آموزش 3ds Max به Unreal Engine گردش کار و عیب یابی

3ds Max to Unreal Engine Workflow and Troubleshooting

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

اگر طرح های سه بعدی دارید که می خواهید از 3ds Max بگیرید و تعاملی ایجاد کنید ، احتمالاً قبلاً با استفاده از Unreal Engine کاوش کرده اید. در این دوره ، برایان بردلی گردش کار بالقوه ای را برای انتقال دارایی از 3ds Max به Unreal به همان روش تمیز و آسان به شما نشان می دهد ، از جمله برخی از مشکلات احتمالی و مشکلات موجود در این مسیر. برایان ابتدا مراحلی را که باید در 3ds Max بردارید تا صحنه های شما برای صادرات به صورت سریع و ساده آماده شود ، پوشش می دهد. سپس ، وی به چگونگی رفع برخی از مشکلات رایج که ممکن است در نقاط مختلف فرآیند تولید بوجود آیند ، می پردازد. بعد از این دوره ، شما برای انتقال روان دارایی های خود و صرف وقت کمتری برای جابجایی پرونده های خود و زمان بیشتری برای کار در Unreal ، مجهز خواهید بود.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • 3ds Max به گردش کار غیر واقعی 3ds Max to Unreal workflows

  • نسخه های نرم افزار Software versions

  • حداکثر راه اندازی فایل های پروژه و تمرین Max project and exercise files setup

  • رفع مشکلات پیوند دارایی Fixing asset linking problems

1. پاک کردن صادرات 1. Clean Exports

  • راه اندازی غیر واقعی: ایجاد پروژه Unreal setup: Project creation

  • 3ds Max setup: واحدها 3ds Max setup: Units

  • 3ds Max setup: نامگذاری قراردادها 3ds Max setup: Naming conventions

  • 3ds Max setup: ترکیب اشیا 3ds Max setup: Combining objects

  • صادرات را از Max با استفاده از FBX پاک کنید Clean export from Max using FBX

  • واردات را با FBX به Unreal پاک کنید Clean import into Unreal with FBX

  • صادرات را از Max با استفاده از Datasmith پاک کنید Clean export from Max using Datasmith

  • واردات پاک با Datasmith Clean import with Datasmith

  • با استفاده از صحنه VR از Max صادر کنید Export from Max using a VR scene

  • واردات مجدد دارایی های اصلاح شده Re-importing modified assets

2. مش مش 2. Mesh Problems

  • چراغ ها و دوربین ها: FBX Lights and cameras: FBX

  • چراغ ها و دوربین ها: صحنه Datasmith و VR Lights and cameras: Datasmith and VR scene

  • مراقب دام قرار گرفتن در معرض باشید Beware the exposure trap

  • صاف کردن گروه ها Smoothing groups

  • FBX Materials Sidenote FBX materials sidenote

  • بیش از حد مشبک های متراکم Overly dense meshes

  • مشکلات برخورد مش Collision mesh issues

  • رفع مشکلات راس در هندسه Fixing vertex problems on the geometry

  • رفع مشکلات راس بیشتر Fixing more vertex problems

  • رفع مشکلات صورت Fixing face problems

  • رفع مشکلات لبه در هندسه Fixing edge problems on the geometry

  • کار با LODs: FBX Working with LODs: FBX

  • کار با LODs: Datasmith Working with LODs: Datasmith

3. نقشه و مشکلات مادی 3. Map and Material Problems

  • مسائل ماورا UV بنفش که می توانید با آنها روبرو شوید UV issues you can run into

  • مثلث های تولید شده De-generated triangles

  • UV ها با هم تداخل دارند Overlapping UVs

  • از اشعه ماورا بنفش مانیتور نور استفاده نمی شود Missing lightmap UVs

  • مدیریت چندین شناسه مواد Handling multiple material IDs

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max به Unreal Engine گردش کار و عیب یابی
جزییات دوره
2h 5m
33
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.