آموزش Unity: AR Visualization 01 مفاهیم اساسی

Unity: AR Visualization 01 Basic Concepts

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: واقعیت افزوده موبایل (AR) در حال حاضر محبوب ترین و فراگیرترین شکل AR در بازار است. کاربردهای AR برای صنایع معماری ، مهندسی و ساخت و ساز (AEC) قبلاً ضروری بودن خود را اثبات کرده اند. در این دوره ، یاد بگیرید که چگونه از موتور بازی Unity برای ایجاد یک برنامه موبایل AR برای iOS یا Android برای مشاهده و تعامل با یک مدل سه بعدی در دنیای واقعی استفاده کنید. به عنوان یک پاداش ، مربی راجر میلر همچنین به کار با افزونه PiXYZ Unity برای کمک به وارد کردن داده های CAD و BIM به Unity نگاه می کند.
موضوعات شامل:
  • ارزش AR موبایل در AEC
  • راه اندازی AR در Unity
  • پیکربندی Unity برای ساخت برای iOS
  • اجرای برنامه AR خود در دستگاه های Android
  • کار با Unity AR Remote
  • تنظیم رابط کاربری خود برای صفحه ورود به سیستم برنامه
  • تراز کردن دارایی های خود با دنیای AR خود
  • ایجاد UI گفتگو
  • وارد کردن داده های CAD

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • اصول اولیه ایجاد AR در Unity را بیاموزید Learn the basics of creating AR in Unity

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. بررسی اجمالی 1. Overview

  • ارزش AR موبایل در AEC The value of mobile AR in AEC

  • درک AR موبایل Understanding mobile AR

  • درک تعامل Understanding interaction

  • نمای کلی پروژه Project overview

2. تنظیم AR در وحدت 2. Setting Up AR in Unity

  • نصب وحدت Installing Unity

  • پروژه خود را در Unity تنظیم کنید Setting up your project in Unity

  • مدیر بسته The package manager

  • تنظیم AR در Unity Setting up AR in Unity

  • منشأ جلسه AR AR session origin

  • فعال کردن تجسم اشکال زدایی Enabling the debug visualizations

3. انتشار تجربه AR خود 3. Publishing Your AR Experience

  • آماده شدن برای iOS Getting ready for iOS

  • انتشار در iOS Publishing to iOS

  • ساختن یک پروژه XCode Building an XCode project

  • آماده شدن برای Android Getting ready for Android

  • انتشار در اندروید Publishing to Android

  • بهترین روشها برای عملکرد Best practices for performance

4. رفتن با Unity AR Remote 4. Getting Going with Unity AR Remote

  • مقدمه ای از راه دور AR Introduction to AR Remote

  • اتحاد را برای ساختمان آماده کنید Prepare Unity for building

  • ساختن برای iOS Building for iOS

  • ساختن برای اندروید Building for Android

  • تست صحنه با استفاده از راه دور AR Testing a scene using AR remote

5. جمعیت AR World خود را 5. Populating Your AR World

  • مدل خود را به وحدت تبدیل کنید Getting your model into Unity

  • ایجاد اسکریپت مدیر خود را Creating your manager script

  • تنظیم رویدادهای AR Setting up AR events

  • افزودن رویدادهای هواپیما AR Adding AR plane events

  • ایجاد یک پانل اشکال زدایی ساده Creating a simple debug panel

  • تنظیم اسکریپت پانل اشکال زدایی Setting up the debug panel script

  • درایو پانل اشکال زدایی از طریق اسکریپت Driving the debug panel via script

6. اضافه کردن تعامل ساده 6. Adding Simple Interaction

  • با استفاده از ورودی موبایل Using mobile input

  • تراز دارایی های شما با دنیای AR خود Aligning your assets to your AR world

  • شناسایی یک جزء یا مش Identifying a component or mesh

  • انتخاب شیء عملکرد Performant object selection

  • از موتور جت خود بیشتر بگیرید Getting more from your jet engine

  • افزودن جریان Adding flow

  • آماده شدن برای ساده Preparing for a simple dialog

  • ایجاد رابط کاربر گفتگوی Creating the dialog UI

  • افزودن عملکرد به گفتگو Adding functionality to the dialog

  • گفتگوی خود را با یک دکمه تکمیل کنید Completing your dialog with a button

  • تعامل شما را می پوشاند Wrapping up your interactivity

  • برنامه AR در عمل AR app in action

7. پاداش: وارد کردن داده های CAD 7. Bonus: Importing CAD Data

  • داده های CAD و راه های ورود آن به Unity CAD data and ways to get it into Unity

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unity: AR Visualization 01 مفاهیم اساسی
جزییات دوره
1h 59m
45
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
15,223
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Roger Miller
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Roger Miller Roger Miller

مالک و مهندس اصلی در جمعی جمعی راجر میلر مالک و مهندس اصلی در Collective Mass استودیوی Unity مستقر در Bend ، Oregon است.

راجر بیش از 20 سال است که با بیش از 10 سال در صنعت بازی ، بصورت حرفه ای برنامه نویسی می کند. توسعه نرم افزار بخشی از DNA وی است ، از تجارت تا محصول نهایی تا چالش حل مشکلات سخت. او در چهار قاره ارزش افزوده دارد ، تیم ها را هدایت می کند و حداقل چهار بار توانایی های اصلی خود را عوض کرده است. وی یک توسعه دهنده مجاز Unity است ، در Unity Unite صحبت کرده و گروه رسمی رسمی Unity را در Bend، OR اداره می کند.