آموزش ایجاد خودرو در زمان واقعی در مایا و سیلو

Real-time Vehicle Creation in Maya and Silo

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا، ما بر روی ایجاد یک خودروی اسپرت بلادرنگ با پوشش سه حوزه اصلی تمرکز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Silo, Maya 2012, Photoshop CS6. در این آموزش مایا، ما بر روی ایجاد یک ماشین اسپرت بلادرنگ با پوشش سه حوزه اصلی تمرکز خواهیم کرد. ما با ساختن مدلی با وضوح بالا که برای تولید نقشه های جزئیات خود استفاده می شود، شروع می کنیم. این همچنین می تواند برای تولید رندر و انیمیشن استفاده شود. در مرحله بعد، می‌توانیم از این مدل استفاده کنیم تا به ما در تولید مدل بازی خود که بیش از 10000 چند ضلعی نخواهد بود، راه اندازی کنیم. هنگامی که مدل بازی ساخته و بهینه شد، قبل از ایجاد نقشه‌های بافت پراکنده، معمولی و خاص آن، روی اضافه کردن یک مجموعه خوب از UV تمرکز خواهیم کرد. در پایان این آموزش، شما نه تنها یاد خواهید گرفت که چگونه می توانید به سرعت یک وسیله نقلیه با وضوح بالا بسازید، بلکه یک نسخه بلادرنگ را نیز خواهید آموخت و امیدواریم نکات و میانبرهایی را در این مسیر به اشتراک بگذارید، که سپس می توانید آنها را اعمال کنید. به هر پروژه دیگری نرم افزار مورد نیاز: Silo, Maya 2012, Photoshop CS6.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد خودرو در زمان واقعی در مایا و سیلو Real-time Vehicle Creation in Maya and Silo

  • شروع به مسدود کردن شکل ماشین Starting to Block out the Car Shape

  • کار در جزئیات اولیه Working in Basic Details

  • اصلاح شکل کابین خلبان Refining the Shape of the Cockpit

  • ساخت چراغ های جلو Building the Front Lights

  • اضافه کردن رنگ های اصلی Adding Basic Colors

  • ساخت چراغ های جلو Constructing the Headlights

  • ساختمان در عقب Building in the Rear

  • اضافه شدن اسپویلر Adding the Spoiler

  • ساخت تایر دقیق Constructing a Detailed Tire

  • ساخت بقیه چرخ Building the Rest of the Wheel

  • صادرات و بهینه سازی مدل ما Exporting and Optimizing Our Model

  • آماده سازی مدل ما برای نقشه برداری عادی Preparing Our Model for Normal Mapping

  • به بهینه سازی مدل خود ادامه می دهیم Continuing to Optimize Our Model

  • قرار دادن اشعه ماوراء بنفش Laying out UVs

  • تهیه نقشه های عادی و پراکنده Baking out Normal and Diffuse Maps

  • تولید نقشه های نور Generating Light Maps

  • اضافه کردن برخی از جزئیات بافت نهایی Adding Some Final Texture Details

  • درس پاداش: نکاتی برای دریافت جزئیات بافت بدون استفاده از فتوشاپ Bonus Lesson: Tips for Getting Texture Detail Without Using Photoshop

نمایش نظرات

آموزش ایجاد خودرو در زمان واقعی در مایا و سیلو
جزییات دوره
3h 43m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Antony Ward
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Antony Ward Antony Ward

آنتونی وارد یک هنرمند ، انیماتور و نویسنده دیجیتال فریلنسر مستقر در انگلیس است. از اوایل سال 1990 ، وی در کنار صنعت توسعه بازی برای برخی از بزرگترین شرکتهای امروزی در سطح عالی کار کرده است. از زمان مراجعه به فریلنسر ، او به مناطق جدیدی منشعب شده است و همچنین وقت خود را برای نوشتن سه کتابچه راهنمای فنی پیدا کرده است: آموزشها این موارد در بین جامعه محبوب بوده و از آن زمان به بسیاری از زبانهای مختلف ترجمه شده است.