سلام و خوش آمدید به فراگیران، راهنمای ایجاد کاراکترهای سه بعدی جلد 1: Zbrush Retopology دوره جدیدی اختصاص داده شده به آموزش نحوه مجسمهسازی، retopologize کردن کاراکترهای سه بعدی در Zbrush!
- حالت تقسیم صفحه در نسخه Zbrush 2019.1 معرفی شد که بیشتر به روشی به روز شده برای تمرین تکنیک های مجسمه سازی شما برای کاربران مبتدی و همچنین متوسط علاقه مند شده است. اینجا جایی است که ما مربیان شخصیت خود را به بخش هایی از مش های از بین رفته تقسیم می کنیم و نشان می دهیم که چگونه آنها را به فایل zbrush شما وارد می کنیم. در ادامه به اصول اولیه نحوه روشن کردن حالت تقسیم صفحه در نمای Zbrush خود می پردازیم تا 2 صفحه داشته باشید، مش ما در سمت چپ و مش شما در سمت راست! از آنجا شما به صورت تعاملی با ما کار می کنید وقتی که ما این شخصیت را بیرون می آوریم! ( برای نشان دادن آنچه باید انتظار داشته باشید، ویدیوی تبلیغاتی ما را در بالا گوشه سمت راست بررسی کنید).
- ارجاعات چند بعدی دوبعدی - البته برای کاربران متوسط تا پیشرفتهتر، نیازی به استفاده از حالت تقسیم صفحه نیست، در غیر این صورت، ما چندین مرجع املای دوبعدی شخصیت را در بسیاری از مناطق به شما ارائه خواهیم داد تا به شما کمک کند. روند مجسمه سازی شما همانطور که ما شما را در مجسمه سازی این دوره شخصیت راهنمایی می کنیم.
با خیال راحت از طریق هر یک از رویکردها یا ترکیبی از هر دو یاد بگیرید!
آنچه ما آموزش خواهیم داد
مجسمه سازی شخصیت ZBRUSH:
- یک تجزیه بخش سریع به اصول اولیه Zbrush برای مبتدیان تا هیچ کس قبل از شروع ما عقب نماند.
- نحوه ایجاد مش پایه خود از ابتدا. (علاوه بر این ما مش پایه یادگیری دوره خودمان را به شما ارائه خواهیم کرد تا بتوانید از آن به عنوان یک گزینه جایزه استفاده کنید)
- چگونه میتوان لباس را از یک مش پایه خالی بیرون کشید تا لباس تمام بدن شخصیت سایبرپانک را که معمولاً در صنعت انجام میشود، مجسمهسازی کنیم.
- نحوه ایجاد درزها با استفاده از ترکیبات سرگرم کننده مانند حلقه های گروهی با پوشش را نشان دهید
- آموزش ساختن مو در Zbrush از طریق سیستم موی Fibermesh که در سیستم موی فیبرمش تعبیه شده است و چندین روش برای اعمال مو بر روی مش نشان دهید
بازیابی مجدد:
- چندین روش برای توپولوژی مجدد بیاموزید (فرآیند ایجاد مدلهای سه بعدی Low Rez از مشهای مجسمهسازی شده High Rez) این روشهای زیر عبارتند از:
1. اولین مورد این است: یک رویکرد retopologize خودکار با Zremesher 3.0 با استفاده از Zremesher Guides Lines Brush به عنوان روشی برای هدایت جریان لبه تمیز.
2. روش دوم یک رویکرد retopologization دستی است که در آن از ابزار مدلسازی سه بعدی Zmodelers از Edge Extrusion برای ارائه گزینه انعطافپذیرتر در مدلسازی کاراکتر سه بعدی، روی یک مجسمه High Rez استفاده میکنیم.
- (سلب مسئولیت - این دوره یک مجموعه دوره 2 قسمتی است که این دوره اول تمرکز بر مجسمه سازی شخصیت های سه بعدی است و یک کاراکتر را به یک مدل کاراکتر با رزولوشن پایین به عنوان تمرکز اصلی برنامه درسی بازتوپولوژی می کند. دوره دوم آتی بیشتر بر این تمرکز دارد. UVing، بافت و رندر)
نحوه عملکرد پروژه:
اولین
هر فایل Zip پیوست شده دارای یک شماره درس برای درس مربوطه است که با آن مطابقت دارد. در داخل، مرجع 2 بعدی و 3 بعدی و همچنین آموزش در درس 15 در مورد نحوه تنظیم آن را خواهید یافت تا بتوانید آن را دنبال کنید.
دوم
نوبت شماست، ما میخواهیم ببینیم چه میسازید و دوست داریم نتایج شما را نقد کنیم! بنابراین بعد از هر بخش از درس، مانند پیراهن، شلوار یا ژاکت، پروژه خود را در نمایه خود پست کنید و اگر راحت هستید، پیامی درباره کار در حال انجام خود برای بهبود نقدها به من بفرستید تا ببینیم آیا در مسیر درستی هستید یا خیر!
مربی سه بعدی
سلام نام من شان فاولر است و بیش از 10 سال است که یک هنرمند آزاد حرفه ای سه بعدی هستم. من در اینجا در Skillshare تازه کار هستم، اما با این وجود در حال حاضر 4 سال تجربه با آموزش آنلاین سه بعدی دارم و به دنبال گسترش به یک پلتفرم جدید برای خدمت به شما هستم.
کمی در مورد خودم، من در سال 2011 از دانشگاه فول سایل با مدرک لیسانس علوم در هنر بازی فارغ التحصیل شدم، که تقریباً به این معنی است که من برای کار در بازی ها تخصص دارم، خواه مدل سازی و بافت، مدل سازی شخصیت و... مستقیماً به چرخه های انیمیشن در مایا. می توانید بگویید که من از بسیاری از رشته ها در جریان کار تولید بازی لذت می برم. من نسبت به کاری که انجام می دهم بسیار مشتاق هستم و به یادگیری چیزهای جدید هر روز متعهد هستم. من میخواستم راهی پیدا کنم تا کمی جبران کنم، بنابراین احساس کردم این مکان عالی برای شروع خواهد بود.
نمایش نظرات