آموزش Rhino and V-Ray: رندر معماری

Rhino and V-Ray: Architectural Rendering

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک کار رندر دقیق می تواند مدل های ساختمان شما را واقع بینانه تر و حرفه ای تر نشان دهد - و به فروش مشتری با ایده های شما کمک می کند. این دوره هر آنچه را که باید در مورد ارائه صحنه های معماری داخلی و خارجی با Rhino و V-Ray بدانید ، آموزش می دهد. نویسنده دیو شولتزه با استفاده از غرفه ای از طراحی خود ، نحوه تنظیم سیستم های نور خورشید ، آسمان و V-Ray را نشان می دهد. از مواد شیشه ، فلز ، سنگ و چوب استفاده کنید. و درختان ، چمن ها و افراد را برای مقیاس و علاقه بیشتر وارد کنید. به علاوه ، یاد بگیرید که چگونه از دوربین ها و تکنیک های ترکیب بندی استفاده کنید تا حس عمق و واقع گرایی را به طرح های خود بیفزایید.
موضوعات شامل:
  • تنظیم سیستم شما
  • درک تنظیمات ، نرم افزار و روند کار
  • نورپردازی صحنه
  • قرار گرفتن در معرض ترفند
  • ارائه با شیشه های معماری ، سنگ تراشی و بتن
  • ساختن چمن و درختان واقع گرایانه
  • ایجاد عمق میدان
  • تلفیق از 3D به 2D

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تنظیم سیستم 1. System Setup

  • چرا از V-ray استفاده می کنیم؟ Why use V-Ray?

  • سخت افزار توصیه شده دیو Dave's recommended hardware

  • سفارشی کردن رابط برای مطابقت با صفحه من Customizing the interface to match my screen

  • نصب V-Ray و DR Spawner Installing V-Ray and DR Spawner

  • یک تور سریع از رابط رندر A quick tour of the rendering interface

2. اصطلاحات و استراتژی 2. Terminology and Strategy

  • تعاریف Geeky شما باید بدانید Geeky definitions you should know

  • فعال کردن V-Ray و درک رویکرد آن Activating V-Ray and understanding its approach

  • درک تنظیمات کیفیت بحرانی Understanding critical quality settings

  • دوربین فیزیکی جدید در مقابل دوربین قدیمی پیش فرض The new physical camera vs. the old default camera

  • درک روند و استراتژی Understanding the process and strategy

  • قرار گرفتن در معرض دوربین Setting the camera exposure

  • تنظیمات V-ray برای معماری V-Ray settings for architecture

3. روشنایی و نوردهی 3. Lighting and Exposure

  • استراتژی روشنایی: تنظیم نادیده گرفتن مواد Lighting strategy: Setting up the material override

  • نورپردازی با سیستم خورشید Lighting with the Sun system

  • ارائه زمان واقعی با RT Real-time rendering with RT

  • روشنایی گنبد با تصاویر HDR Dome lighting with HDR images

  • با استفاده از چراغ های V-ray Using V-Ray lights

  • هک شدن با چراغ های V-Ray Hacking with V-Ray lights

  • با استفاده از چراغ های انجمن مهندسی روشنایی معماری (IES) Using architectural Illuminating Engineering Society (IES) lights

4- مبانی مصالح ساختمانی 4. Basics of Building Materials

  • استراتژی برای مواد Strategies for materials

  • ساخت هندسه شیشه ای معماری Making architectural glass geometry

  • ارائه با شیشه های معماری Rendering with architectural glass

  • کار با مواد فلزی Working with metal materials

  • رندر با سنگ و سنگ تراشی Rendering with stone and masonry

  • کار با گچ و بتن Working with plaster and concrete

  • استفاده از چوب در کف و دیوار Applying wood to floors and walls

5- افزودن وسایل بیرونی: درختان ، چمنها و مردم 5. Adding Exterior Items: Trees, Grass, and people

  • استراتژی های "همراهان" Strategies for "entourage"

  • ایجاد چمن واقعی Creating realistic grass

  • ساخت درخت Making trees

  • استفاده از پروکسی برای موارد پیچیده یا کپی Using proxies for complex or duplicate items

  • درج افراد برای مقیاس و علاقه Inserting people for scale and interest

  • ارائه ویژگی های آب Rendering water features

6. دوربین و رندر 6. Camera and Rendering

  • استراتژی های دوربین Camera strategies

  • ساخت تصاویر غیر واقع گرایانه Making non-photo-realistic illustrations

  • ایجاد عمق میدان Creating depth of field

  • آهنگسازی از 3D تا 2D Compositing from 3D to 2D

  • نکات و ترفندهای تصادفی Random tips and tricks

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

  • منابع اضافی برای بررسی Additional resources to check out

نمایش نظرات

آموزش Rhino and V-Ray: رندر معماری
جزییات دوره
3h 53m
42
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
145,889
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Dave Schultze
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dave Schultze Dave Schultze

طراح صنعتی و 3D Geek دیو شولتزه یک طراح صنعتی و معروف گیک سه بعدی است.

وی به عنوان یک طراح صنعتی ، محصولاتی را برای مایکروسافت ، ال جی ، امبرا و هاسبرو تولید کرده است. او برنده چندین جایزه طراحی صنعتی شده و کارهای وی در پوشش رسانه ای در سراسر جهان شناخته شده است. اخیراً ، رایانه مفهومی "Philco PC" وی در بیش از 20 مجله به نمایش درآمد. دیو یک مربی اختصاصی است که طی 10 سال گذشته کلاس تجسم سه بعدی را در کالج هنر و طراحی اوتیس در لس آنجلس تدریس کرده است. دیو به رسمیت شناختن مهارت های منحصر به فرد طراحی ، فنی و ارتباطی خود ، از طریق تولیدکنندگان فورچون 500 به منظور الهام بخشیدن به کارکنان خود و آموزش آنها در جدیدترین ابزارهای سه بعدی ، قرارداد بسته است.