آموزش ایجاد یک انیمیشن شخصیت تمام شده در بلندر

Creating a Finished Character Animation in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Blender با مجموعه ابزارهای رایگان و درجه حرفه ای خود ، به هنرمندان سه بعدی امکان تحریک و روایت داستانهایی را می دهد که در گذشته فقط آرزو داشتند. در این دوره ، یاد بگیرید که از Blender برای دمیدن یک شخصیت استفاده کنید و با انیمیشن و گفت وگو یک داستان بگویید. هدف این دوره تلفیق ارجاعات ویدئویی و اصول انیمیشن شخصیت برای ایجاد یک فرد متحرک متحرک و متحرک است: آرتور ، یک کارمند دفتر ناراضی و یک نوازنده ناکام. بیاموزید که چگونه از ابزارهای انیمیشن در Blender استفاده کنید ، با یک مسیر گفتگو کار کنید و صحنه را سبک و روشن کنید. راهنمای شما ، David Andrade ، نکاتی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند زندگی درونی شخصیت خود را تصور کنید و مروری بر روند پس از تولید برای ارائه ویدیوی نهایی.
موضوعات شامل:
  • گوش دادن به کلیپ گفتگو
  • طراحی چارچوب انیمیشن
  • یادگیری نحوه کاراکتر و ریگ صورت
  • مسدود کردن حالت های اصلی شخصیت
  • دریافت بازخورد
  • تنظیم ضمائم
  • گفتگوی مطابقت با انیمیشن
  • تمیز کردن فریم ها با Graph Editor
  • نورپردازی و ارائه انیمیشن

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • پیش نیازها Prerequisites

1. از آنجا که همه آغاز می شود ، داستان پردازی و برنامه ریزی است 1. Where it All Begins, Storytelling, and Planning

  • به کلیپ گفتگو گوش دهید و آنرا ترسیم کنید Listen to the dialog clip and sketch it out

  • برای مرجع خود یک ویدیو ایجاد کنید Create a video for your reference

  • چارچوب انیمیشن را بکشید Sketch out the animation framework

2. با آرتور ملاقات کنید 2. Meet Arthur

  • رابط Blender را برای انیمیشن شخصیت تنظیم کنید Set up the Blender interface for character animation

  • با آرتور و چگونگی عملکرد سکوهای شخصیت آشنا شوید Get to know Arthur and how character rigs work

  • چهره آرتور و نحوه عملکرد دکلره های صورت را کاوش کنید Explore Arthur's face and how facial rigs work

  • نحوه عیب یابی خطاهای رایج در Blender How to troubleshoot common errors in Blender

3. انیمیشن شخصیت 3. Character Animation

  • از قرار دادن کلید شخصیت نادیده بگیرید Block out the character's key poses

  • چگونگی به کارگیری مفهوم زمان بندی How to effectively apply the concept of timing

  • انیمیشن را برای مشاهده و اشتراک گذاری آماده کنید Prepare the animation for viewing and sharing

  • اهمیت بازخورد The importance of feedback

  • روند بازسازی را شروع کنید Begin the rebuilding process

4- جزئیات را اصلاح کنید 4. Refine the Details

  • حرکات بدن را مرتب کنید Tweak the body movements

  • زائده ها را تنظیم کنید Adjust the appendages

  • صورت پیچیده را با چند کنترل کنترل کنید Manipulate the complex face with a few controls

  • برای مطابقت با انیمیشن با دیالوگ کار کنید Work with the dialog to match the animation

  • فریم های کلیدی را با ویرایشگر نمودار تمیز کنید Clean up key frames with the Graph Editor

  • لهستانی نتیجه نهایی Polish off the end result

5. خلاصه ای از تنظیمات ارائه در مخلوط کن 5. A Brief Overview of Render Settings in Blender

  • برای ارائه صحنه نهایی انیمیشن از چرخه ها استفاده کنید Use Cycles to render the final animation scene

  • به طور موثر انیمیشن را روشن کنید Effectively light the animation

  • رندر نهایی و تولید پس از آن Final rendering and post-production

6. و هرگز به پایان نمی رسد 6. And It Never Ends

  • از اینجا به کجا بروم Where to go from here

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک انیمیشن شخصیت تمام شده در بلندر
جزییات دوره
1h 29m
25
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
60,383
- از 5
ندارد
دارد
دارد
David Andrade
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Andrade David Andrade

انیماتور برنده جایزه و توازن تئوری استودیو دیوید آندریا یک انیمیشن برنده جایزه برای انیمیشن، جلوه های بصری و صنایع بازی است.

او در فیلم هایی مانند R.I.P.D. کار کرده است. و پرسی جکسون، بازی هایی مانند ترانسفورماتور، و حتی Ray Clovis سری متحرک را پوشش می دهد. او یک دونده فعال است، هنرمند رزمی کونگ فو سابق کونگ فو، و دوست دارد در غواصی های طولانی از دست رفته (و داستان های زیادی را برای گفتن دارد). او فارغ التحصیل دانشگاه تامپا است و فارغ التحصیل کلاس های افتتاحیه ی انیمیشن است. در سال 2013، او Cofounded به عنوان یک خروجی برای انیماتورها در سراسر جهان برای همکاری در داستان های بزرگ است.