ترین موتورهای بازی امروزی • یک بازی سه بعدی اول شخص بدون هیچ گونه دانش قبلی از توسعه بازی یا Unity توسعه دهید • مهارت ها و شیوه های مربوط به توسعه بازی را بیاموزید • اصول اولیه طراحی سطح سه بعدی را بیاموزید • از قدرت فروشگاه دارایی استفاده کنید و بهترین دارایی های رایگان را پیدا کنید این دوره برای توسعه دهندگان مشتاق بازی است که دانش اولیه C# را دارند. آیا به تازگی یک دوره مقدماتی برای سی شارپ را گذرانده اید و نمی توانید برای توسعه یک بازی واقعی صبر کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ یا شاید قبلاً با موتور بازی دیگری آشنا هستید و می خواهید Unity را نیز یاد بگیرید؟ پس این دوره فقط برای شماست! بنابراین این دوره را بگیرید و حرفه خود را به عنوان یک توسعه دهنده بازی مستقل شروع کنید! •یکی از محبوب ترین ابزارهای صنعت را بیاموزید و یک بازی سه بعدی را تنها در 7 روز بدون هیچ گونه دانش قبلی از ساخت بازی توسعه دهید. * • بهترین شیوه های توسعه بازی را با مثال های مرتبط و کاربردی بیاموزید. * •یک بازی سه بعدی جالب با استفاده از Unity 2019 به صورت رایگان و تنها با چند خط کد ایجاد کنید. *

سرفصل ها و درس ها

نصب و معرفی Installation and Introduction

  • بررسی اجمالی دوره The Course Overview

  • نصب Unity3D و Visual Studio Installation of Unity3D and Visual Studio

  • مقدمه ای بر رابط Unity 2019 Introduction to Unity 2019 Interface

مقدمه ای بر Unity Workflow و مراحل اول Introduction to Unity Workflow and the First Steps

  • ایجاد اشیاء و اجزای بازی Creating Game Objects and Components

  • ایجاد، دستکاری و استفاده از پیش ساخته ها - قسمت اول Create, Manipulate, and Use Prefabs – Part One

  • ایجاد، دستکاری و استفاده از پیش ساخته ها - قسمت دوم Create, Manipulate, and Use Prefabs – Part Two

  • وارد کردن دارایی های استاندارد و استفاده از کنترلر اول شخص Importing the Standard Assets and Using First Person Controller

  • کار با Collider و Rigidbodies Working with Colliders and Rigidbodies

مقدمه ای بر طراحی سطح سه بعدی: Whiteboxing Introduction to 3D Level Design: Whiteboxing

  • مقدمه ای بر وایت باکسینگ و نمونه های دنیای واقعی Introduction to Whiteboxing and Real-World Examples

  • مبانی اصول طراحی سطح سه بعدی - قسمت اول Basics of 3D Level Design Principles – Part One

  • مبانی اصول طراحی سطح سه بعدی - قسمت دوم Basics of 3D Level Design Principles – Part Two

  • شروع با ابزار ProBuilder – قسمت اول Getting Started with ProBuilder Tool – Part One

  • شروع با ابزار ProBuilder – قسمت دوم Getting Started with ProBuilder Tool – Part Two

  • ساخت و آزمایش سطوح - قسمت اول Building and Testing the Levels – Part One

  • ساخت و آزمایش سطوح - قسمت دوم Building and Testing the Levels – Part Two

دارایی های رایگان فوق العاده و کجا می توان آنها را پیدا کرد؟ Fantastic Free Assets and Where to Find Them?

  • فروشگاه دارایی Asset Store

  • واردات انواع مختلف دارایی به یونیتی – قسمت اول Importing Different Kinds of Assets to the Unity – Part One

  • واردات انواع مختلف دارایی به یونیتی – قسمت دوم Importing Different Kinds of Assets to the Unity – Part Two

  • پیاده سازی دارایی ها در بازی و نهایی کردن طراحی سطح - قسمت اول Implementing Assets to Game and Finalizing Level Design – Part One

  • پیاده سازی دارایی ها در بازی و نهایی کردن طراحی سطح - قسمت دوم Implementing Assets to Game and Finalizing Level Design – Part Two

  • پیاده سازی دارایی ها در بازی و نهایی کردن طراحی سطح - قسمت سوم Implementing Assets to Game and Finalizing Level Design – Part Three

  • پیاده سازی دارایی ها در بازی و نهایی کردن طراحی سطح - قسمت چهارم Implementing Assets to Game and Finalizing Level Design – Part Four

آن را کار کند Make It Work

  • توابع خاص یونیتی - بخش اول Unity Specific Functions – Part One

  • توابع خاص یونیتی - قسمت دوم Unity Specific Functions – Part Two

  • استفاده از برخورد دهنده ها، محرک ها و لایه ها - قسمت اول Utilizing Colliders, Triggers, and Layers – Part One

  • استفاده از برخورد دهنده ها، محرک ها و لایه ها - قسمت دوم Utilizing Colliders, Triggers, and Layers – Part Two

  • دریافت ورودی کاربر و ایجاد یک سیستم موجودی اولیه - بخش اول Getting User Input and Creating a Basic Inventory System – Part One

  • دریافت ورودی کاربر و ایجاد یک سیستم موجودی اولیه - قسمت دوم Getting User Input and Creating a Basic Inventory System – Part Two

  • ایجاد یک سیستم پیام Creating a Message System

بهبود تجربه کاربری Improving User Experience

  • نمای کلی سیستم UI - بخش اول Overview of the UI System – Part One

  • مروری بر سیستم رابط کاربری – قسمت دوم Overview of the UI System – Part Two

  • دستکاری و به روز رسانی عناصر UI با اسکریپت Manipulating and Updating UI Elements with Scripts

  • بازکاری سیستم‌های موجودی و پیام - بخش اول Reworking the Inventory and Message Systems – Part One

  • بازکاری سیستم‌های موجودی و پیام - بخش دوم Reworking the Inventory and Message Systems – Part Two

لمس نهایی Final Touches

  • پولیش کردن به چه معناست و چرا مهم است What “Polishing” Means and Why It Is Important

  • پولیش بازی ما – قسمت اول: منوی مکث Polishing Our Game – Part One: Pause Menu

  • پولیش بازی ما – قسمت دوم: بازی آخر و منوی اصلی Polishing Our Game – Part Two: Game Over and Main Menu

  • جلا دادن بازی ما - قسمت سوم: حرکت و صداها Polishing Our Game – Part Three: Movement and Sounds

  • پولیش بازی ما – قسمت چهارم: چراغ ها Polishing Our Game – Part Four: Lights

  • جلا دادن بازی ما – قسمت پنجم: جلوه های فونت و پس از فرآیند Polishing Our Game – Part Five: Font and Post-Process Effects

  • مروری بر تنظیمات پلیر و ساخت بازی Overview of the Player Settings and Building the Game

نمایش نظرات

Packtpub یک ناشر دیجیتالی کتاب‌ها و منابع آموزشی در زمینه فناوری اطلاعات و توسعه نرم‌افزار است. این شرکت از سال 2004 فعالیت خود را آغاز کرده و به تولید و انتشار کتاب‌ها، ویدیوها و دوره‌های آموزشی می‌پردازد که به توسعه‌دهندگان و متخصصان فناوری اطلاعات کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را ارتقا دهند. منابع آموزشی Packtpub موضوعات متنوعی از جمله برنامه‌نویسی، توسعه وب، داده‌کاوی، امنیت سایبری و هوش مصنوعی را پوشش می‌دهد. محتوای این منابع به صورت کاربردی و به‌روز ارائه می‌شود تا کاربران بتوانند دانش و توانایی‌های لازم برای موفقیت در پروژه‌های عملی و حرفه‌ای خود را کسب کنند.

آموزش توسعه بازی Unity در 4 ساعت [ویدئو]
جزییات دوره
3 h 36 m
41
Packtpub Packtpub
(آخرین آپدیت)
از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Anton Semchenko Anton Semchenko

Anton Semchenko یک توسعه دهنده با تجربه Unity3D است. او در شش سال گذشته به طور انحصاری با Unity3D کار کرده است. در این سال ها او بیشتر روی پروژه های VR/AR کار می کرد. او در اوقات فراغت خود دو بازی در Unity توسعه داد. برای یکی از بازی های خود جایزه «بهترین طراحی» و جایزه «بهترین بازی» را دریافت کرد. پس از فارغ التحصیلی از فیزیک، او یک برنامه نویس خودآموخته است و به همین دلیل می داند که چه چیزی یک دوره را هیجان انگیز یا خسته کننده، کاربردی یا بی فایده می کند.