آموزش مقدمه ای بر متن ساخت در موتور غیرواقعی 4

Introduction to Construction Script in Unreal Engine 4

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش موتور Unreal ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ساخت اسکریپت برای ساخت آسان تر سطوح جالب استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.7.5. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر 2 ثانیه مقدمه ای بر متن ساخت در موتور غیرواقعی 4 2 ساعت و 10 دقیقه و 22 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر متن ساخت در موتور غیرواقعی 4 Introduction to Construction Script in Unreal Engine 4

  • آموزش ساخت اسکریپت Learning Construction Script

  • تنظیم یک طرح برای ساخت اسکریپت Setting up a Blueprint for Construction Script

  • اسکریپت نویسی استاتیک برای تخم ریزی Scripting Static Meshes to Spawn

  • تکمیل مش های استاتیک Completing Static Meshes

  • ایجاد یک طرح کلی برای طرح بندی مش های استاتیک Creating a Blueprint to Layout Static Meshes

  • تکمیل طرح مش استاتیک Completing the Static Mesh Blueprint

  • ایجاد مواد برای موارد پویا Creating Materials for Dynamic Material Instances

  • اسکریپت نویسی با مصادیق پویا Scripting with Dynamic Material Instances

  • راه اندازی یک لامپ با طرح Setting up a Lamp with Blueprint

  • نوشتن طرح لامپ ما Scripting Our Lamp Blueprint

  • تکمیل طرح لامپ ما Completing Our Lamp Blueprint

  • ایجاد نقشه ای برای شاخ و برگ های تصادفی Creating a Blueprint for Random Foliage

  • طرح نویسی برای برنامه های تصادفی Scripting Blueprint for Random Props

  • اتمام و آزمایش طرح Finishing and Testing the Blueprint

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مقدمه ای بر متن ساخت در موتور غیرواقعی 4
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
2h 11m
15
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
28 خرداد 1394 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
16
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jonathan Daley Jonathan Daley

Jonathan Daley یک توسعه دهنده بازی Indie است و علاقه زیادی به طراحی بازی ، برنامه نویسی و قصه گویی در بازی ها دارد. او مدیرعامل ، طراح اصلی و برنامه ریز اصلی Nacelle Games ، LLC ، یک استودیوی بازی سازی مستقل است که "ساخت بازی هایی که می خواهیم بازی کنیم" است. جاناتان دارای دو مدرک دانشگاهی است: لیسانس هنر در ادبیات انگلیسی از UNC Charlotte و یک همکار در علوم کاربردی در شبیه سازی و توسعه بازی از کالج مرکزی پیدمونت. او بیش از ده بازی خلق کرده است و به خوبی در هر دو موتور بازی Unity 3D و Unreal Engine 4 مهارت دارد. می توانید او را در توییتر با ایده های مربوط به ساخت بازی همراه با به روزرسانی در مورد پروژه های فعلی خود در میان بگذارید.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.