آموزش Cert Prep: صوتی و جلوه های توسعه دهنده بازی Unified Certified Associate Game

Cert Prep: Unity Certified Associate Game Developer Audio and Effects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: گواهی Unity شوید و به کارفرمایان مهارت هایی را که به دنبال آنها هستند نشان دهید. شانس خود را برای رسیدن به شغل رویایی خود - ساخت بازی ، تجسم معماری یا فیلم - بهبود ببخشید. این دوره به شما کمک می کند تا در مورد س fromالات بخشهای Unity Certified Associate: Game Developer exam که مربوط به سیستم های صوتی و ذرات است ، مطالعه کنید. مربی آلن تورن نحوه وارد کردن صدا و شروع پخش صدا های 2D و 3D را توضیح می دهد. وی همچنین نحوه کنترل میزان صدا و افزودن جلوه های صوتی مانند تنظیمات گام با میکسر را توضیح می دهد. در فصل پنجم ، آلن سیستم های ذره ای ، ابزارهای ایجاد اثرات مانند باران ، مه ، انفجار ، آتش سوزی و غیره را مرور می کند. او به شما می آموزد که چگونه از بسته جلوه های ذرات داخلی استفاده کنید و سیستم ها را از ابتدا تولید کنید و همچنین برخورد ذرات را پیکربندی کنید. هر مبحث از یک سوال مرتبط در امتحان استفاده می کند و به شما کمک می کند تا باورپذیری و کیفیت پروژه های Unity خود را افزایش دهید.

اطلاعات بیشتری در مورد Unity Certified Associate: آزمون برنامه نویس بازی در https://unit بیشتر بدانید. com/محصولات/گواهینامه های وحدت/توسعه دهنده بازی های وابسته .

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • ایجاد صدا و افکت برای بازی های شما Creating audio and effects for your games

  • پرونده های ورزشی Excercise files

1. دارایی های صوتی و اصول 1. Audio Assets and Basics

  • پرونده های صوتی: موسیقی و SFX Audio files: Music and SFX

  • پیکربندی فایلهای صوتی Configuring audio files

  • شنوندگان و منابع صوتی Audio listeners and sources

  • ایجاد میکسر و گروه Creating mixers and groups

  • صدای 2 بعدی در مقابل 3D 2D vs. 3D sound

2. کدگذاری با صدا 2. Coding with Audio

  • کدگذاری با دستگاه های صوتی Coding with audiomixers

  • حجم محو شدن را ایجاد کنید Create a volume fade-in

  • شخصیت ها و قدم ها Characters and footsteps

  • در حال تشخیص تکمیل صدا Detecting audio completion

  • رویدادهای صوتی Audio events

3. نمودار VFX 3. VFX Graph

  • یک دارایی نمودار VFX ایجاد کنید Create a VFX graph asset

  • ایجاد رندر VFX Creating a VFX renderer

  • کار با روح Working with sprites

  • اندازه ، رنگ و حرکت را کنترل می کند Controls size, color, and motion

4. سیستم ها و اثرات ذرات 4. Particle Systems and Effects

  • درک سیستم های ذرات Understanding particle systems

  • کاوش بسته ذرات Exploring the particles package

  • ساخت سیستم ذرات Building a particle system

  • کنترل رنگ و شکل ظاهری ذرات Controlling particle color and appearance

  • پیکربندی برخورد ذرات: قسمت 1 Configuring particle collisions: Part 1

  • پیکربندی برخورد ذرات: قسمت 2 Configuring particle collisions: Part 2

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Cert Prep: صوتی و جلوه های توسعه دهنده بازی Unified Certified Associate Game
جزییات دوره
1h 58m
23
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
97
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.