آموزش مقدمه ای بر نمودار Shader در وحدت

Introduction to Shader Graph in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، شما دانش و مهارت های لازم برای توسعه موثر سایه زنی ها را برای مواد و جلوه های خود کسب خواهید کرد ، و یاد خواهید گرفت که چگونه رفتار غیرمنتظره سایه بان را بررسی و اصلاح کنید. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 42s شروع کار با نمودار Shader 34m 49s بلوک های ساختمانی نمودار Shader دهه 37 و 40 اشکال زدایی و به روز نگه داشتن 22m 32s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

شروع کار با نمودار Shader Getting Started with the Shader Graph

  • سایه بان چیست؟ What Is a Shader?

  • ویرایشگر سایه بان مبتنی بر گره Node Based Shader Editing

  • با استفاده از نمودار Shader Using the Shader Graph

  • گره ها در مقابل کد Nodes vs. Code

  • رئوس متحرک و خط لوله گرافیکی Moving Vertices and the Graphics Pipeline

  • خط لوله رندر قابل نوشتن The Scriptable Rendering Pipeline

  • انتقال پروژه خود به SRP سبک Porting Your Project to the Lightweight SRP

بلوک های ساختمانی نمودار Shader Shader Graph Building Blocks

  • بلوک های ساختمانی نمودار Shader Shader Graph Building Blocks

  • تغذیه داده ها به گره اصلی PBR Feeding Data to the PBR Master Node

  • انیمیشن با زمان Animating with Time

  • دستکاری اشعه ماورا بنفش Manipulating UVs

  • زیرنویس ها Subgraphs

  • شفافیت Transparency

  • چگونه گره های بیشتری پیدا کنیم How to Find More Nodes

اشکال زدایی و به روز نگه داشتن Debugging and Keeping Up-to-date

  • برف سایه زن Snow Shader

  • جابجایی سایه بان برف Snow Shader Displacement

  • عملکرد و اشکال زدایی Performance and Debugging

  • انتقال پروژه خود به HDRP Porting Your Project to the HDRP

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر نمودار Shader در وحدت
جزییات دوره
1h 36m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
4.1 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Claudia Doppioslash Claudia Doppioslash

کلودیا یک توسعه دهنده بازی ، یک برنامه نویس عملکردی و یک سخنران است. موفقیت محبوب او ، به عنوان یک gamedev ، ساختن یک سیستم روشنایی مبتنی بر فیزیک از ابتدا برای Unity است. او که به راحتی خسته شده است ، در جستجوی چالش های جالب از صنعتی به صنعت دیگر پریده است. از این رو زمینه های مختلفی که وی در آنها تجربه کرده است: توسعه برنامه موبایل ، توسعه بازی و توسعه خط مقدم (در علم و Purescript) ، چند مورد است. او به ویژه به پیشرفت سریع ارائه سه بعدی در زمان واقعی و تحقیق در مورد هوش مصنوعی بازی داستان علاقه مند است. او دوست دارد دانش خود را به اشتراک بگذارد ، و از ارائه آن به روشی کارآمد و کارآمد از زمان افتخار می کند.