نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
خط لوله توسعه بازی Indie به سمت توسعه دهندگان بازی های مستقل است و شما را از طریق خط لوله کامل خلاقیت توسعه می دهد تا یک سطح نبرد رئیس را که از یک محیط پر جنب و جوش 2D با شخصیت های 3D تشکیل شده است ، توسعه دهید. خط لوله توسعه بازی Indie به سمت توسعه دهندگان بازی های Indie است و خواهد شد شما را از طریق خط لوله کامل خلاقیت توسعه می دهد تا یک سطح نبرد رئیس را که از یک محیط پر جنب و جوش 2D با شخصیت های 3D تشکیل شده است ، توسعه دهید. ما این فرایند را با معرفی مرحله توسعه بصری آغاز خواهیم کرد ، جایی که ما با تولید مفاهیم و ایده هایی برای قهرمان ، رئیس و محیط بازی ، پایه و اساس کل پروژه خود را می گذاریم. در این مرحله از تولید ، ما در مورد اهمیت ورودی و همکاری تیم خلاق برای ایجاد دارایی های بازی سرگرم کننده و جذاب که همه در یک جهان قرار دارند ، بحث خواهیم کرد. در این راه ، علاوه بر این که می توان محیط 2D را در لایه های مختلف فتوشاپ درک و مدیریت کرد ، بازخورد این مفاهیم را با شما در میان خواهیم گذاشت. پس از این آموزش ، شما از طریق خط تولید با یک سری دوره های توسعه بازی ما ادامه خواهید داد. شما همه چیز را از نمونه سازی حرکت ، تعامل و عملکرد شخصیت در Unity خواهید آموخت ، همراه با اینکه چگونه می توان با استفاده از مایا LT و Z-Brush مفاهیم نهایی ما درباره قهرمان و رئیس را مدلسازی ، مجسمه سازی و ساختار داد. علاوه بر این ، هنگامی که یاد می گیریم چگونه انیمیشن های خیره کننده ای را در Maya LT تقلب کنیم و در بازی نهایی گنجانده شود ، به آنها احیا خواهیم کرد. سرانجام ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از Unity برای جمع آوری دارایی های 2D و 3D بازی خود برای یک تجربه بازی سرگرم کننده و جادویی استفاده کنید. پس از تماشای کل روند خط لوله ، دانش لازم برای ارتقا game سطح بازی Indie خود را خواهید داشت!
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
خط لوله توسعه بازی Indie جلد 1: توسعه بصری
Indie Game Development Pipeline Volume 1: Visual Development
-
پارامترهای توسعه بصری
Visual Development Parameters
-
ترسیم مفاهیم قهرمان
Sketching Concepts of the Hero
-
مرور مفاهیم قهرمان
Reviewing the Hero Concepts
-
پالایش طرح نهایی قهرمان
Refining the Final Hero Design
-
افزودن مقداری رنگ به مفهوم Rendered Hero
Adding Some Color to the Rendered Hero Concept
-
ترسیم مفاهیم برای رئیس
Sketching Concepts for the Boss
-
بررسی مفاهیم رئیس
Reviewing the Boss Concepts
-
پالایش شخصیت رئیس
Refining the Boss Character
-
افزودن مقداری رنگ به مفهوم رئیس ارائه شده
Adding Some Color to the Rendered Boss Concept
-
طرح بندی سطح طرح بندی مفاهیم
Sketching Level Layout Concepts
-
بررسی و ترسیم سطح سطح
Reviewing and Sketching out the Level Environment
-
مسدود کردن در رنگ ها برای محیط بازی 2 بعدی
Blocking in Colors for the 2D Game Environment
-
پالایش عناصر محیط زیست
Refining Elements of the Environment
-
ادامه به اصلاح محیط طرح بندی
Continuing to Refine the Layout Environment
-
افزودن جزئیات بیشتر به Layout Environment
Adding More Details to the Layout Environment
-
پاکسازی و مدیریت لایه برای محیط زیست
Cleanup and Layer Management for the Environment
نمایش نظرات