لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در مایا 8.5
Introduction to Modeling in Maya 8.5
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با بیش از پنج ساعت آموزش پروژه محور، به راحتی چندین تکنیک مدل سازی و یک گردش کار قابل تنظیم برای مدل سازی را در مایا بیاموزید. نرمافزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر. چندین تکنیک مدلسازی و گردش کار قابل تنظیم برای مدلسازی در Maya را با بیش از پنج ساعت آموزش پروژهمحور به راحتی یاد بگیرید. برای هنرمندان تازه کار و تازه کار عالی است. نکات برجسته محبوب عبارتند از: مروری بر ابزارهای مدلسازی در مایا. مقدمه ای بر انواع هندسه; تبدیل های سطحی؛ مدل سازی پروکسی; ترکیب هندسه؛ هندسه آینه ای; ترکیب انیمیشن به مدل سازی گردش کار. استفاده از گردش کار چند ضلعی به زیربخش؛ اصول ایجاد هندسه پاک؛ اضافه کردن وضوح لبه. کار با منحنی ها، سطوح و تریم های NURBS. نامگذاری و سازماندهی دارایی ها؛ ایجاد و تخصیص سایه بان. ترکیب و جداسازی چندین سطح NURBS. دستکاری درزهای NURBS با بخیه. Lofting برای ایجاد هندسه با استفاده از منحنی های چندگانه NURBS. ایجاد هندسه در امتداد مسیرها با NURBS Extrude. دستکاری پارامترهای NURBS. ایجاد هندسه متقارن. اکسترود برای افزودن وضوح در مناطق خاص. اضافه کردن و مسیریابی مجدد لبه ها با ابزار Split Polygon. افزودن تعاملی لبه ها در اطراف اشیا. ساخت هندسه با رزولوشن بالا با قفس های کم رزولوشن. ایجاد چین برای تغییر سختی لبه های Sub-D. تغییر شکل هندسه با وضوح بالا با تغییر شکل دهنده های شبکه. ایجاد پیوندهای زنجیره ای در هم تنیده با عکس فوری متحرک. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مقدمه ای بر مدل سازی در مایا 8.5
Introduction to Modeling in Maya 8.5
مقدمه ای بر چند ضلعی ها
Introduction to Polygons
مقدمه ای بر NURBS
Introduction to NURBS
مقدمه ای بر سطوح فرعی
Introduction to Subdivision Surfaces
سلسله مراتب و گردش کار
Hierarchy and Workflow
بررسی اجمالی پروژه
Project Overview
راه اندازی تصاویر صفحه
Setting up Image Planes
شروع الگوی Pivot با ایجاد هندسه تمیز
Beginning the Pivot Template by Creating Clean Geometry
تکمیل قالب Pivot با افزودن Resolution برای Subdivision
Completing the Pivot Template by Adding Resolution for Subdivision
مدل سازی بدنه اصلی با هندسه آینه ای
Modeling the Main Body by Mirroring Geometry
افزودن وضوح به بدن با استفاده از اریب
Adding Resolution to the Body Using a Bevel
استفاده از اکسترود برای شروع ساخت تیغه اره
Using Extrude to Begin Building the Saw Blade
اتمام لایه تیغه اره
Finishing out the Saw Blade Layer
ساخت حلقه کلید با استفاده از منحنی ها و برش های NURBS
Building a Key Ring Using NURBS Curves and Trims
مدل سازی پیچ گوشتی با استفاده از چرخش و اکسترود
Modeling a Screwdriver Using Revolve and Extrude
استفاده از منحنی ها و سطوح مرزی برای ایجاد تیغه چاقو
Using Curves and Boundary Surfaces to Create a Knife Blade
تکمیل تیغه چاقوی کوچک با استفاده از چسباندن سطوح و دوخت
Finishing the Small Knife Blade Using Attach Surfaces and Stitch
ساخت یک چوب پنبه با پیچ اولیه و ترکیب با پیوت
Building a Corkscrew with a Primitive and Combining with Pivot
استفاده از سطوح زیربخش با چین برای ساختن قیچی
Using Subdivision Surfaces with Creasing to Build Scissors
اتمام کار قیچی با استفاده از Sub-D Proxy
Finishing out the Scissors Using Sub-D Proxy
مدل سازی یک ذره بین با اکسترود کردن در امتداد منحنی ها
Modeling a Magnifying Glass by Extruding Along Curves
تکمیل ذره بین با استفاده از بیریل
Completing the Magnifying Glass by Using a Birail
ایجاد یک درب کن کنسرو با استفاده از برش چهره و ابزار گوه
Creating a Can Opener Using the Cut Faces and Wedge Tools
تکمیل کنسرو بازکن با افزودن رزولوشن Sub-D
Finishing the Can Opener by Adding Sub-D Resolution
راه اندازی تیغه چاقوی بزرگ با تبدیل از NURBS به Polygon
Starting the Large Knife Blade by Converting from NURBS to Polygon
افزودن فرورفتگی و هیلت ناخن به تیغه بزرگ و تکمیل لایه
Adding Fingernail Indention and Hilt to Large Blade, and Finishing out the Layer
مجموعه اصلی - قرار دادن همه قطعات با هم
Main Assembly - Putting All the Pieces Together
ساخت جاکلیدی با استفاده از تکنیک های انیمیشن
Building a Keychain Using Animation Techniques
تکمیل زنجیره کلید با استفاده از یک عکس فوری متحرک
Completing the Keychain Using an Animated Snapshot
اضافه کردن سایه بان های ساده
Adding Simple Shaders
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.
نمایش نظرات