آموزش ایجاد یک پرنده کارتونی سبک در ZBrush

Creating a Stylized Cartoon Bird in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طی این آموزش یک پرنده کارتونی با ZBrush می سازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.در طی این آموزش پرنده کارتونی با ZBrush می سازیم. گاهی اوقات خلق شخصیت های کارتونی با استفاده از ZBrush به دلیل سطوح صاف دشوار است. این آموزش نحوه تمیز نگه داشتن سطوح و سفت نگه داشتن لبه ها را توضیح می دهد. ما به نحوه استفاده از اشکال بزرگتر برای جلوگیری از ورود شخصیت خود می پردازیم. سپس نحوه اضافه کردن ویژگی هایی مانند چشم و پر را توضیح می دهیم. در پایان این آموزش، باید درک خوبی از نحوه ایجاد شخصیت کارتونی ساده، تمیز و کاملا رنگی خود داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک پرنده کارتونی سبک در ZBrush Creating a Stylized Cartoon Bird in ZBrush

  • استفاده از اشکال بزرگ برای مسدود کردن فرم Using Large Shapes to Block in Form

  • با استفاده از برس سیلندر درج برای ایجاد پاها Using the Insert Cylinder Brush to Create Legs

  • مسدود کردن پایه مو و منقار Blocking in the Hair Base and the Beak

  • با استفاده از برس لوله های سفالی Using the Clay Tubes Brush

  • از برس Curve-tri-fill برای ساختن بال استفاده کنید Using the Curve-tri-fill Brush to Make Wings

  • استفاده از عصاره برای ایجاد یک پر Using Extract to Create a Feather

  • پالایش مش خود با برس های متحرک و لبه دار Refining Our Mesh with the Move and Edging Brushes

  • پالایش بیشتر مش و افزودن چشم ها Refining Our Mesh Further and Adding Eyes

  • با استفاده از برس لوله منحنی برای افزودن پرهای سر Using the Curve Tube Brush to Add Head Feathers

  • پالایش لوله های ما و ادغام آنها در مدل ما Refining Our Tubes and Integrating Them into Our Model

  • تمیز کردن مش و اضافه کردن جزئیات Cleaning up Our Mesh and Adding Details

  • آموزش اضافه کردن Polypaint Learning How to Add Polypaint

  • افزودن پرهای فیبرمش Adding Fibermesh Feathers

  • پالایش فیبرمش و رندر کردن مدل Refining Our Fibermesh and Rendering the Model

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک پرنده کارتونی سبک در ZBrush
جزییات دوره
2h 47m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Shane Olson
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Shane Olson Shane Olson

شین اولسون بیش از 14 سال است که در صنعت بازی های ویدیویی فعالیت می کند. او در چندین استودیوی پیشرفته مانند Sony و Acclaim کار کرده و اکنون به عنوان یک هنرمند ارشد شخصیت در نرم افزار Avalanche که بخشی از Disney Interactive است اقامت دارد. شین به دو کتاب در زمینه مدل سازی شخصیت کمک کرده است. شین دارای مهارت های گسترده ای مانند مجسمه سازی دیجیتال ، مدل سازی ، ریگینگ ، انیمیشن و بافت است. هنگامی که او مجسمه سازی نمی کند ، شین عاشق گذراندن وقت با خانواده و دوستانش است.