آموزش 3ds Max و Twinmotion: تجسم معماری

3ds Max and Twinmotion: Architectural Visualization

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Twinmotion یک ابزار تجسم در زمان واقعی برای AEC و دنیای طراحی محصول است که ارائه عکس واقع بینانه و عکس العمل برای سیستم عامل های مختلف را امکان پذیر می کند. در این دوره ، جورج Maestri جریان کار بین Twinmotion و 3ds Max را برای ایجاد تجسم های معماری نشان می دهد. او با اصول Twinmotion شروع می کند ، جزئیات رابط کاربری را تنظیم می کند و تنظیمات ترجیحی را تنظیم می کند ، و سپس نحوه صادرات یک پروژه از 3ds Max به Twinmotion را نشان می دهد. وی نحوه افزودن مواد و اشیا، را به همراه جزئیاتی مانند پوشش گیاهی توضیح می دهد. وی همچنین قبل از نشان دادن نحوه صادرات صحنه ها به عنوان تصویر ، فیلم و نمایش ، کار با چراغ ، دوربین و هوا را پوشش می دهد.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • با 3ds Max و Twinmotion تجسم در زمان واقعی ایجاد کنید Create real-time visualizations with 3ds Max and Twinmotion

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. درک Twinmotion 1. Understanding Twinmotion

  • رابط Twinmotion The Twinmotion interface

  • تنظیمات و کیفیت Preferences and quality

  • پیمایش در Twinmotion Navigation in Twinmotion

  • انتخاب و دستکاری اشیا Selecting and manipulating objects

  • نمودار صحنه Twinmotion Twinmotion's Scene Graph

2. 3ds Max Files into Twinmotion 2. 3ds Max Files into Twinmotion

  • آماده سازی فایل 3ds حداکثر شما Preparing your 3ds Max file

  • تصحیح نقشه برداری UV Correcting UV mapping

  • صادرات به FBX Exporting to FBX

  • وارد کردن به Twinmotion Importing into Twinmotion

3. کار با مواد 3. Working with Materials

  • استفاده از مواد روی اشیا Applying materials to objects

  • اصلاح مواد Modifying materials

  • کتابخانه های مواد Material libraries

4. افزودن جزئیات 4. Adding Details

  • افزودن اشیا و پوشش گیاهی Adding objects and vegetation

  • استفاده از رنگ پوشش گیاهی Using vegetation paint

  • با استفاده از پراکندگی پوشش گیاهی Using vegetation scatter

5. چراغ ها، دوربین ها و آب و هوا 5. Lights, Cameras, and Weather

  • آب و هوا Weather

  • دوربین ها Cameras

  • روشنایی محیط زیست و پس زمینه Environmental lighting and backgrounds

  • افزودن چراغ Adding lights

  • پیکربندی بازتاب ها Configuring reflections

6. خروجی نهایی 6. Final Output

  • ایجاد و صادرات تصاویر Create and export images

  • ویدیو ایجاد و صادر کنید Create and export video

  • ایجاد سخنرانی ها Creating presentations

  • مرحله بندی در Twinmotion Phasing in Twinmotion

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max و Twinmotion: تجسم معماری
جزییات دوره
1h 24m
27
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
35
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.