آموزش طراحی صدا برای واقعیت مجازی

Sound Design for Virtual Reality

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایجاد یک تجربه صوتی فراگیر برای VR در Unity را بیاموزید. حرفه ای های صوتی و تصویری باتجربه تجربه زیادی در تولید و مهندسی موسیقی و صدا برای کاربردهای متعدد دارند. ما می دانیم که چگونه میکروفون، چگونه تنظیم کنیم، چگونه ویرایش کنیم، و چگونه میکس کنیم. اما پیامدهای تولید و مهندسی صدایی که قرار است در یک محیط واقعیت مجازی - VR یا ویدیوی 360 درجه توزیع شود، چیست؟ در این دوره، تکنیک‌های ضبط، پیاده‌سازی و ارائه صدا برای استفاده در HMD VR، موبایل VR و پلت‌فرم‌های وب پانوراما 360 درجه که در Unity ساخته شده‌اند را بررسی خواهیم کرد. ما از آهنگ های دنیای واقعی و داده های جلسه برای نشان دادن برخی از پیچیدگی هایی که در طول این تولیدات به وجود می آیند استفاده خواهیم کرد. علاوه بر این، ما فهرستی مختصر و به راحتی قابل درک از موارد احتمالی را ارائه خواهیم کرد که باید هنگام کار بر روی پروژه هایی که به خروجی نهایی ویدیوی VR/XR و/یا 360 درجه نیاز دارند در نظر بگیرید. ابزارها، نکات و ترفندهای آموخته شده در طول مسیر به یک پروژه تمام شده برجسته و ارائه می شود تا حرفه ای صدا به راحتی وارد این زمینه بسیار نوآورانه شود که پتانسیل زیادی دارد و نیاز به تخصص خلاقانه دارد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 2019

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

غواصی در تولید صوتی 360 درجه برای VR Diving into 360 Degree Audio Production for VR

  • معرفی و VR SDK Introductions and VR SDKs

  • نصب VR SDK Installing a VR SDK

  • نصب فضای ساز صوتی Installing the Audio Spatializer

  • پخش صدا در VR Audio Playback in VR

  • پایه صوتی Ambisonic Basic Ambisonic Audio

ساخت دنیای صوتی سه بعدی Building a 3D Audio World

  • غوطه وری صوتی در دنیای سه بعدی Audio Immersion in a 3D World

  • پایه های صوتی باینورال و آمبیسونیک Binaural and Ambisonic Audio Foundations

  • ساخت یک صحنه آزمایشی برای فضاسازی صدا Building a Test Scene for Audio Spatialization

  • گوش دادن به صدای فضایی و سر قفل شده Listening to Spatialized and Head-Locked Audio

  • ساخت HMD Build Creating an HMD Build

ساخت یک استراتژی صدای عالی VR بازی Building a Great VR Game Sound Strategy

  • تنظیمات استراتژی های صوتی VR برای یک GearVR Setup VR Audio Strategies & Settings for a GearVR Setup

  • تنظیم صحنه وارد کردن محیط Setting the Scene & Importing Ambiences

  • تنظیمات صدا بر اساس هندسه و فیزیک بازی Game Geometry and Physics Based Sound Setups

  • Reverb و Reflections بیدرنگ Realtime Reverb and Reflections

  • Baked Reverb Baked Reverb

مقدمه HRTF و محلی سازی HRTF and Localization Introduction

  • چگونه می شنویم؟ How Do We Hear?

  • مخروط سردرگمی و HRTF - تابع انتقال مرتبط با سر The Cone of Confusion and HRTF - Head Related Transfer Function

  • ساختمانی برای Oculus Quest Building for the Oculus Quest

نمایش نظرات

آموزش طراحی صدا برای واقعیت مجازی
جزییات دوره
1h 58m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Jeanine Cowen
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jeanine Cowen Jeanine Cowen

Jeanine Cowen به عنوان آهنگساز مستقل ، تهیه کننده موسیقی و طراح صدا با تمرکز بیشتر بر تلاقی رسانه های صوتی و تصویری کار می کند. وی در دانشگاه نورث وسترن به عنوان ساز کوبه ای کلاسیک آموزش دید ، از کالج موسیقی Berklee در رشته های امتیازدهی فیلم و تولید و مهندسی موسیقی فارغ التحصیل شد و کارشناسی ارشد خود را در زمینه طراحی تعاملی و توسعه بازی به پایان رساند. او حضور فعالی در تدریس موسیقی در ترکیب و فناوری موسیقی دارد. ژانین به عنوان یک تکنسین بسیار مجرب ، با آموزش گسترده موسیقی در ژانرهای کلاسیک ، جاز و معاصر ، در تولیدات خلاقانه و مشترک با اعتبارهایی که شامل صنایع فیلم ، تلویزیون ، بازی و موسیقی است ، بسیار عالی عمل می کند.