آموزش مقدمه ای بر UDK

Introduction to UDK

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، یاد می گیریم که چگونه از ویژگی های اصلی کیت توسعه Unreal برای ایجاد یک محیط بصری خیره کننده استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Development Kit. ما با یادگیری نحوه دانلود و نصب UDK شروع می کنیم. سپس، رابط را به بخش‌های قابل مدیریت تقسیم می‌کنیم و نحوه پیمایش در ویوپورت‌ها را یاد می‌گیریم. پس از آن، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از براش های BSP برای مسدود کردن سریع سطح خود استفاده کنیم. در این مرحله، ما شروع به اضافه کردن مش ها و مواد استاتیک به سطح خود خواهیم کرد تا آن را واقعاً زنده کنیم. هنگامی که سطح به طور کامل ساخته شد، با افزودن یک اسکای باکس، چراغ ها و جلوه های پس از پردازش، از نورپردازی بیرونی خود مراقبت خواهیم کرد. در نهایت، با اضافه کردن گره‌های مسیر، پخش کننده‌ها و کارخانه‌های تولید سلاح، برخی از عملکردهای اولیه را به سطح اضافه می‌کنیم. در پایان این دوره، شما نه تنها سطح بصری خیره کننده ای خواهید داشت، بلکه دانشی باورنکردنی از ویژگی های اصلی UDK خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Development Kit.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر UDK Introduction to UDK

  • نصب UDK Installing UDK

  • شکستن ناوبری رابط و پورت دید Breaking Down the Interface and Viewport Navigation

  • مبانی براش BSP BSP Brush Basics

  • مسدود کردن در سطح Blocking in the Level

  • جریان کار مش استاتیک پایه Basic Static Mesh Workflow

  • غلبه بر مشکلات با مش های استاتیک Overcoming Issues with Static Meshes

  • اضافه کردن مش های استاتیک خارجی Adding the Exterior Static Meshes

  • افزودن مواد Adding Materials

  • ست لباس بیرونی سطح Set Dressing the Exterior of the Level

  • مجموعه پانسمان داخلی سطح Set Dressing the Interior of the Level

  • اضافه کردن نورپردازی بیرونی Adding Exterior Lighting

  • نورپردازی داخلی Interior Lighting

  • اثرات پس پردازش Post Processing Effects

  • اضافه کردن صدا Adding Sound

  • اضافه کردن گیم پلی پایه Adding Basic Gameplay

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر UDK
جزییات دوره
2h 55m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.