آموزش ساخت یک بازی Builder-Defender عالی در یونیتی!

Learn to make an Awesome Builder-Defender game in Unity!

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ساختمان ها بسازید، منابع را جمع آوری کنید، از پایگاه خود در برابر دشمنان دفاع کنید و موارد دیگر! از یک توسعه دهنده حرفه ای بازی مستقل بیاموزید نحوه ساخت City Builder، Tower Defense، RTS، Village Simulator، و غیره را بیاموزید. از Shader Graph، Particle System، UI، Scriptable Objects و غیره پیش نیازها: دانش بسیار ابتدایی Unity و C# در صورت داشتن هر گونه سوال یا احساس گم شدن در هر نقطه از دوره، از بخش پرسش و پاسخ استفاده کنید.

سلام و خوش آمدید!

من کد میمون شما هستم و در این دوره آموزشی گام به گام نحوه ساخت بازی Builder-Defender را یاد خواهید گرفت.

این طراحی به نوعی ترکیبی است بین یک بازی City Builder و بازی Tower Defense، بنابراین اگر هر یک از این ژانرها چیزی است که به آن علاقه دارید، این دوره فقط برای شماست!

با دانشی که از این دوره خواهید آموخت، می‌توانید City Builders، RTS، بازی‌های Tower Defense، Tycoons، شبیه‌سازهای دهکده و موارد دیگر را بسازید.


درباره من، من یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای بازی مستقل هستم و چندین بازی موفق منتشر شده در Steam که طیف گسترده‌ای از ژانرها را پوشش می‌دهند، بیش از 20 سال است که برنامه‌نویسی می‌کنم و تقریباً 10 سال است که از Unity استفاده می‌کنم.

همچنین چند سال پیش، یک کانال YouTube را راه‌اندازی کردم تا آموزش‌های ویدیویی رایگان را به اشتراک بگذارم تا دانشی را که جمع‌آوری کرده‌ام برای کمک به شما در یادگیری نحوه ساخت بازی‌های خودتان به اشتراک بگذارم.

اگر می‌خواهید قبل از خرید دوره، سبک یادگیری من را امتحان کنید، می‌توانید بیش از 300 ویدیوی موجود را به صورت رایگان در کانال YouTube تماشا کنید.

آنها به عنوان آموزش های گام به گام واضح مانند این دوره ارائه شده اند.


کمی بیشتر در مورد بازی...

این یک ترکیب واقعاً جالب بین یک بازی City-Builder و Tower-Defense است.

بازیکن توانایی قرار دادن ساختمان‌ها را دارد و آن ساختمان‌ها منابع را جمع‌آوری می‌کنند.

سه نوع منبع اولیه وجود دارد، چوب، سنگ و طلا، اگرچه همه چیز به گونه ای تنظیم شده است که می توانید به راحتی انواع منابع بیشتری را اضافه کنید.

تولید منابع بر اساس نزدیکی است، بنابراین برای جمع آوری چوب باید یک دستگاه برداشت چوب در نزدیکی درختان قرار گیرد.

ساخت ساختمان‌ها مدتی طول می‌کشد و این پیشرفت را با یک عنصر بصری خوب و یک افکت شیدر واقعاً عالی نشان می‌دهد.

بعد ما تعدادی دشمن نیز داریم، آنها ساده هستند اما همچنان عالی به نظر می رسند.

مقر ما می‌تواند با پرتاب تیر از خود دفاع کند و همچنین می‌توانیم برج‌ها را برای افزودن دفاع‌های بیشتر قرار دهیم.

به مرور زمان دشمنان بیشتری تولید خواهند شد تا زمانی که بازیکن دیگر نتواند آن را تحمل کند.


بنابراین همه چیز درباره قرار دادن ساختمان‌ها، جمع‌آوری منابع، قرار دادن ساختمان‌های بیشتر و دفاع از مقر خود تا زمانی که می‌توانید.


کل بازی دارای تعداد زیادی افکت و بسیاری از ویژگی های عالی است. می‌توانید چند سایه‌زن جذاب، درخشش، لرزش صفحه، پردازش پست، راهنمای ابزار، بسیاری از عناصر رابط کاربری، دوربین صاف، ذرات و غیره را ببینید. بازی نهایی واقعاً عالی است و احساس بسیار رضایت بخشی دارد.

این دوره با یک پروژه کاملاً خالی شروع می شود که کاملاً از صفر شروع می شود و گام به گام به بازی نهایی می رسیم.

همه چیز به روشی بسیار تمیز و مدولار ساخته شده است، بنابراین می توانید به راحتی آن را به عنوان یک پایه در نظر بگیرید و آن را با انواع ساختمان، دشمنان، نقشه ها و غیره بیشتر گسترش دهید.



این دوره به عنوان یک راهنمای گام به گام کامل ارائه شده است که در آن به شما نشان می دهم دقیقاً چگونه کاری را که انجام می دهم انجام دهید و چرا این کار را انجام می دهم تا بتوانید یاد بگیرید که چگونه مانند یک بازی فکر کنید. توسعه دهنده.


این دوره مجموعه ای از موضوعات از جمله:

را پوشش می دهد
  • نحوه ایجاد یک سیستم ساختمان

  • مدیریت ساخت و ساز ساختمان و هزینه‌های منابع

  • همچنین نحوه مدیریت تولید منابع

  • هوش مصنوعی دشمن را با منطق حمله و سیستم سلامت مدیریت کنید

  • جهان را با منابع در مکان‌های خاص بسازید

  • مبانی ابزارهای Unity مانند Shader Graph، Post Processing، Particle System...

    را بیاموزید.
  • و خیلی چیزهای دیگر!


در مورد الزامات، شما واقعاً فقط باید اصول اولیه Unity و C# را بدانید.

اگر قبلاً Unity یا C# را لمس نکرده‌اید، دو سخنرانی در بخش اضافی وجود دارد که اصول اولیه را پوشش می‌دهد

اگر می‌دانید یونیتی چگونه کار می‌کند، اشیاء و اجزای بازی چیست، MonoBehaviour و سینتکس پایه C# چیست، باید بتوانید همه چیز را بدون هیچ مشکلی دنبال کنید.


اگر در هر نقطه از دوره احساس سردرگمی یا گمراهی کردید، حتماً سؤالات خود را در بخش Q A ارسال کنید

من برای کمک به هر مشکلی که ممکن است داشته باشید آنجا خواهم بود


باشه پس به من در دوره آموزشی بپیوندید و اجازه دهید این بازی عالی را با هم بسازیم!

- کد میمون


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • بررسی اجمالی Overview

بازی سازنده مدافع Builder Defender Game

  • پروژه جدید New Project

  • طرح وحدت Unity Layout

  • رندر خط لوله Render Pipeline

  • راه اندازی پروژه Project Setup

  • طراحی بازی Game Design

  • ساختمان مکان Place Building

  • انواع ساختمان Building Types

  • مدیر منابع Resource Manager

  • تولید منابع Resource Generation

  • UI UI

  • نقشه جهان World Map

  • ماشین سینما Cinemachine

  • رابط کاربری قرارگیری ساختمان Building Placement UI

  • Building Ghost Building Ghost

  • گره های منبع Resource Nodes

  • قوانین جانمایی ساختمان Building Placement Rules

  • ساخت انیمیشن ها Building Animations

  • پوشش ژنراتور ساختمان Building Generator Overlay

  • هزینه های ساختمان Building Costs

  • راهنمای ابزار Tooltip

  • سیستم سلامت HealthSystem

  • دشمنان Enemies

  • برج ساختمان Building Tower

  • مدیر موج دشمن Enemy Wave Manager

  • پردازش پست Post Processing

  • نمودار سایه زن Shader Graph

  • ساخت و ساز ساختمان Building Construction

  • تخریب ساختمان Building Demolish

  • نقشه کوچک Minimap

  • بازی تمام شد Game Over

  • تعمیر ساختمان Building Repair

  • مدیر صدا Sound Manager

  • مدیر موسیقی Music Manager

  • منوی گزینه ها Options Menu

  • منوی اصلی Main Menu

لهستانی Polish

  • لهستانی Polish

  • جداکننده نوار سلامت Health Bar Separators

  • مسیرهای دشمن Enemy Trails

  • محدودیت های دوربین Camera Limits

  • اسکرول لبه Edge Scrolling

  • ذخیره PlayerPrefs Save PlayerPrefs

  • تعادل بازی Game Balancing

  • ذرات دشمن منفجر می شوند Enemy Explode Particles

  • ذرات ساختمانی Building Particles

  • لرزش صفحه نمایش Screen Shake

  • انحراف رنگی Chromatic Aberration

  • چرخه روز شب Day Night Cycle

  • مکان ساختمان بدون منابع Building Place No Resources

  • ذرات پرتابه پیکان Arrow Projectile Particles

  • دارایی های بازی Game Assets

ویترین نهایی Final Showcase

  • ویترین نهایی Final Showcase

موارد اضافی EXTRAS

  • مبانی وحدت Unity Basics

  • مبانی سی شارپ C# Basics

  • سایه بان ساختمانی Construction Shader

  • چمن باد سایه بان Grass Wind Shader

  • Graph Shader در URP 10 Shader Graph in URP 10

  • به سفر یادگیری خود ادامه دهید (سخنرانی پاداش) Continue Your Learning Journey (Bonus Lecture)

نمایش نظرات

آموزش ساخت یک بازی Builder-Defender عالی در یونیتی!
جزییات دوره
10 hours
59
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
7,208
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Code Monkey
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Code Monkey Code Monkey

برنامه‌نویس حرفه‌ای بازی مستقل، مربی YouTube