آموزش Houdini: Advanced Motion Graphics

Houdini: Advanced Motion Graphics

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: انیمیشن رویه ای یک روش قدرتمند برای ایجاد حرکت است که برای تحریک دستی هم ناکارآمد است و هم غیر عملی. Houdini طیف وسیعی از ابزارهای انیمیشن رویه ای را ارائه می دهد که خط لوله CINEMA 4D و Maya را تکمیل می کند. افزودن Houdini امکان ایجاد حرکت کاملاً پیچیده با سهولت نسبی را فراهم می کند و به انیماتورها مجموعه جدیدی از تکنیک های قابل استفاده مجدد را می دهد. تکنیک های نشان داده شده در اینجا از پویایی سیم ، پویایی بدنه صلب و شبکه های کانال برای ایجاد داده های انیمیشن استفاده می کنند که می توانند به C4D یا مایا وارد شوند و در آنجا جمع شوند ، روشن شوند و ارائه شوند. نویسنده اسکات پاگانو نحوه ایجاد حرکت رشته ای با ظاهری آلی ، گرافیک حرکتی واکنشی صوتی ، یک سیستم پرورش انگور و شبیه سازی های پویا برای شکستن و تخریب اشیا را نشان می دهد. هودینی نیروگاهی برای همه قلمروهای ایجاد تصویر متحرک است. با استفاده از این فیلم ها ، این یک افزایش قابل توجه به زرادخانه موشن گرافیک شما خواهد بود.
موضوعات شامل:
  • ایجاد انیمیشن ارگانیک با پویایی سیم از طریق Douds Houdini
  • ایجاد انیمیشن واکنشی صوتی از طریق CHOP های Houdini
  • رشد هندسه روی سطوح دلخواه با تنظیمات سفارشی هودینی
  • ساخت و ساز و بازسازی اشیا using با استفاده از DOP های Houdini
  • صادر کردن پرونده های alembic از Houdini
  • بسته بندی سیستم های Houdini به عنوان HDA برای استفاده در C4D و مایا از طریق موتور Houdini
  • وارد کردن پرونده های Houdini در C4D و مایا برای آماده سازی و نمایش صحنه نهایی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • چه چیزی را می دانم What to know

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. سیم پویا 1. Wire Dynamics

  • معرفی به دینامیک سیم Intro to wire dynamics

  • آماده سازی هندسه و انیمیشن رویه ای Geometry prep and procedural animation

  • ما در حال ایجاد شبیه سازی سیم هستیم Creating our wire simulation

  • اضافه کردن جغرافیای برخورد به شبیه سازی ما Adding collision geo to our simulation

  • ذخیره سازی شبیه سازی و تغییر شکل سیم Simulation caching and wire deforming

  • تجدید نظر و تکرار شبیه سازی ما Revising and iterating our simulation

  • صادرات پرونده های alembic از نتایج ما Exporting alembic files of our results

  • Flipbooking انیمیشن ما Flipbooking our animation

  • وارد کردن پرونده alembic ما به مایا Importing our alembic file into Maya

  • وارد کردن پرونده alembic ما به CINEMA 4D Importing our alembic file into CINEMA 4D

2. واکنش صوتی 2. Audio Reactivity

  • معرفی واکنش صوتی Audio reactivity intro

  • وارد کردن فایلهای صوتی به CHOPS Importing audio files into CHOPS

  • ایجاد کانال های انیمیشن رویه ای Creating procedural animation channels

  • با استفاده از کانال های انیمیشن ما به هندسه Applying our animation channels to geometry

  • ایجاد کانال های انیمیشن بیشتر از صدا Creating more animation channels from audio

  • نهایی صحنه ما Finalizing our scene

3. هندسه رو به رشد 3. Growing Geometry

  • نمای کلی روند Overview of process

  • ایجاد منبع اولیه تاک Creating an initial vine source

  • رشد انگور متحرک Animating vine growth

  • ایجاد انگور ge... Creating vine geo

  • ایجاد صفات برای رشد برگ Creating attributes for leaf growth

  • ایجاد نقاط رشد برگ Creating leaf growth points

  • ایجاد جغرافیای برگ Creating leaf geo

  • دارایی خود را به عنوان یک پرونده alembic صادر کنید Export our asset as an alembic file

4- تخریب شی 4. Object Destruction

  • دینامیک بدن سفت و سخت در Houdini Rigid body dynamics in Houdini

  • هندسه شکستگی با ابزار VDB Fracturing geometry with VDB tools

  • رویه ساخت UV های داخلی Procedurally creating interior UVs

  • ایجاد هندسه پروکسی برای شبیه سازی Creating proxy geometry for simulation

  • شبیه سازی پویا ما را تنظیم کنید Setting up our dynamic simulation

  • صادرات پرونده های alembic Exporting alembic files

  • نتایج نهایی Flipbooking Flipbooking final results

5. مونتاژ دارایی های تولید شده توسط Houdini در مایا و CINEMA 4D برای چیدمان صحنه نهایی 5. Assembling Houdini-Generated Assets in Maya & CINEMA 4D for Final Scene Layout

  • وارد کردن پرونده های Houdini به مایا Importing Houdini files in to Maya

  • وارد کردن پرونده های Houdini به CINEMA 4D Importing Houdini files in to CINEMA 4D

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Houdini: Advanced Motion Graphics
جزییات دوره
4h 23m
37
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
24,272
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Scott Pagano
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Scott Pagano Scott Pagano

Scott Pagano رهبر خلاق و تولیدی Neither-Field استودیوی انیمیشن بوتیک مستقر در لس آنجلس است. کارهای پاگانو حرفه ای گسترده ای از طراحی و اکتشافات فنی را در تعداد بیشماری از پروژه ها برای استودیوها ، مارک ها و مجریان ادغام می کند. متخصص Pagano در زمینه فرآیندهای رویه ای ، توسعه ظاهری و سیستم های واقعی ، با طیف گسترده ای از ابزارهای سنتی CG و همچنین موتورهای بازی و سیستم عاملهای تعاملی از جمله Unreal Engine و TouchDesigner کار می کند. پاگانو از دنیای طبیعی و انسان ساز الهام می گیرد تا ضمن ایجاد قوس تاریخ هنر و تصویر سازی ، ذهن خود را در ذهن متبادر کند ، زیرا او به تکامل فرهنگ بصری کمک می کند. کار هیچکدام از زمینه ها را نمی توان در www.neither-field.com