آموزش مدل سازی ربات های پلی پلی بالا برای بازی ها در 3ds Max

High Poly Robot Modeling for Games in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max ، ما تکنیک های مختلف مدل سازی برای ایجاد مدل با پلی بالا را با استفاده از شناور کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012. در این آموزش 3ds Max ، ما تکنیک های مختلف مدل سازی را برای ایجاد مدل پلی بالا با استفاده از دستگاه های شناور کشف خواهیم کرد. در طول این درس ها ، ما در مورد چگونگی جلوگیری از اشکال اساسی برای ربات کارتونی خود به دنبال اسکچ هایی که داریم ، خواهیم فهمید. پس از آن ، ما برای جلوگیری از اشکال اساسی ربات حرکت خواهیم کرد. سپس ما با جزئیات آن اشکال اساسی و جمع بندی مجدد آنها همراه خواهیم شد. ما به اضافه کردن هندسه شناور در بالای آنها ادامه خواهیم داد و برخی از موارد را در پرواز تغییر خواهیم داد. در پایان این آموزش 3ds Max ، شما درک کاملی از چگونگی استفاده از مدل سازی poly بالا در صنعت بازی و همچنین نحوه سازماندهی آفرینش نهایی خود و انتقال آن به هنرمند دیگری که مدل کم پلی را از از آن استفاده کنید و از آن برای تهیه نقشه های نرمال و انسداد استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی ربات های پلی پلی بالا برای بازی ها در 3ds Max High Poly Robot Modeling for Games in 3ds Max

  • بررسی اجمالی Robot Sketches Robot Sketches Overview

  • تنظیم مرجع Setting up the Reference

  • مسدود کردن اتصالات کلی بدن و بازو Blocking Overall Body and Arm Joints

  • مسدود کردن مفصل بازو و پا Blocking the Arm and Leg Joint

  • پالایش سینه و بازوها Refining the Chest and Arms

  • مسدود کردن سر و پاها Blocking the Head and Legs

  • پالایش بازوها و پاها Refining the Arms and Legs

  • مسدود کردن نخل Blocking the Palm

  • پالایش کف دست و بازوها Refining the Palm and the Arms

  • تصفیه قطعه قفسه سینه Refining the Chest Piece

  • تصفیه قطعه سینه میانه Refining the Middle Chest Piece

  • تنظیم قفسه سینه برای Retopology Setting up the Chest for Retopology

  • مسدود کردن اتصالات سر و بازو Blocking the Head and Arm Joints

  • مسدود کردن موشک انداز Blocking the Rocket Launchers

  • مسدود کردن دریچه های برگشت Blocking the Back Vents

  • مسدود کردن چند ضلعی های اصلی سینه Blocking the Main Polygons of the Chest

  • کشف توپولوژی قفسه سینه Figuring Out the Chest Topology

  • مسدود کردن قطعه راکتور برگشت Blocking the Back Reactor Piece

  • بستن اتصالات سر و بازو Capping the Head and Arm Joints

  • جزئیات اتصالات سر و بازو Detailing Head and Arm Joints

مدل سازی ربات های پلی پلی بالا برای بازی ها در 3ds Max Pt. 2 High Poly Robot Modeling for Games in 3ds Max Pt. 2

  • مسدود کردن و مشخص کردن موشک اندازها Blocking and Detailing the Rocket Launchers

  • مسدود کردن پرتاب موشک در خارج از قطعه Blocking the Rocket Launcher Outside Piece

  • تصفیه راکت انداز خارج قطعه Refining the Rocket Launcher Outside Piece

  • مسدود کردن قطعه خارج راکتور Blocking the Reactor Outside Piece

  • پالایش گلدان های راکتور و راکت Refining the Reactor and Rocket Pots

  • مسدود کردن سوراخ برای موشک Blocking the Holes for Rockets

  • جزئیات گلدان های موشکی ما Detailing Our Rocket Pots

  • گسترش گلدان های موشک Extending the Rocket Pots

  • پالایش گلدان های نهایی موشک Refining Out the Final Rocket Pots

  • رفع مشکلات Edge Flow در گلدان های موشک Fixing Edge Flow Problems on the Rocket Pots

  • مسدود کردن موشک اساسی Blocking Out the Basic Rocket

  • تصفیه موشک و افزودن پیچ و مهره Refining the Rocket and Adding Bolts

  • تنظیم موشک ها در گلدان های موشک Setting up the Rockets in the Rocket Pots

  • مدلسازی فضای داخلی راکتور Modeling Out the Reactor Interior

  • مدل سازی صفحه کنترل راکتور Modeling the Control Board of the Reactor

  • افزودن جزئیات بیشتر به صفحه کنترل Adding More Details to the Control Board

  • پایان دادن به صفحه کنترل Finishing the Control Board

  • شبیه سازی و موقعیت یابی صفحه کنترل Cloning and Positioning the Control Board

  • انسداد هسته راکتور Blocking Out the Reactor Core

  • پالایش قطعه کامل راکتور ما Refining Our Complete Reactor Piece

مدل سازی ربات های پلی پلی بالا برای بازی ها در 3ds Max Pt. 3 High Poly Robot Modeling for Games in 3ds Max Pt. 3

  • اضافه کردن لوله ها به گلدان های موشک Adding Tubes to the Rocket Pots

  • مدل سازی فلوتر Vent Modeling Out the Vent Floater

  • جزئیات و موقعیت یابی شناورهای دریچه Detailing and Positioning the Vent Floaters

  • مسدود کردن قطعه اصلی شناور قفسه سینه Blocking Out the Major Chest Floater Piece

  • تصفیه قطعه بزرگ شناور قفسه سینه Refining the Big Chest Floater Piece

  • افزودن پیچ های جزئیات کره به سینه Adding Sphere Detail Bolts to the Chest

  • افزودن دریچه ها به گلدان های موشک Adding Vents to the Rocket Pots

  • Edge Refining Reactor and Chest Edge Refining the Reactor and the Chest

  • تصفیه دوم شناور بزرگ در قفسه سینه Refining the Second Big Floater on the Chest

  • مدل سازی اتصالات کره Modeling the Sphere Joints

  • مدل سازی بازوی بالا Modeling the High Poly of the Arm

  • جزئیات بالا بودن بازو Detailing the High Poly of the Arm

  • ویرایش Base Mesh برای بازو Editing the Base Mesh for the Forearm

  • مدل سازی Poly High High از بازو Modeling the Basic High Poly of the Forearm

  • مدل سازی مش قطعه بازو Modeling the Forearm Top Piece Mesh

  • اصلاح سلاح و مسدود کردن سلاح Refining the Forearm and Blocking Weapon

  • مدل سازی مکانیسم اسلاید اسلحه Modeling the Weapon Slide Mechanism

  • جزئیات داخلی بازو Detailing the Interior of the Forearm

  • مسدود کردن لوله تفنگ Blocking the Gun Barrel

  • تصفیه فضای داخلی بازو Refining the Interior of the Forearm

مدل سازی ربات های پلی پلی بالا برای بازی ها در 3ds Max Pt. 4 High Poly Robot Modeling for Games in 3ds Max Pt. 4

  • قرار دادن بازو و اصلاح داخلی Placing the Forearm and Fixing the Interior

  • مدل سازی پای پایانی Modeling the Final Leg

  • پالایش پای پایانی Refining the Final Leg

  • اصلاح جزئیات پا و مدل سازی لگن Fixing the Leg Details and Modeling the Pelvis

  • تصفیه لگن مش Refining the Pelvis Mesh

  • مدل سازی شناور اصلی برای لگن Modeling the Main Floater for the Pelvis

  • افزودن دریچه ها به لگن مش Adding Vents to the Pelvis Mesh

  • پالایش شناورهای روی لگن Refining the Floaters on the Pelvis

  • مسدود کردن سر High Poly Blocking the High Poly Head

  • تصفیه سر و انسداد چشم Refining the Head and Blocking the Eyes

  • سر را تمام کنید و چشم ها را صاف کنید Finishing the Head and Refining the Eyes

  • رفع سر نهایی و دستکاری بدن Fixing the Final Head and Tweaking the Body

  • مسدود کردن کف دست و انگشتان Blocking the Palm and the Finger Joints

  • مدل سازی انگشتان ربات Modeling the Fingers of the Robot

  • افزودن پانل به پاها Adding Panels to the Legs

  • مسدود کردن مش Floater دیگر Blocking Out Another Floater Mesh

  • ایجاد شناور اصلی برای بازو Creating the Main Floater for the Forearm

  • لغو پیوند و دسته بندی مشها Unlinking and Ungrouping the Meshes

  • افزودن گروههای صاف به پا Adding Smooth Groups to the Leg

  • تغییر شکل پا Xforming the Leg

  • اتصال عناصر بازو به قطعات Attaching the Arm Elements to Pieces

  • Xforming گلدان های موشکی Xforming the Rocket Pots

  • شکل دادن به بمب ها Xforming the Bombs

  • Xforming راکتور ربات Xforming the Reactor of the Robot

  • پیوند دادن عناصر بدن Linking the Elements of the Body

  • تنظیم موقعیت نهایی ما Setting up Our Final Pose

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی ربات های پلی پلی بالا برای بازی ها در 3ds Max
جزییات دوره
15h 2m
87
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Valentin Yovchev Valentin Yovchev

Valentin Yovchev به عنوان تجسم دهنده 3D کار کرده و دو مدل شخصیت از موجودات و ربات ها را برای صنعت بازی خلق کرده است. و همچنین انجام مفاهیم سه بعدی به عنوان یک فریلنسر. او بیشتر به عنوان فریلنسر روی پروژه های مختلف بازی کار کرده است و همچنین نمونه های اولیه ای برای اسباب بازی ها ساخته است. در حال حاضر او به عنوان یک ژنرالیست 3D/شخصیت شخصیت در Kitmaker Entertainment کار می کند.