لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مقدمه ای بر ICE در XSI
Introduction to ICE in XSI
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
یک گردش کار اثبات شده برای برنامه نویسی بصری را با ICE بیاموزید و به راحتی قابلیت های XSI را گسترش دهید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 7 و بالاتر. یک گردش کار اثبات شده برای برنامه نویسی بصری با ICE را بیاموزید و به راحتی قابلیت های XSI را گسترش دهید. ادغام در خطوط لوله موجود، نمونه سازی سریع ابزارها، اشکال زدایی بصری، و تکرار و ایجاد در زمان واقعی - ایده آل برای هنرمندان و مدیران فنی. بیش از 3 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه را برای هنرمندان تازه وارد ICE در XSI ارائه می دهد. نکات برجسته محبوب عبارتند از: درک ICE. چارچوب ICE; ناوبری در ICE؛ کار با گره های ICE. انواع و زمینه ها؛ داده های درونی و دینامیکی؛ به اشتراک گذاری داده ها بین درختان ICE. ترکیبات ICE; شبیه سازی ذرات ICE; بدنه های صلب ICE; استفاده از ویژگی های ICE در درخت رندر. تجسم داده های ICE. پیش نمایش داده های ICE. رندر کردن ذرات و مش های یخ. تغییر شکل دهنده های ساختمان; ساخت سیستم های پیچیده با ICE. اهمیت نظرات؛ یادگیری بهترین شیوه ها و گردش کار. نکات و ترفندها. نرم افزار مورد نیاز: XSI 7 و بالاتر.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مقدمه ای بر ICE Tree View
Introduction to the ICE Tree View
مقدمه ای بر ICE در XSI
Introduction to ICE in XSI
ساخت شبیه سازی ذرات یخ
Building ICE Particle Simulations
برهمکنش سطح ذرات ICE
ICE Particle Surface Interaction
نمونهسازی ذرات با ICE
Particle Instancing with ICE
شبیه سازی بدن صلب ذرات
Particle Rigid Body Simulations
Shaders رانندگی با ویژگی های ICE
Driving Shaders with ICE Attributes
ایجاد ICE Trees از ابتدا
Creating ICE Trees from Scratch
تغییر شکل با ICE
Deformation with ICE
گره های تبدیل
Conversion Nodes
ریپل با استفاده از ریاضی بردار
Ripple Using Vector Math
ترکیبات ساختمانی
Building Compounds
صادرات ترکیبات
Exporting Compounds
ایجاد ویژگی های ICE
Creating ICE Attributes
کار با خوشه ها
Working with Clusters
شبیه سازی گسترش گرما در طول مسابقه
Simulating the Spread of Heat Along the Match
افزایش مقدار حرارت با استفاده از گره if
Increasing the Heat Value Using the if Node
Shaders و ICE بلادرنگ
Real-time Shaders and ICE
تنظیم دقیق پخش حرارت
Fine-tuning the Heat Spread
تغییر شکل بر اساس گرما
Deformation Based on Heat
انتشار ذرات از مناطق گرم
Emitting Particles from Hot Regions
حذف ذرات بر اساس سن
Deleting Particles Based on Age
تغییر رنگ ذرات
Modifying the Particle Color
اعمال و قالب بندی نظرات
Applying and Formatting Comments
افزودن نیرو برای افزایش ذرات
Adding Forces to Make Particles Rise
مجسمه سازی شعله با نیرو
Sculpting the Flame with Forces
رندر با حجم ذرات ابر
Rendering with Particle Volume Cloud
تنظیم داده ها روی رنگ در نقشه های Vertex
Setting Data on Color at Vertex Maps
جستجوی نقشه در درخت رندر
Map Lookup in the Render Tree
تولید گرما از شعله
Generating Heat from the Flame
به اشتراک گذاری ویژگی های ICE
Sharing ICE Attributes
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفهای خود مدرکهایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانهای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیتها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سالها نفوذ آموزشی، ارائه راهحلهای قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.
نمایش نظرات