آموزش مدل سازی و ارائه ماسک صورت با ZBrush و KeyShot

Modeling and Rendering a Face Mask with ZBrush and KeyShot

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این آموزش ها ، ما یک ماسک صورت را با استفاده از تکنیک های سنتی مجسمه سازی ZBrush ، نمونه برداری ، DynaMesh و ZModeler مدل می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4r7 ، پلاگین KeyShot Bridge برای ZBrush ، KeyShot 5. در طول این دوره ها ، ما یک ماسک صورت را با استفاده از تکنیک های سنتی مجسمه سازی ZBrush ، retopology ، DynaMesh و ZModeler مدل می کنیم. ما هر مرحله از مراحل را با جزئیات طی خواهیم کرد. پس از تکمیل مدل ، با استفاده از KeyShot یک رندر فوتورالیستی ایجاد خواهیم کرد. در پایان این آموزش ، شما درک کاملی از استراتژی ها و تکنیک های مدل سازی سطح سخت در ZBrush و همچنین ابزارهای لازم برای ایجاد ارائه های زیبا از کار خود با استفاده از KeyShot خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4r7 ، پلاگین KeyShot Bridge برای ZBrush ، KeyShot 5.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی و ارائه ماسک صورت با ZBrush و KeyShot Modeling and Rendering a Face Mask with ZBrush and KeyShot

  • راه اندازی ZBrush Setting up ZBrush

  • وارد کردن پایه پایه و شروع مجسمه سازی Importing the Base Head and Beginning the Sculpt

  • اصلاح شکل پایه ماسک Refining the Base Shape of the Mask

  • تکمیل شکل پایه و مقدمه ای بر retopology Completing the Base Shape and Introduction to Retopology

  • مرور جریان کار Retopology Reviewing the Retopology Work Flow

  • تقسیم و تقسیم پویا Creasing and Dynamic Subdivision

  • مجدداً از شکل پایه ماسک استفاده کنید Retopolgizing the Base Shape of the Mask

  • خاموش شدن با ZModeler و Dynamic Subdivision Creasing with ZModeler and Dynamic Subdivision

  • ایجاد پوسته داخلی Creating the Inner Shell

  • پالایش پوسته داخلی Refining the Inner Shell

  • پالایش پوسته داخلی و خارجی Refining Inner and Outer Shell

  • ساخت جلو دریچه Building the Front Vent

  • ادامه جلو دریچه Continuing the Front Vent

  • تکمیل Front Vent Completing the Front Vent

  • ساخت بنادر فیلتر Building the Filter Ports

  • تصفیه بنادر فیلتر Refining the Filter Ports

  • تکمیل بنادر فیلتر Completing the Filter Ports

  • ساخت فیلتر Building the Filter

  • ادامه فیلتر Continuing the Filter

  • افزودن جزئیات به فیلتر Adding Detail to the Filter

  • نهایی کردن فیلتر Finalizing the Filter

  • وارد کردن فیلتر Importing the Filter

  • ایجاد دارنده های بند Creating the Strap Holders

  • تنظیم پایه های تسمه Adjusting the Strap Holders

  • ایجاد اسلات در دارندگان بند Creating Slots in the Strap Holders

  • ایجاد بست های نگهدارنده تسمه Creating the Strap Holder Fasteners

  • استفاده از اتصال دهنده های نگهدارنده تسمه Applying the Strap Holder Fasteners

  • ایجاد تسمه نگهدارنده تسمه Creating the Strap Holder Tightener

  • ایجاد نوارهای فوقانی Creating the Upper Straps

  • ویرایش تسمه های فوقانی Editing the Upper Straps

  • ایجاد بندهای پایین تر Creating the Lower Straps

  • ویرایش بند پایان می یابد Editing the Strap Ends

  • نهایی کردن هندسه Finalizing the Geometry

  • منبت کاری با استفاده از Alphas و Drag Rect Embossing Using Alphas and Drag Rect

  • منبت و تنظیمات KeyShot Embossing and KeyShot Setup

  • معرفی رابط کاربری KeyShot Introducing KeyShot's User Interface

  • اختصاص و اصلاح مواد KeyShot Assigning and Modifying KeyShot Materials

  • افزودن برچسب ها و یک بافت رویه ای در KeyShot Adding Labels and a Procedural Texture in KeyShot

  • نهایی کردن برچسب ها ، مواد و روشنایی Finalizing the Labels, Materials, and Lighting

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی و ارائه ماسک صورت با ZBrush و KeyShot
جزییات دوره
5h 41m
40
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Isaac Oster
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Isaac Oster Isaac Oster

ایزاک اوستر هفت سال است که در صنعت بازی کار می کند و به مدت چهار سال در زمینه تولید هنر بازی در سطح کالج تدریس می کند. او در حال حاضر به عنوان یک شخصیت هنرمند در Certain Affinity در آستین ، TX کار می کند.