آموزش شروع کار با دارایی ها در مایا

Getting Started with Assets in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره یاد می گیریم که چگونه از سیستم Assets در مایا برای افزایش سرعت گردش کار و سازماندهی صحنه خود استفاده کنیم. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر. در این سری از درس‌ها، نحوه استفاده از سیستم دارایی‌های مایا را برای سازماندهی مجموعه‌ای از گره‌ها در یک مکان منفرد و با کاربری آسان می‌آموزیم. با استفاده از Maya Assets، می‌توانیم تمام ویژگی‌هایی را که باید ویرایش کنیم در یک مکان واحد جمع آوری کنیم تا ویرایش و انیمیشن آسان‌تر شود. ما این پروژه را با نگاهی به نحوه عملکرد سیستم Asset در داخل مایا آغاز خواهیم کرد. سپس با افزودن موشک از پیش ساخته شده خود به یک کانتینر برای شروع دارایی خود و سپس روش های مختلف افزودن عملکرد به آن دارایی، مستقیماً وارد آن می شویم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از دارایی، تبدیل های اولیه موشک را کنترل کنیم، سایه بان های متصل شده را با استفاده از Asset Editor مشاهده و ویرایش کنیم و یک نماد سفارشی نمایش داده شده در Outliner ایجاد کنیم. در نهایت، به نحوه قفل کردن و جعبه سیاه کردن دارایی خود می پردازیم تا فقط مقادیری را که باید ویرایش کنیم، ببینیم. این سری از درس‌ها ما را از طریق گرفتن مدل یا شیئی که قبلاً داریم و ایجاد یک دارایی در اطراف آن برای آسان‌تر کردن کنترل و متحرک کردن آن راهنمایی می‌کند. با استفاده از سیستم دارایی در گردش کار خود، می توانید همه اشیاء خود را سازماندهی و به سرعت قابل ویرایش نگه دارید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع کار با دارایی ها در مایا Getting Started with Assets in Maya

  • سیستم دارایی چیست؟ What Is the Asset System?

  • شروع کار با کانتینرها Getting Started with Containers

  • نحوه انتشار و مشاهده ویژگی ها How to Publish and View Attributes

  • Container انتخاب و تنظیم Root Transform Container Selecting and Setting the Root Transform

  • ایجاد نمادهای دارایی Creating Asset Icons

  • تغییر نام های منتشر شده در ویرایشگر دارایی Changing Published Names in the Asset Editor

  • اتصال نام ویژگی های سفارشی در ویرایشگر دارایی Binding Custom Attributes Names in the Asset Editor

  • افزودن شیدرها به کانتینر در ویرایشگر دارایی Adding Shaders to a Container in the Asset Editor

  • قفل کردن ظروف و استفاده از جعبه سیاه Locking Containers and Using Black Boxing

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با دارایی ها در مایا
جزییات دوره
0h 43m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.