آموزش راهنمای کامل Zbrush 2023 برای مبتدیان

Complete Guide to Zbrush 2023 for Beginners

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آیا شما فردی هستید که قبلاً سعی کرده اید Zbrush را یاد بگیرید اما رابط کاربری و فرآیند Zbrush را پیچیده کرده اید؟ شما همیشه کلاسی را می‌خواستید که برای مبتدیان مطلق ساخته شده باشد و از طریق پروژه‌های عملی آموزش دهد. اگر اینطور است، من از شما به "راهنمای کامل ZBrush 2023 برای مبتدیان" خوش آمد می گویم

درباره من:

اسم من دانیل دا کوستا است و حدود 12 سال است که یک هنرمند شخصیت های سه بعدی هستم. من برای تبلیغات تلویزیونی، آژانس های فیلم و استودیوهای انیمیشن سه بعدی کار کرده ام، در حال حاضر به عنوان یک هنرمند مستقل شخصیت و معلم سه بعدی کار می کنم.  

در پایان این کلاس، شما قادر خواهید بود:

  • مهم ترین ابزارهایی را که Zbrush ارائه می دهد بیاموزید و به طور کامل از آنها استفاده کنید.
  • شخصیت‌ها، دارایی‌ها، وسایل را در داخل Zbrush مجسمه‌سازی کنید.
  • برای ایجاد پروژه‌های خود گردش‌های کاری مختلف را بیاموزید

آنچه خواهید آموخت:

  • اصول مجسمه سازی
  • دینامش
  • ZSpheres
  • ZModeler
  • مواد
  • Polypaint
  • نحوه مجسمه سازی زنان سبک
  • تفسیر مفاهیم و تبدیل آن به مدل های سه بعدی زیبا

این کلاس برای چه کسانی است؟

  • مبتدیان مطلق که فکر می کنند Zbrush یک نرم افزار پیچیده است و می خواهند خط لوله کاملی را که در داخل Zbrush برای ایجاد کاراکترهای سه بعدی استفاده می کنیم، یاد بگیرند.

چه کسی دانش آموز ایده آل برای این کلاس نیست؟

این کلاس برای هنرمندان متخصص طراحی نشده است.

الزامات یا پیش نیازهای شرکت در این کلاس چیست؟

  • من از شما انتظار دارم که نوعی تجربه اولیه سه بعدی داشته باشید.
  • شما باید zbrush و photoshop را روی رایانه خود نصب کرده باشید.

اکنون به من بپیوندید:

اگر می‌خواهید سریع Zbrush را یاد بگیرید و شخصیت‌های زیبا را مدل‌سازی کنید، اکنون به من بپیوندید و مهارت‌های خود را به سطح بعدی ببرید. امیدوارم شما را در کلاس ببینم.

فایل های پروژه کلاس را دانلود کنید تا همراه با کلاس دنبال شود.

پروژه کلاس: شخصیت Zbrush را مجسمه سازی کنید

مرحله 01: از مرجع ارائه شده در پوشه فایل های پروژه استفاده کنید.

مرحله 02: شخصیت را در Zbrush مجسمه سازی کنید (نگران نباشید آن را کامل کنید، فقط آن را تمام کنید.)

مرحله 03: 2 تصویر را از زاویه جلو و عقب رندر کنید.

مرحله 04: تصاویر را در اینجا به عنوان پروژه کلاس آپلود کنید تا همه ما بتوانیم به آن نگاه کنیم.

متشکرم.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • اتمام چهره Finishing The Face

  • مش های مو قسمت به قسمت Hair Meshes Part By Part

  • راه درست The Correctly Way

  • دستورالعمل افزودن رنگ ها Adding Colors Guideline

  • اضافه کردن گروه ها Adding The Bands

  • مو زمان می برد Hair Take Time

  • پوست تطبیقی ​​و آینه Adaptive Skin And Mirror

  • کار با مش تمیز Working With Clean Mesh

  • کار با تقارن Working With Symmetry

  • کار بر روی زره ​​شانه Working On Shoulder Armor

  • تنظیم کمی Little Adjustment

  • آوردن مش صاف Bringing Smoothed Mesh

  • شروع گوش Starting The Ears

  • شروع پوز Starting The Pose

  • ساخت طرف دیگر Making The Other Side

  • کیسه پیکان تکمیلی Finishing Arrows Bag

  • مسدود کردن پلک ها Blocking The Eyelids

  • فیلم ZBrush ZBrush Movie

  • ابزار و ابزار فرعی Tool And Subtool

  • با استفاده از Rotate Zoom And Move Using Rotate Zoom And Move

  • ادامه نارنجک Continuing The Grenade

  • تست نوارهای Highpoly Testing Highpoly Strips

  • پالایش ژست Refining The Pose

  • شروع شاهزاده قبیله Starting Tribal Princess

  • اضافه کردن حفره های چشم Adding Eye Sockets

  • ایجاد گره ها Creating The Nodes

  • اضافه کردن مش های کم Adding Low Meshes

  • ساخت پیکان Making The Arrows

  • انتقال و ذخیره تفاوت Transpose And Save Difference

  • اضافه کردن دندان های بالا Adding Top Teeth

  • اضافه کردن مش های کوچک مو Adding Little Hair Meshes

  • سازماندهی کمان Organizing The Bow

  • ادامه ماسک Continuing The Mask

  • راه اندازی چکمه ها Starting The Boots

  • ایجاد مژه Creating The Eyelashes

  • ادامه سفر Continuing The Journey

  • به دنبال مرجع Following The Reference

  • کار آرام و هوشمند Working Calmly And Smart

  • کار با Polypaint Working With Polypaint

  • ادامه مدلسازی Continuing The Modeling

  • شروع جزئیات کوچک Starting Little Details

  • به دنبال امواج Looking For Waves

  • ترفندهای کوچک موهای سر Little Tweaks Head Hair

  • شروع تعظیم Starting The Bow

  • پیدا کردن نقاط دیدنی Finding The Landmarks

  • پایان دادن به ژست Finishing The Pose

  • ترفندهای کوچک مهم هستند Little Tweaks Are Important

  • پالایش کیسه پیکان Refining The Arrows Bag

  • اضافه کردن چشم و دهان Adding The Eyes And Mouth

  • ضبط و پنهان را بکشید Drag Rec And Hidden

  • پایان دادن به تعظیم Finishing The Bow

  • کار سخت The Hard Work

  • شروع با ZSpheres Starting With ZSpheres

  • اتمام Highpoly Finishing The Highpoly

  • ساخت کیسه پیکان Making Arrows Bag

  • افزودن جزئیات Adding The Details

  • پالایش دامن Refining The Skirt

  • براش ها و کلیدهای اصلی Main Brushes And Hotkeys

  • شروع رنگ جدید Starting New Paint

  • ادامه ژست Continuing The Pose

  • اثر بامبو Bamboo Effect

  • استخراج برخی از لباس ها Extracting Some Clothes

  • ساخت در عنصر کوچک Making On Little Element

  • اضافه کردن دندان و چشم نقاشی Adding Teeth And Eye Painting

  • Retopology پاداش Maya GoZ Bonus Retopology Maya GoZ

  • نسبت های جدید New Proportions

  • ادامه عناصر شانه Continuing Shoulder Elements

  • ادامه عناصر Continuing The Elements

  • اضافه کردن نشانه های رنگی Adding The Color Landmarks

  • انسداد اول First Blockage

  • ماسک و عصاره Masks And Extract

  • ساخت قطعات اصلی Making The Main Parts

  • بازوی آلفا Arm Alpha

  • نتیجه Conclusion

  • وضعیت و عناصر تست Testing Pose And Elements

  • اضافه کردن عناصر مفهومی Adding The Concept Elements

  • لجن و پوست ضخیم Slime And Thick Skin

  • تنظیم دست Hand Adjustment

  • روند آهسته The Slow Process

  • پیدا کردن گونه ها Finding The Cheeks

  • ادامه مش های موی کوچک Continuing Little Hair Meshes

  • پیدا کردن ویژوال Finding The Visual

  • استخراج مش Extract Mesh

  • اتمام انسداد کمان Finishing The Bow Bloackage

  • تست نویز سطحی Surface Noise Test

  • ادغام قطعات Merging The Parts

  • ایجاد دستورالعمل Creating Guidelines

  • تست گردش کار Testing Workflows

  • ادامه موهای بلند Continuing Long Hair

  • ادامه نوارها Continuing The Strips

  • ساخت جزئیات کوچک Making Little Details

  • راه اندازی ماسک Starting The Mask

  • ادامه با Polypaint Continuing With Polypaint

  • اضافه کردن رنگ و پالایش Adding Colors And Refining

  • افزودن عناصر دیگر Adding Other Elements

  • ZModeler به طور کلی ZModeler Overall

  • تکمیل مش ماسک جدید Finishing The New Mask Mesh

  • تصفیه کننده فیس مش Refining Face Mesh

  • شروع مو Starting The Hair

  • سفر طولانی The Long Journey

  • اتمام ماسک Finishing The Mask

  • مسدود کردن ابروها Blocking Eyebrows

  • کار روی دامن Working On Skirt

  • استفاده از چند گروه Using Polygroups

  • مروری بر رابط Overview Of The Interface

  • معرفی Introduction

  • ادامه انسداد اول Continuing First Blockage

  • کار با نویز آلفا Working With Noise Alpha

  • ساخت دسته Making The Handle

  • شروع نارنجک Starting The Grenade

  • ساخت Weels Making The Weels

  • تکمیل ماسک جدید Finishing New Mask

  • پایان دادن به عناصر شانه Finishing The Shoulder Elements

  • ساخت بند بازو Making Arm Bands

  • نحوه عملکرد T Pose How T Pose Works

  • طرح جدید مو Hair New Design

  • تابع حلقه پانل Panel Loop Function

  • اضافه کردن بدن Adding The Body

  • اصلاح ماسک Mask Modification

  • اضافه کردن کمان و تیر Appending Bow And Arrows

نمایش نظرات

آموزش راهنمای کامل Zbrush 2023 برای مبتدیان
جزییات دوره
2d 1h 57m
120
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
86
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Nexttut
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nexttut Nexttut

یک متخصص در آموزش CG

به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دوره‌هایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد می‌کنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.

هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد می‌گیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمده‌اید.

ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه می‌توانیم دوره‌های بهتری برای شما بسازیم و چگونه می‌توانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.

یا مبتدیان - یک

دریافت کنید