لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ساخت سلاح های واقعی با ZBrush و Quixel SUITE
Creating Photorealistic Weapons with ZBrush and Quixel SUITE
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
اگر میخواهید مهارتهای مدلسازی و بافتسازی خود را در حین ایجاد یک سلاح با ظاهر واقعی تقویت کنید، این دوره برای شما مناسب است. نرمافزار مورد نیاز: ZBrush 4R7، 3ds Max 2015، Maya 2015، Photoshop CC 2014، xNormal، Marmoset Toolbag 2، Quixel SUITE 2. یک سلاح واقعی بسازید و مهارتهای مدلسازی، مجسمهسازی و بافتسازی خود را در Quixel SUITE و مهارتهای ZxelBUI بسازید. همان زمان. در طول این دوره آموزشی، ایجاد سلاح های فوتورئالیستی با ZBrush و Quixel SUITE، روند ساخت سلاح های فوتورئالیستی را مشاهده خواهید کرد. شما با یک مدل high-poly موجود شروع خواهید کرد. در این خط لوله، شما موضوعاتی مانند retopology، UVs، bakes، texturing را پوشش خواهید داد و در پایان دوره، مدل نهایی را منتشر خواهید کرد. شما از جدیدترین ابزارهای استاندارد صنعتی استفاده خواهید کرد و نکات و استراتژی هایی را برای گرفتن بهترین نتایج یاد خواهید گرفت. تا زمانی که کارتان تمام شود، تمام مهارتهای لازم برای شروع ساخت مدلهای بینظیر و بیدرنگ خود را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7، 3ds Max 2015، Maya 2015، Photoshop CC 2014، xNormal، Marmoset Toolbag 2، Quixel SUITE 2.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ساخت سلاح های واقعی با ZBrush و Quixel SUITE
Creating Photorealistic Weapons with ZBrush and Quixel SUITE
تنظیم صحنه و پاکسازی هندسه
Scene Setup and Geometry Cleanup
بررسی رتوپولوژی
Retopology Review
بازسازی بشکه
Retopologizing the Barrel
بازسازی ریل
Retopologizing the Rail
بازسازی جلوی تفنگ
Retopologizing the Front of the Gun
بازسازی مجدد محافظ ماشه
Retopologizing the Trigger Guard
Retopologize کردن محافظ ماشه و انتشار مجله
Retopologizing the Trigger Guard and Magazine Release
بازتوپولوژی دستگیره
Retopologizing the Handle
تغییر توپولوژی قاب
Retopologizing the Frame
بازسازی قاب و چکش
Retopologizing the Frame and Hammer
نهایی کردن رتوپولوژی قاب و چکش
Finalizing the Retopology of the Frame and Hammer
Retopologized Rear Sight و Slide Release
Retopologizing the Rear Sight and Slide Release
بازسازی منطقه بشکه مرکزی
Retopologizing the Central Barrel Area
بازسازی بخش میانی تفنگ
Retopologizing the Mid Section of the Gun
Retopologized ماشه
Retopologizing the Trigger
صادرات Low Poly به 3ds Max
Exporting the Low Poly to 3ds Max
قرار دادن اشعه ماوراء بنفش برای بشکه
Laying out UVs for the Barrel
قرار دادن UVs برای محافظ ماشه و پشت تفنگ
Laying out UVs for the Trigger Guard and Back of Gun
قرار دادن UVs برای Sight
Laying out UVs for the Sight
قرار دادن اشعه ماوراء بنفش برای دید عقب
Laying out UVs for the Rear Sight
قرار دادن UVs برای Gun Sides
Laying out UVs for the Gun Sides
قرار دادن اشعه ماوراء بنفش برای ماشه
Laying out UVs for the Trigger
بررسی طرح بندی UV
Reviewing UV Layout
سازماندهی هندسه ZBrush بر اساس مواد
Organizing the ZBrush Geometry by Material
افزودن رنگ Vertex به Dynameshed High Poly Geo در ZBrush
Adding Vertex Color to the Dynameshed High Poly Geo in ZBrush
تهیه نقشه نرمال فضای مماس با Xnormal
Baking a Tangent Space Normal Map with Xnormal
پالایش مدل Low Poly
Refining the Low Poly Model
تکمیل بازبینیهای کم پلی و پخت نقشههای رویهای باقیمانده
Finishing Low Poly Revisions and Baking Remaining Procedural Maps
با استفاده از Ndo و 3do
Using Ndo and 3do
Ddo Set up، Material Introduction و Dynamask
Ddo Set up, Material Introduction, and Dynamask
افزودن گزینه های Procedural Dynamask، پوشش شناسه مواد، و مواد هوشمند
Adding Procedural Dynamask Options, Material Id Masking, and Smart Materials
بارگذاری مجدد پروژه و افزودن لایه های تمیز
Reloading the Project and Adding Clean Layers
استفاده از نقاشی ماسک برای افزودن روغن
Using Mask Painting to Add Oil
اضافه کردن خاک و اثر انگشت
Adding Dirt and Finger Prints
اضافه کردن مواد قرمز و صادرات به کیسه ابزار Marmoset
Adding Red Material and Exporting to Marmoset Toolbag
تنظیم مواد و تنظیم نور اضافی در کیسه ابزار Marmoset
Tuning the Materials and Addition Lighting Setup in Marmoset Toolbag
ایزاک اوستر هفت سال است که در صنعت بازی کار می کند و به مدت چهار سال در زمینه تولید هنر بازی در سطح کالج تدریس می کند. او در حال حاضر به عنوان یک شخصیت هنرمند در Certain Affinity در آستین ، TX کار می کند.
نمایش نظرات