نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
خط لوله توسعه بازی Indie به سمت توسعه دهندگان بازی های مستقل است و شما را از طریق خط لوله کامل خلاقیت توسعه می دهد تا یک سطح نبرد رئیس را که از یک محیط پر جنب و جوش 2D با شخصیت های 3D تشکیل شده است ، توسعه دهید. خط لوله توسعه بازی Indie به سمت توسعه دهندگان بازی های Indie است و خواهد شد شما را از طریق خط لوله کامل خلاقیت توسعه می دهد تا یک سطح نبرد رئیس را که از یک محیط پر جنب و جوش 2D با شخصیت های 3D تشکیل شده است ، توسعه دهید. ما این فرایند را با معرفی مرحله توسعه بصری آغاز خواهیم کرد ، جایی که ما با تولید مفاهیم و ایده هایی برای قهرمان ، رئیس و محیط بازی ، پایه و اساس کل پروژه خود را می گذاریم. در این مرحله از تولید ، ما در مورد اهمیت ورودی و همکاری تیم خلاق برای ایجاد دارایی های بازی سرگرم کننده و جذاب که همه در یک جهان قرار دارند ، بحث خواهیم کرد. در این راه ، علاوه بر این که می توان محیط 2D را در لایه های مختلف فتوشاپ درک و مدیریت کرد ، بازخورد این مفاهیم را با شما در میان خواهیم گذاشت. پس از این آموزش ، شما از طریق خط تولید با یک سری دوره های توسعه بازی ما ادامه خواهید داد. شما همه چیز را از نمونه سازی حرکت ، تعامل و عملکرد شخصیت در Unity خواهید آموخت ، همراه با اینکه چگونه می توان با استفاده از مایا LT و Z-Brush مفاهیم نهایی ما درباره قهرمان و رئیس را مدلسازی ، مجسمه سازی و ساختار داد. علاوه بر این ، هنگامی که یاد می گیریم چگونه انیمیشن های خیره کننده ای را در Maya LT تقلب کنیم و در بازی نهایی گنجانده شود ، به آنها احیا خواهیم کرد. سرانجام ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از Unity برای جمع آوری دارایی های 2D و 3D بازی خود برای یک تجربه بازی سرگرم کننده و جادویی استفاده کنید. پس از تماشای کل روند خط لوله ، دانش لازم برای ارتقا game سطح بازی Indie خود را خواهید داشت!
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
خط لوله توسعه بازی Indie جلد 1: توسعه بصری
Indie Game Development Pipeline Volume 1: Visual Development
-
پارامترهای توسعه بصری
Visual Development Parameters
-
ترسیم مفاهیم قهرمان
Sketching Concepts of the Hero
-
مرور مفاهیم قهرمان
Reviewing the Hero Concepts
-
پالایش طرح نهایی قهرمان
Refining the Final Hero Design
-
افزودن مقداری رنگ به مفهوم Rendered Hero
Adding Some Color to the Rendered Hero Concept
-
ترسیم مفاهیم برای رئیس
Sketching Concepts for the Boss
-
بررسی مفاهیم رئیس
Reviewing the Boss Concepts
-
پالایش شخصیت رئیس
Refining the Boss Character
-
افزودن مقداری رنگ به مفهوم رئیس ارائه شده
Adding Some Color to the Rendered Boss Concept
-
طرح بندی سطح طرح بندی مفاهیم
Sketching Level Layout Concepts
-
بررسی و ترسیم سطح سطح
Reviewing and Sketching out the Level Environment
-
مسدود کردن در رنگ ها برای محیط بازی 2 بعدی
Blocking in Colors for the 2D Game Environment
-
پالایش عناصر محیط زیست
Refining Elements of the Environment
-
ادامه به اصلاح محیط طرح بندی
Continuing to Refine the Layout Environment
-
افزودن جزئیات بیشتر به Layout Environment
Adding More Details to the Layout Environment
-
پاکسازی و مدیریت لایه برای محیط زیست
Cleanup and Layer Management for the Environment
Pluralsight (پلورال سایت)
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
نمایش نظرات