لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش انیمیشن 2 بعدی: چرخه های پیاده روی شخصیت و نگرش
2D Animation: Character & Attitude Walk Cycles
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
پس از اتمام چرخه پیاده روی اساسی ، وقت آن است که شخصیت اضافه کنید. انیماتور درموت او 'کانر نشان می دهد که چگونه یک پیاده روی اساسی انجام دهید و فراتر از آن حرکت کنید ، در شخصیت ، اغراق و نگرش بنا کنید. بیاموزید که چگونه حرکت دو پا را تحریک کنید ، شکم شکم ، دزدکی حرکت کردن و پیاده روی های احمقانه را انجام دهید و پیاده روی را به دویدن های کامل تبدیل کنید. Dermot همچنین نشان می دهد که چگونه می توان از دام های متداول مانند قوسهای دندانه دار جلوگیری کرد. این تکنیک ها از نوع کلاسیک انیمیشن 2 بعدی هستند و مهارت های لازم برای هر انیماتور ، فارغ از نرم افزار ، باید باشد.
موضوعات شامل:
متحرک سازی پیاده روی های زن و مرد li>
تغییر وزن و نوع بدن li>
شکستن مفاصل برای انعطاف پذیری li>
ایجاد موقعیت تماس با نگرش li>
متحرک کردن دویدن یا اجرای 10 ، 8 یا 6 فریم li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
What you should know before watching this course
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. انواع بدن
1. Body Types
پیاده روی های زن و مرد
Male and female walks
تغییر وزن
Changing weight
2. پیاده روی
2. Attitude Walks
شکستن مفاصل
Breaking joints
تغییر در موقعیت گذر برای انعطاف پذیری
Varying the passing pose for flexibility
ایجاد مخاطب ایجاد می شود
Creating the attitude contact pose
متحرک کردن یک استامپ
Animating a stomp
متحرک دزدکی حرکت کردن
Animating a sneak
متحرک کردن یک پیاده روی احمقانه
Animating a goofy walk
عمق متحرک شدن
Animating in depth
3. پیاده روی می کند
3. Walks to Runs
ده ها چرخه چرخه دویدن
Animating a jog cycle on tens
متحرک کردن یک چرخه اجرا در شبهای هشتم
Animating a run cycle on eights
انیمیشن با اجرای خیلی سریع روی sixes
Animating a very fast run on sixes
درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.
درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.
نمایش نظرات