Blender 2.83 آموزش

Blender 2.83 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Blender یک راه حل قدرتمند منبع باز برای مدل سازی 2D و 3D ، انیمیشن ، ترکیب بندی و تولید پس از آن است. در این دوره ، نمای کاملی از ویژگی های مجموعه در Blender 2.83 و همچنین تکنیک های عملی تولید را که ترکیبی از دانش فنی و دوز سالم نحوه انجام کار است ، کسب کنید. مربی David Andrade به تکنیک های خاصی از جمله چیدمان صحنه و مدل سازی ، مجسمه سازی ، بافت و سایه ، انیمیشن 2 بعدی و سه بعدی ، تقلب در شخصیت ، شبیه سازی پویا ، رندر و جلوه های ویدیویی (VFX) می پردازد. به علاوه ، ترفندهای افزایش عملکرد را دریافت کنید تا Blender بتواند کارهای شما را حتی سریعتر ارائه دهد. هر درس به شما کمک می کند تا کنترل و مهارت لازم را برای ایجاد کارهای هنری حرفه ای برای چندین سیستم عامل: بازی ها ، فیلم ها و انیمیشن ها کسب کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • معرفی مخلوط کن 2.83 برای مبتدیان Introducing Blender 2.83 for beginners

  • با مخلوط کن 2.83 شروع کنید Get started with Blender 2.83

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. مخلوط کن جدید 2.8 1. The New Blender 2.8

  • رابط کاربری جدید Blender 2.83 The new Blender 2.83 interface

  • به قسمت مشاهده بروید Navigate the viewport

  • منوی دید و پیست را مشاهده کنید Viewport overlays and pie menus

  • مکان نما 3D The 3D cursor

  • پیشرفته تبدیل و لحظه ای Advanced transforming and snapping

  • پانل خواص Properties panel

  • صحنه ها ، لایه ها و مجموعه ها Scenes, layers, and collections

  • مکانهای کاری Workspaces

  • ایجاد مکانهای کاری سفارشی Create custom workspaces

  • ترجیحات و میانبرها Preferences and shortcuts

2. چیدمان صحنه و مدل سازی 2. Scene Layout and Modeling

  • اشیاء را در Blender اضافه و ایجاد کنید Add and create objects in Blender

  • حالت ویرایش Edit mode

  • ویرایش چند جسم Multi-object editing

  • اصلاح کننده های اصلی مخلوط کن Basic Blender modifiers

  • محدودیت در مخلوط کن Constraints in Blender

  • داده های شیء در مخلوط کن چیست؟ What is object data in Blender?

  • صحنه های بلندر خود را تمیز کنید Cleaning up your Blender scenes

  • اتصال صحنه ها: پیوند دادن Connecting scenes: Linking

  • صحنه های اتصال: ضمیمه Connecting scenes: Appending

  • صحنه های اتصال: کتابخانه نادیده می گیرد Connecting scenes: Library overrides

3. مجسمه سازی 3. Sculpting

  • اصول اولیه مجسمه سازی بلندر Blender sculpting basics

  • ابزارهای اصلی مجسمه سازی Basic sculpting tools

  • ابزارهای پیشرفته مجسمه سازی Advanced sculpting tools

  • ماسک در مجسمه سازی Masks in sculpting

  • مجموعه صورت Face sets

  • بافت برای برس های سفارشی Textures for custom brushes

  • انتقال مجدد برای استفاده مجدد Remeshing for reuse

  • ساختمان پلی اتیلن برای اصلاح دقیق Poly building for precise remeshing

  • جزئیات مجسمه سازی را با پخت عادی حفظ کنید Preserve sculptural detail by baking normals

4- بافت ها و سایه ها 4. Textures and Shading

  • اصول اولیه باز کردن مدل های سه بعدی Basics of unwrapping 3D models

  • آسان باز کردن با Mark Seam Easy unwrapping with Mark Seam

  • بافت ها را در مخلوط کن بکشید Paint textures in Blender

  • سایه ، سایه ، سایه Shading, shading, shading

5. انیمیشن سه بعدی 5. 3D Animation

  • نمای کلی انیمیشن سه بعدی 3D animation overview

  • حالت نمایش Pose mode

  • انیمیشن با درایورها Animation with drivers

  • با ویرایشگر نمودار متحرک شوید Animate with the Graph Editor

  • یک دکل اصلی ایجاد کنید Create a basic rig

  • وزن را رنگ کنید Paint weights

  • یک دکل شخصیت انسانی درست کنید Make a human character rig

6. شبیه سازی و پویا 6. Simulation and Dynamics

  • درجه فیزیک ذرات سریع Quick particles physics degree

  • شبیه سازی ذرات با زمینه های نیرو Particle simulations with force fields

  • شبیه سازی پارچه در Blender Cloth simulations in Blender

  • نقاشی پویا Dynamic painting

  • شبیه سازی مایع فوق العاده Fantastic fluid simulations

  • شبیه سازی آتش و دود Fire and smoke simulations

  • پویایی بدن سفت و سخت Rigid body dynamics

7. ارائه 7. Rendering

  • میز کار در مقابل Eevee در مقابل چرخه Workbench vs. Eevee versus Cycles

  • تکامل Eevee Evolving Eevee

  • بازتاب فضای صفحه Screen space reflections

  • تکنیک های پیشرفته Eevee Advanced Eevee techniques

  • پاس های Eevee رندر Eevee render passes

  • کار میز کار Working the workbench

  • بررسی اجمالی چرخه ها Cycles overview

  • وضعیت مویی A hairy situation

  • Cryptomattes Cryptomattes

  • چرخه ها را حتی بیشتر کنید Speeding up Cycles even more

  • گره Denoise Open Image Intel Intel Open Image Denoise node

8. انیمیشن 2D 8. 2D Animation

  • یک مداد گریس با نام تجاری جدید A brand-new Grease Pencil

  • حاشیه نویسی به صورت سه بعدی Annotating in 3D

  • حالت ترسیم Draw mode

  • ابزارهای خط جوهر Inking line tools

  • نقشه های متحرک به عنوان اشیاء Animating drawings as objects

  • ابزارهای انیمیشن دستی Hand-drawn animation tools

  • نقاشی های خود را مجسم کنید Sculpt your drawings

  • جلوه های تصویری برای مداد Grease Visual effects for Grease Pencil

  • اصلاح کننده مداد روغنی Modifiers for Grease Pencil

9. VFX و ویرایش ویدیو 9. VFX and Video Editing

  • ردیابی دوربین Camera tracking

  • آهنگ عالی بعدی شما Compositing your next great piece

  • اصول اولیه ویرایشگر ویدیو Video editor basics

10. از مخلوط کن با برنامه های دیگر استفاده کنید 10. Use Blender with Other Programs

  • گردش کار بلندر و مایا Blender and Maya workflow

  • گردش کار Blender و Unreal Engine Blender and Unreal Engine workflow

  • آلمبیک Alembic

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Blender 2.83 آموزش
جزییات دوره
6h 21m
77
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
13,080
- از 5
ندارد
دارد
دارد
David Andrade
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Andrade David Andrade

انیماتور برنده جایزه و توازن تئوری استودیو دیوید آندریا یک انیمیشن برنده جایزه برای انیمیشن، جلوه های بصری و صنایع بازی است.

او در فیلم هایی مانند R.I.P.D. کار کرده است. و پرسی جکسون، بازی هایی مانند ترانسفورماتور، و حتی Ray Clovis سری متحرک را پوشش می دهد. او یک دونده فعال است، هنرمند رزمی کونگ فو سابق کونگ فو، و دوست دارد در غواصی های طولانی از دست رفته (و داستان های زیادی را برای گفتن دارد). او فارغ التحصیل دانشگاه تامپا است و فارغ التحصیل کلاس های افتتاحیه ی انیمیشن است. در سال 2013، او Cofounded به عنوان یک خروجی برای انیماتورها در سراسر جهان برای همکاری در داستان های بزرگ است.