آموزش Substance Painter 2023 Novice to Pro

Substance Painter 2023 Novice to Pro

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام و به Substance Painter 2023 Novice to Pro خوش آمدید!

در اینجا ما دوره‌ای ارائه می‌دهیم که برای آموزش بافت‌سازی سه بعدی از مبتدی تا پیشرفته به شما ساده و شهودی است.

برخی از چیزهایی که یاد می گیرید به شرح زیر است:

  • با کار کردن با مدل‌های جذابی مانند کلاه‌های علمی تخیلی (رز کم و زیاد)، یک پایه بافت جامد در نقاش مواد برای سال 2023 بسازید.

  • ما ماجراجویی شما برای نقاش مواد را با آشنایی شما با اصول اولیه با مدل بشقاب پرنده Low Rez و پخت نقشه آغاز خواهیم کرد.

  • هنر خود را با تسلط بر اصول اولیه کاربرد رنگ پایه با لایه های پر و تکنیک های ماسک پیشرفته ارتقا دهید.

  • با تکیه بر تسلط خود در دستکاری رنگ از مقدمه خود بر مبانی، موضوعات پیشرفته مانند مواد و مواد هوشمند، استفاده از ماسک‌های هوشمند و ژنراتورها برای ایجاد بافت استاندارد صنعتی با کیفیت بالا را بیشتر بررسی خواهیم کرد

  • در هنر ایجاد مواد هوشمند تسلط داشته باشید و لایه های پرکننده منحصر به فرد را از ابتدا بسازید و به طور یکپارچه با مواد هوشمند موجود ادغام کنید.

  • تکنیک‌های بافت‌سازی خود را با نمایش نقشه‌های کدورت و بافت تابشی، ادغام شده با Unity و Iray، روشن کنید.

  • همه را با هم می‌آوریم، فرآیند بافت‌سازی صادراتی و مدل‌ها و بافت‌ها را با یکپارچه‌سازی مدل‌ها در موتور بازی یونیتی با نمایش تنظیمات یکپارچه متریال نشان می‌دهیم.

  • با تسلط بر رندر Iray Substance Painter برای نتایج با کیفیت بالا در زمان رکورد، سرعت رندرهای خود را بیاموزید.

این دوره برای چه کسانی است:

  • برای یادگیرندگان مشتاقی که می‌خواهند مجموعه مهارت‌های خود را در بافت‌سازی و رندر سه بعدی باز کنند، ایده‌آل است!
  • ایده آل برای کسانی که مشتاق به دست آوردن بینش عمیق تر در گردش کار بافت PBR هستند

در اینجا چگونه کار می کند:

اول:

ما مدلی را که در دوره آموزشی خود استفاده می‌کنیم به شما ارائه می‌کنیم تا آن را دنبال کنید. با این کار، دوره ما را در یادگیری فرآیند یادگیری Substance Painter دنبال خواهید کرد.

دوم:

اکنون نوبت شماست، ما می‌خواهیم کار شما را ببینیم و چه چیزی باعث می‌شود تنوع رنگ خود را در دوره به ما نشان دهد و اجازه دهید نگاهی بیندازیم!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • نحوه ویرایش ژنراتورها How to Edit Generators

  • ایجاد صفحه بیرونی صورت Establishing Outer Face Plate

  • صادرات بافت به یونیتی Exporting Textures To Unity

  • نحوه صادرات نقشه ها How to Export the Maps

  • آموزش برس رنگ Learning the Paint Brushes

  • خرابی رابط پخت Baking Interface Breakdown

  • جزئیات کره چشم Detailing the Eye Sphere

  • کلاس آشنایی با مواد نقاش Class Introduction to Substance Painter

  • تنظیم جلوه های تابشی برای رندرینگ Setting Up Emissive Effects for Rendering

  • منطقه معبد بافت Texturing Temple Region

  • مولدهای ماسک چگونه کار می کنند How Mask Generators Work

  • ایجاد یک فریم ژنراتور Creating a Frame Generator

  • شکستن نقشه‌ها Baking Out Maps Breakdown

  • نحوه وارد کردن مدل How to Import Model

  • استفاده از مواد هوشمند به دوربین Assinging Smart Materials to Camera

  • تکمیل بافت فک پایین Finishing Mandible Texturing

  • چیدمان رنگ پایه قاب Laying out Frame Base Color

  • بافت سازی بخش مغزی Texturing Cerebral Section

  • ایجاد لایه های پر سفارشی Creating Custom Fill Layers

  • تکمیل بافت صفحه صورت Finishing Face Plate Texturing

  • ایجاد لایه های لنز سفارشی Creating Custom Lens Layers

  • رندر کلاه Rendering the Helmet

  • آشنایی با لایه های پر و ماسک ها Understanding Fill Layers and Masks

  • ایجاد مواد پایه مندیبل Establishing the Mandible Base Materials

  • در اینجا چه انتظاری داریم What to Expect Here

  • بافت حاشیه های قاب Texturing the Frame Borders

  • خرابی تابشی Emissive Breakdown

  • اتصال دهنده بافت Texturing Out Connector

نمایش نظرات

آموزش Substance Painter 2023 Novice to Pro
جزییات دوره
5h 59m
28
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
45
- از 5
دارد
دارد
دارد
Sean Fowler
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sean Fowler Sean Fowler

مربی سه بعدی


سلام نام من شان فاولر است و بیش از 10 سال است که یک هنرمند آزاد حرفه ای سه بعدی هستم. من در اینجا در Skillshare تازه کار هستم، اما با این وجود در حال حاضر 4 سال تجربه با آموزش آنلاین سه بعدی دارم و به دنبال گسترش به یک پلتفرم جدید برای خدمت به شما هستم.

کمی در مورد خودم، من در سال 2011 از دانشگاه فول سایل با مدرک لیسانس علوم در هنر بازی فارغ التحصیل شدم، که تقریباً به این معنی است که من برای کار در بازی ها تخصص دارم، خواه مدل سازی و بافت، مدل سازی شخصیت و... مستقیماً به چرخه های انیمیشن در مایا. می توانید بگویید که من از بسیاری از رشته ها در جریان کار تولید بازی لذت می برم. من نسبت به کاری که انجام می دهم بسیار مشتاق هستم و به یادگیری چیزهای جدید هر روز متعهد هستم. من می‌خواستم راهی پیدا کنم تا کمی جبران کنم، بنابراین احساس کردم این مکان عالی برای شروع خواهد بود.