آموزش شروع کار با BodyPaint 3D

Getting Started with BodyPaint 3D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره به اصول کار در BodyPaint 3D می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: BodyPaint 3D 4.5. در این دوره به اصول کار در BodyPaint 3D می پردازیم. ایجاد نقشه های بافت باورپذیر بخش بزرگی از ایجاد شخصیت ها، وسایل و محیط های عالی است. BodyPaint 3D ابزاری فوق‌العاده برای نقاشی بافت‌ها به صورت تعاملی بر روی مدل‌های ما است، در حالی که بسیاری از عملکردهای حاصل از کار در یک برنامه ویرایش تصویر دو بعدی را حفظ می‌کند. BodyPaint 3D به طور گسترده در صنعت استفاده می شود و دانستن نحوه استفاده از این برنامه قدرتمند واقعا به شما کمک می کند سریعتر و هوشمندتر کار کنید. در این دوره، شروع خوبی برای کار در BodyPaint 3D خواهیم داشت. ما به رابط خواهیم پرداخت و در مورد جایی که همه چیز در آن قرار دارد صحبت خواهیم کرد. ما فرآیند تنظیم بافت ها را برای مدل های خود، با کانال ها و لایه های متعدد، طی خواهیم کرد. ما مفاهیم و ابزارهای نقاشی از جمله کار با قلم مو و رنگ را پوشش خواهیم داد. همچنین مفاهیم مفیدی مانند Projection Painting و استفاده از Raybrush Render View را بررسی خواهیم کرد تا ایده بهتری از اینکه بافت شما در حین نقاشی چگونه به نظر می رسد، داشته باشیم. ما همچنین به برخی از روش‌هایی که می‌توانید BodyPaint 3D را با برنامه‌های کاربردی دیگری مانند Photoshop، Maya یا 3ds Max ادغام کنید، خواهیم پرداخت. پس از اتمام کار، می‌توانید وارد شوید و شروع به بافتن مدل‌های خود در BodyPaint 3D کنید. نرم افزار مورد نیاز: BodyPaint 3D 4.5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع کار با BodyPaint 3D Getting Started with BodyPaint 3D

  • رابط 3 بعدی BodyPaint The BodyPaint 3D Interface

  • با استفاده از Paint Setup Wizard Using the Paint Setup Wizard

  • مبانی UV UV Basics

  • آغاز فرآیند نقاشی Beginning the Painting Process

  • گردش کار نقاشی Painting Workflows

  • کار با فایل های بافت Working with Texture Files

  • استخراج داده ها از تصاویر خارجی Extracting Data from External Images

  • استفاده از Projection Painting Using Projection Painting

  • کار با لایه ها Working with Layers

  • کار با کانال ها Working with Channels

  • با استفاده از Raybrush Render View Using the Raybrush Render View

  • تنظیم نقشه های بافت Adjusting Texture Maps

  • کاوش در سایر ابزارهای رنگ آمیزی Exploring Other Paint Tools

  • استفاده از BodyPaint 3D با فتوشاپ Using BodyPaint 3D with Photoshop

  • درخشندگی نقاشی Painting Luminance

  • استفاده از BodyPaint با سایر برنامه ها Using BodyPaint with Other Applications

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با BodyPaint 3D
جزییات دوره
2h 22m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.