نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
برای بسیاری از بازی ها ، مجموعه های مدولار برای طراحی و تولید بسیار مهم هستند. در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه یک مجموعه مدولار آماده و تولید را از دارایی های هنری پیشین ایجاد کنید. برای دهه ها ، سیستم های مدولار برای حل انواع مشکلات فنی و طراحی در توسعه بازی استفاده شده است. مدولار بودن زمینه کارایی و انعطاف پذیری را فراهم می کند و به مجموعه کوچکی از عناصر منبع اجازه می دهد تا در یک کل بسیار بزرگتر گسترش یابند. در این دوره ، شمشیر و بیل: طراحی مجموعه های مدولار ، شما می آموزید که چگونه یک مجموعه مدولار آماده طراحی و تولید را از دارایی های هنری قبلی موجود ایجاد کنید. ابتدا ، شما اصول را پوشش می دهید. راه اندازی پروژه ، انتخاب واحد واحد و جمع آوری یک مجموعه کاشی مدولار. در مرحله بعد ، شما با افزودن پانسمان ست ، برخورد ، روشنایی و شروع به ذخیره پیش ساخته صحنه را زیبا خواهید کرد. در آخر ، ماژول هایی را که ایجاد کرده اید جمع می کنید تا یک سطح قابل پخش ایجاد کنید. با پایان این دوره ، شما نه تنها اطمینان خواهید داشت که کیت توسعه مدولار خود را ایجاد کنید ، بلکه می توانید پیش زمینه های تحریک کننده بصری را برای سطوح ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: وحدت.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مروری بر اساس واحد و مونتاژ ماژول
Overview, Unit Basis, and Module Assembly
-
مقدمه و مفاهیم مهم
Introduction and Important Concepts
-
انتخاب واحد واحد و ایجاد ماژول طبقه
Choosing a Unit Basis and Creating a Floor Module
-
آزمایش ماژول طبقه و ایجاد دو ماژول Bridge
Testing the Floor Module and Creating Two Bridge Modules
-
ایجاد یک دیوار و دو مجموعه از پله ها
Creating a Wall and Two Sets of Stairs
برخورد و روشنایی
Collision and Lighting
-
اضافه کردن برخورد به ماژول ها
Adding Collision to the Modules
-
در حال آزمایش پیمایش
Testing Navigation
-
اضافه کردن پشتیبانی از روشنایی به ماژول ها
Adding Lighting Support to the Modules
جهانی ساختمان ، آزمایش و تنظیمات نهایی
World Building, Testing, and Final Adjustments
-
تست شخصیت Player و ساخت یک سطح
Testing the Player Character and Building a Level
-
افزودن عناصر پانسمان ست
Adding Set Dressing Elements
-
کار با ماژول های اضافی و آزمایش سیستم های بازی
Working with Additional Modules and Testing Play Systems
-
تنظیمات نهایی و نتیجه گیری
Final Adjustments and Conclusion
نمایش نظرات