آموزش ضروری هودینی

Houdini Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ابزارهای زیادی برای تولید محتوای سه بعدی در بازار وجود دارد و هر کدام مزایا و محاسن خاص خود را دارند. هودینی - یک بسته پیشرو برای ایجاد محتوای سه بعدی - یک گردش کار رویه ای را ارائه می دهد که امکان آزمایش قدرتمند، قابلیت استفاده مجدد از سیستم و کارایی کلی فرآیند در ساخت مجموعه ای از دارایی ها و انیمیشن ها را فراهم می کند.

هودینی در حالی که به‌خاطر نقاط قوت VFX خود شناخته می‌شود، ابزارهای قدرتمندی برای تولید سه‌بعدی انتها به انتها برای پروژه‌های مختلف از جلوه‌های بصری واقعی گرفته تا گرافیک‌های حرکتی سبک دار دارد. در این دوره، اسکات پاگانو از پایه شروع می کند تا پایه ای محکم در هودینی برای شما فراهم کند. ابتدا، او شما را از طریق رابط استفاده می‌کند و موضوعاتی مانند گزینه‌های انیمیشن جهانی، نام‌گذاری، و پورت‌های دید و گره‌های نمایش را پوشش می‌دهد. در مرحله بعد، او هندسه اصلی و مفاهیم انیمیشن را پوشش می‌دهد و به دنبال آن تکنیک‌های نورپردازی، سایه‌زنی و رندر با استفاده از رندر Houdini Mantra را پوشش می‌دهد. هنگامی که مهارت‌های سه بعدی اولیه را در اختیار داشتید، اسکات به سراغ ذرات و حجم‌ها می‌رود - برخی از قوی‌ترین نقاط قوت بسته. او با یک نمای کلی از زمینه ترکیبی بسته پایان می دهد، جایی که می توانید تصاویر رویه ای مفید برای فرآیندها در همه زمینه ها ایجاد کنید.

سرفصل ها و درس ها

نتیجه گیری معرفی 1. VFX چیست؟ 2. درک گردش کار حرکت ردیابی حرکت. Workflows4 ردیابی حرکت اضافی. تهیه مدل های متحرک و انیمیشن برای VFX5. مواد اولیه 6. Basic VFX Lighting7. کالیبراسیون دوربین برای عکس های قفل شده 8. Takes، Tokens و Multipass Rendering9. ChallengeConcludIntroduction1. نسخه پشتیبان تهیه و حفظ اطلاعات خود 2. مدیریت رمز عبور 3 مدیریت مقالات ورودی File و Document Storage5. اسکن 6 تقویم7 اطلاعات تماس 8 مدیریت لیست های کار و انواع دیگر لیست 9. ذخیره یادداشت ها 10 سازماندهی نشانک ها و EmailConclusionIntroduction1. رسانه های اجتماعی در نمای کلی دولت 2. ایجاد یک سیاست رسانه اجتماعی 3. Analytics and Reporting4. استراتژی رسانه های اجتماعی برای دولت 5. استراتژی بستر های نرم افزاری دولت برای شرکت در تولید1. با استفاده از انواع بالا فهرست پنج نوع Type2. با استفاده از فهرست های پنج لیست برتر برنامه هایCCccccIntroduction1. استراتژی تجاری خود را پیدا کنید2. هدف مشتریان خود را 3 تعریف کنید. تحقیق: آنچه مشتریان شما می خواهند4 را پیدا کنید. اهداف کسب و کار را به روشنی مشخص کنید و فرآیندهای ساخت 5 را مشخص کنید. ایجاد یک برنامه بازاریابی بلند مدت6. کوکی ها را به Customers7 تبدیل کنید. PlanConclusionIntroduction1 خود را اندازه گیری و اصلاح کنید. درک نسبت های جنبه2. چند تصویر3. استفاده از نرم افزار برای ایجاد Diptychs و Triptychs4. فروش مجموعه ست 5. شلیک کنید و بفروشید AppConclusionIntroduction1. طراحی سایت2. گالری های موجود در SmugMug3. فروش و خدمات 4. نکات اضافی SmugMugConclusionIntroduction1. درحال بارگیری Photos2. پیش پردازش تصاویر با Photomatix3. بررسی اجمالی نقشه برداری از لحن و گردش کار Fusion Exposure. نقشه برداری تن در عمق 5. قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض در عمق 6. گزینه های پیشرفته برای حل مشکلات 7. پس از پردازش تصویر خود را با لمس های نهایی انتصابIntroduction1. چه جدید در حل 12 است؟ 2. ساختن یک سیستم حل 3 درک پایگاه داده های دیسک ، حالت های کاربر ، و Projects4. با شروع DaVinci برای حل 125. ویرایش یک پروژه در DaVinci حل 126. حرکت و تهیه یک جدول زمانی برای اصلاح رنگ 7. ارزیابی تصویر: دیدن مانند یک Colorist8. در عمل: ساختن یک Look9. درک گره ها 10. ابزار ثانویه تصحیح رنگ 11. تطبیق عکسهای 12 نمای ساختمان: ابزارهای ضروری13. ارائه ، ارائه و بایگانی کردن14. DaVinci 12 به روزرسانی اساسی را حل کرده است نتیجه گیری نتیجه گیری 1. اصول نورپردازی پرتره 2. ساخت Soft Light3. پنج الگوی روشنایی4. ساختن و پیدا کردن جهت Light5. ده پرتره با یک LightConclusionIntroduction1. CINEMA 4D چیست؟ 2 شروع سریع ProjectConclusionIntroduction1. فن آوری های جدید ، گردش کار و پیشرفت های مشاهده 2. MoGraph ، اشیاء ژنراتور و سایر پیشرفت های 3. حرکت ردیاب ، بازسازی صحنه ، و دوربین های کروی اشتراک گذاری PhotosConcludIntroduction1 خود را به اشتراک بگذارید. Photos2 خود را ویرایش و بهبود دهید. ساخت تنظیمات انتخابی 3. کار با Color4. Advanced EditingIntroduction1. Tips2 گردش کار. نکات اضافیIntroduction1. وارد کردن و مشاهده Photos2 شما. ایجاد یک مجموعه و گردش کار 3. گرفتن عکسIntroduction1. کاوش در یک Studio2 حرفه ای. ساخت یک استودیوی موقت3. سایر ملاحظات استودیوIntroduction1. انعطاف پذیری با فیلترهای هوشمند 2 افزایش یافته است. استفاده از Camera Raw به عنوان Smart Filter3. اعمال جلوه های خلاقانه با Filters4. قرار دادن آن به PracticeConclusionIntroduction1. بررسی GH5 Body2. مبانی دوربین 3. حالتهای تیراندازی جایگزین GH54. سیستم منو GH5 System5. فوکوس خودکار GH5 System6. GH5 Video Fundamentals7. GH5 V-Log L Upgrade8. ضبط صدا در GH59. GH510 خود را شخصی سازی کنید. عملکردهای بی سیم GH5ConclusionIntroduction1. اندازه یک Image2. مشکلات قرار گرفتن در معرض 3. مشکلات رنگ Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • چه چیزی میخواهید بدانید What you need to know

  • فایل های تمرینی Exercise files

نتیجه گیری معرفی 1. VFX چیست؟ 2. درک گردش کار حرکت ردیابی حرکت. Workflows4 ردیابی حرکت اضافی. تهیه مدل های متحرک و انیمیشن برای VFX5. مواد اولیه 6. Basic VFX Lighting7. کالیبراسیون دوربین برای عکس های قفل شده 8. Takes، Tokens و Multipass Rendering9. ChallengeConcludIntroduction1. نسخه پشتیبان تهیه و حفظ اطلاعات خود 2. مدیریت رمز عبور 3 مدیریت مقالات ورودی File و Document Storage5. اسکن 6 تقویم7 اطلاعات تماس 8 مدیریت لیست های کار و انواع دیگر لیست 9. ذخیره یادداشت ها 10 سازماندهی نشانک ها و EmailConclusionIntroduction1. رسانه های اجتماعی در نمای کلی دولت 2. ایجاد یک سیاست رسانه اجتماعی 3. Analytics and Reporting4. استراتژی رسانه های اجتماعی برای دولت 5. استراتژی بستر های نرم افزاری دولت برای شرکت در تولید1. با استفاده از انواع بالا فهرست پنج نوع Type2. با استفاده از فهرست های پنج لیست برتر برنامه هایCCccccIntroduction1. استراتژی تجاری خود را پیدا کنید2. هدف مشتریان خود را 3 تعریف کنید. تحقیق: آنچه مشتریان شما می خواهند4 را پیدا کنید. اهداف کسب و کار را به روشنی مشخص کنید و فرآیندهای ساخت 5 را مشخص کنید. ایجاد یک برنامه بازاریابی بلند مدت6. کوکی ها را به Customers7 تبدیل کنید. PlanConclusionIntroduction1 خود را اندازه گیری و اصلاح کنید. درک نسبت های جنبه2. چند تصویر3. استفاده از نرم افزار برای ایجاد Diptychs و Triptychs4. فروش مجموعه ست 5. شلیک کنید و بفروشید AppConclusionIntroduction1. طراحی سایت2. گالری های موجود در SmugMug3. فروش و خدمات 4. نکات اضافی SmugMugConclusionIntroduction1. درحال بارگیری Photos2. پیش پردازش تصاویر با Photomatix3. بررسی اجمالی نقشه برداری از لحن و گردش کار Fusion Exposure. نقشه برداری تن در عمق 5. قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض در عمق 6. گزینه های پیشرفته برای حل مشکلات 7. پس از پردازش تصویر خود را با لمس های نهایی انتصابIntroduction1. چه جدید در حل 12 است؟ 2. ساختن یک سیستم حل 3 درک پایگاه داده های دیسک ، حالت های کاربر ، و Projects4. با شروع DaVinci برای حل 125. ویرایش یک پروژه در DaVinci حل 126. حرکت و تهیه یک جدول زمانی برای اصلاح رنگ 7. ارزیابی تصویر: دیدن مانند یک Colorist8. در عمل: ساختن یک Look9. درک گره ها 10. ابزار ثانویه تصحیح رنگ 11. تطبیق عکسهای 12 نمای ساختمان: ابزارهای ضروری13. ارائه ، ارائه و بایگانی کردن14. DaVinci 12 به روزرسانی اساسی را حل کرده است نتیجه گیری نتیجه گیری 1. اصول نورپردازی پرتره 2. ساخت Soft Light3. پنج الگوی روشنایی4. ساختن و پیدا کردن جهت Light5. ده پرتره با یک LightConclusionIntroduction1. CINEMA 4D چیست؟ 2 شروع سریع ProjectConclusionIntroduction1. فن آوری های جدید ، گردش کار و پیشرفت های مشاهده 2. MoGraph ، اشیاء ژنراتور و سایر پیشرفت های 3. حرکت ردیاب ، بازسازی صحنه ، و دوربین های کروی اشتراک گذاری PhotosConcludIntroduction1 خود را به اشتراک بگذارید. Photos2 خود را ویرایش و بهبود دهید. ساخت تنظیمات انتخابی 3. کار با Color4. Advanced EditingIntroduction1. Tips2 گردش کار. نکات اضافیIntroduction1. وارد کردن و مشاهده Photos2 شما. ایجاد یک مجموعه و گردش کار 3. گرفتن عکسIntroduction1. کاوش در یک Studio2 حرفه ای. ساخت یک استودیوی موقت3. سایر ملاحظات استودیوIntroduction1. انعطاف پذیری با فیلترهای هوشمند 2 افزایش یافته است. استفاده از Camera Raw به عنوان Smart Filter3. اعمال جلوه های خلاقانه با Filters4. قرار دادن آن به PracticeConclusionIntroduction1. بررسی GH5 Body2. مبانی دوربین 3. حالتهای تیراندازی جایگزین GH54. سیستم منو GH5 System5. فوکوس خودکار GH5 System6. GH5 Video Fundamentals7. GH5 V-Log L Upgrade8. ضبط صدا در GH59. GH510 خود را شخصی سازی کنید. عملکردهای بی سیم GH5ConclusionIntroduction1. اندازه یک Image2. مشکلات قرار گرفتن در معرض 3. مشکلات رنگ 1. Interface

  • جهت یابی Navigation

  • حالت های مشاهده و نمایش Viewport and display modes

  • تابلوها Panes

  • دسک تاپ Desktops

  • اولویت ها Preferences

  • نمایش گزینه ها و تصویری Display options and visualizers

  • گزینه های انیمیشن جهانی Global animation options

  • نامگذاری Nomenclature

  • نمای شبکه Network view

  • پرچمهای گره Node flags

  • صفحه گسترده هندسه Geometry spreadsheet

  • نمای درختی Tree view

  • ابزار قفسه Shelf Tools

نتیجه گیری معرفی 1. VFX چیست؟ 2. درک گردش کار حرکت ردیابی حرکت. Workflows4 ردیابی حرکت اضافی. تهیه مدل های متحرک و انیمیشن برای VFX5. مواد اولیه 6. Basic VFX Lighting7. کالیبراسیون دوربین برای عکس های قفل شده 8. Takes، Tokens و Multipass Rendering9. ChallengeConcludIntroduction1. نسخه پشتیبان تهیه و حفظ اطلاعات خود 2. مدیریت رمز عبور 3 مدیریت مقالات ورودی File و Document Storage5. اسکن 6 تقویم7 اطلاعات تماس 8 مدیریت لیست های کار و انواع دیگر لیست 9. ذخیره یادداشت ها 10 سازماندهی نشانک ها و EmailConclusionIntroduction1. رسانه های اجتماعی در نمای کلی دولت 2. ایجاد یک سیاست رسانه اجتماعی 3. Analytics and Reporting4. استراتژی رسانه های اجتماعی برای دولت 5. استراتژی بستر های نرم افزاری دولت برای شرکت در تولید1. با استفاده از انواع بالا فهرست پنج نوع Type2. با استفاده از فهرست های پنج لیست برتر برنامه هایCCccccIntroduction1. استراتژی تجاری خود را پیدا کنید2. هدف مشتریان خود را 3 تعریف کنید. تحقیق: آنچه مشتریان شما می خواهند4 را پیدا کنید. اهداف کسب و کار را به روشنی مشخص کنید و فرآیندهای ساخت 5 را مشخص کنید. ایجاد یک برنامه بازاریابی بلند مدت6. کوکی ها را به Customers7 تبدیل کنید. PlanConclusionIntroduction1 خود را اندازه گیری و اصلاح کنید. درک نسبت های جنبه2. چند تصویر3. استفاده از نرم افزار برای ایجاد Diptychs و Triptychs4. فروش مجموعه ست 5. شلیک کنید و بفروشید AppConclusionIntroduction1. طراحی سایت2. گالری های موجود در SmugMug3. فروش و خدمات 4. نکات اضافی SmugMugConclusionIntroduction1. درحال بارگیری Photos2. پیش پردازش تصاویر با Photomatix3. بررسی اجمالی نقشه برداری از لحن و گردش کار Fusion Exposure. نقشه برداری تن در عمق 5. قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض در عمق 6. گزینه های پیشرفته برای حل مشکلات 7. پس از پردازش تصویر خود را با لمس های نهایی انتصابIntroduction1. چه جدید در حل 12 است؟ 2. ساختن یک سیستم حل 3 درک پایگاه داده های دیسک ، حالت های کاربر ، و Projects4. با شروع DaVinci برای حل 125. ویرایش یک پروژه در DaVinci حل 126. حرکت و تهیه یک جدول زمانی برای اصلاح رنگ 7. ارزیابی تصویر: دیدن مانند یک Colorist8. در عمل: ساختن یک Look9. درک گره ها 10. ابزار ثانویه تصحیح رنگ 11. تطبیق عکسهای 12 نمای ساختمان: ابزارهای ضروری13. ارائه ، ارائه و بایگانی کردن14. DaVinci 12 به روزرسانی اساسی را حل کرده است نتیجه گیری نتیجه گیری 1. اصول نورپردازی پرتره 2. ساخت Soft Light3. پنج الگوی روشنایی4. ساختن و پیدا کردن جهت Light5. ده پرتره با یک LightConclusionIntroduction1. CINEMA 4D چیست؟ 2 شروع سریع ProjectConclusionIntroduction1. فن آوری های جدید ، گردش کار و پیشرفت های مشاهده 2. MoGraph ، اشیاء ژنراتور و سایر پیشرفت های 3. حرکت ردیاب ، بازسازی صحنه ، و دوربین های کروی اشتراک گذاری PhotosConcludIntroduction1 خود را به اشتراک بگذارید. Photos2 خود را ویرایش و بهبود دهید. ساخت تنظیمات انتخابی 3. کار با Color4. Advanced EditingIntroduction1. Tips2 گردش کار. نکات اضافیIntroduction1. وارد کردن و مشاهده Photos2 شما. ایجاد یک مجموعه و گردش کار 3. گرفتن عکسIntroduction1. کاوش در یک Studio2 حرفه ای. ساخت یک استودیوی موقت3. سایر ملاحظات استودیوIntroduction1. انعطاف پذیری با فیلترهای هوشمند 2 افزایش یافته است. استفاده از Camera Raw به عنوان Smart Filter3. اعمال جلوه های خلاقانه با Filters4. قرار دادن آن به PracticeConclusionIntroduction1. بررسی GH5 Body2. مبانی دوربین 3. حالتهای تیراندازی جایگزین GH54. سیستم منو GH5 System5. فوکوس خودکار GH5 System6. GH5 Video Fundamentals7. GH5 V-Log L Upgrade8. ضبط صدا در GH59. GH510 خود را شخصی سازی کنید. عملکردهای بی سیم GH5ConclusionIntroduction1. اندازه یک Image2. مشکلات قرار گرفتن در معرض 3. مشکلات رنگ 2. Geometry

  • شی در مقابل زمینه سطح Object vs. suface context

  • انواع هندسه Geometry types

  • مشاهده ویژگیهای استاندارد Viewing standard attributes

  • انتخاب Selection

  • شبکه و چرت زدن Grid and snapping

  • مدل سازی پایه جعبه اصلی Basic box up modeling

  • حلقه های پلی استر و لبه Polysplit and edge loops

  • کلیپ و آینه Clip and mirror

  • چند ضلعی و تقسیم Polybevel and divide

  • منحنی SOP Curve SOP

  • UV باز می شود UV unwrap

  • ایجاد گروه ها Creating groups

  • خلق صفات Creating attributes

  • SOP را کپی کنید Copy SOP

  • SOP را با ویژگی های قالب کپی کنید Copy SOP with template attributes

  • SOP را با تمبر کپی کنید Copy SOP with stamping

  • هندسه بسته بندی شده Packed feometry

  • هندسه با VDB Geometry with VDBs

  • VOP SOP VOP SOP

  • کارهای فرعی Subnetworks

  • ذخیره هندسه Caching geometry

  • صادرات Alembic Export Alembic

  • واردات Alembic Import Alembic

نتیجه گیری معرفی 1. VFX چیست؟ 2. درک گردش کار حرکت ردیابی حرکت. Workflows4 ردیابی حرکت اضافی. تهیه مدل های متحرک و انیمیشن برای VFX5. مواد اولیه 6. Basic VFX Lighting7. کالیبراسیون دوربین برای عکس های قفل شده 8. Takes، Tokens و Multipass Rendering9. ChallengeConcludIntroduction1. نسخه پشتیبان تهیه و حفظ اطلاعات خود 2. مدیریت رمز عبور 3 مدیریت مقالات ورودی File و Document Storage5. اسکن 6 تقویم7 اطلاعات تماس 8 مدیریت لیست های کار و انواع دیگر لیست 9. ذخیره یادداشت ها 10 سازماندهی نشانک ها و EmailConclusionIntroduction1. رسانه های اجتماعی در نمای کلی دولت 2. ایجاد یک سیاست رسانه اجتماعی 3. Analytics and Reporting4. استراتژی رسانه های اجتماعی برای دولت 5. استراتژی بستر های نرم افزاری دولت برای شرکت در تولید1. با استفاده از انواع بالا فهرست پنج نوع Type2. با استفاده از فهرست های پنج لیست برتر برنامه هایCCccccIntroduction1. استراتژی تجاری خود را پیدا کنید2. هدف مشتریان خود را 3 تعریف کنید. تحقیق: آنچه مشتریان شما می خواهند4 را پیدا کنید. اهداف کسب و کار را به روشنی مشخص کنید و فرآیندهای ساخت 5 را مشخص کنید. ایجاد یک برنامه بازاریابی بلند مدت6. کوکی ها را به Customers7 تبدیل کنید. PlanConclusionIntroduction1 خود را اندازه گیری و اصلاح کنید. درک نسبت های جنبه2. چند تصویر3. استفاده از نرم افزار برای ایجاد Diptychs و Triptychs4. فروش مجموعه ست 5. شلیک کنید و بفروشید AppConclusionIntroduction1. طراحی سایت2. گالری های موجود در SmugMug3. فروش و خدمات 4. نکات اضافی SmugMugConclusionIntroduction1. درحال بارگیری Photos2. پیش پردازش تصاویر با Photomatix3. بررسی اجمالی نقشه برداری از لحن و گردش کار Fusion Exposure. نقشه برداری تن در عمق 5. قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض در عمق 6. گزینه های پیشرفته برای حل مشکلات 7. پس از پردازش تصویر خود را با لمس های نهایی انتصابIntroduction1. چه جدید در حل 12 است؟ 2. ساختن یک سیستم حل 3 درک پایگاه داده های دیسک ، حالت های کاربر ، و Projects4. با شروع DaVinci برای حل 125. ویرایش یک پروژه در DaVinci حل 126. حرکت و تهیه یک جدول زمانی برای اصلاح رنگ 7. ارزیابی تصویر: دیدن مانند یک Colorist8. در عمل: ساختن یک Look9. درک گره ها 10. ابزار ثانویه تصحیح رنگ 11. تطبیق عکسهای 12 نمای ساختمان: ابزارهای ضروری13. ارائه ، ارائه و بایگانی کردن14. DaVinci 12 به روزرسانی اساسی را حل کرده است نتیجه گیری نتیجه گیری 1. اصول نورپردازی پرتره 2. ساخت Soft Light3. پنج الگوی روشنایی4. ساختن و پیدا کردن جهت Light5. ده پرتره با یک LightConclusionIntroduction1. CINEMA 4D چیست؟ 2 شروع سریع ProjectConclusionIntroduction1. فن آوری های جدید ، گردش کار و پیشرفت های مشاهده 2. MoGraph ، اشیاء ژنراتور و سایر پیشرفت های 3. حرکت ردیاب ، بازسازی صحنه ، و دوربین های کروی اشتراک گذاری PhotosConcludIntroduction1 خود را به اشتراک بگذارید. Photos2 خود را ویرایش و بهبود دهید. ساخت تنظیمات انتخابی 3. کار با Color4. Advanced EditingIntroduction1. Tips2 گردش کار. نکات اضافیIntroduction1. وارد کردن و مشاهده Photos2 شما. ایجاد یک مجموعه و گردش کار 3. گرفتن عکسIntroduction1. کاوش در یک Studio2 حرفه ای. ساخت یک استودیوی موقت3. سایر ملاحظات استودیوIntroduction1. انعطاف پذیری با فیلترهای هوشمند 2 افزایش یافته است. استفاده از Camera Raw به عنوان Smart Filter3. اعمال جلوه های خلاقانه با Filters4. قرار دادن آن به PracticeConclusionIntroduction1. بررسی GH5 Body2. مبانی دوربین 3. حالتهای تیراندازی جایگزین GH54. سیستم منو GH5 System5. فوکوس خودکار GH5 System6. GH5 Video Fundamentals7. GH5 V-Log L Upgrade8. ضبط صدا در GH59. GH510 خود را شخصی سازی کنید. عملکردهای بی سیم GH5ConclusionIntroduction1. اندازه یک Image2. مشکلات قرار گرفتن در معرض 3. مشکلات رنگ 3. Animation

  • کلیدهای کلید Keyframes

  • ویرایشگر انیمیشن Animation editor

  • شبکه های CHOP CHOP networks

  • عبارات در پارامترها Expressions in parameters

  • سر و صدا و فیلتر Noise and filtering

  • کانال های تمبر را کپی کنید Copy stamp channels

  • کانال های تمبر را کپی کنید Apply copy stamp channels

  • کانال SOP Channel SOP

  • وارد کردن انیمیشن در CHOPS Importing animation into CHOPS

  • داده انیمیشن کش Cache animation data

نتیجه گیری معرفی 1. VFX چیست؟ 2. درک گردش کار حرکت ردیابی حرکت. Workflows4 ردیابی حرکت اضافی. تهیه مدل های متحرک و انیمیشن برای VFX5. مواد اولیه 6. Basic VFX Lighting7. کالیبراسیون دوربین برای عکس های قفل شده 8. Takes، Tokens و Multipass Rendering9. ChallengeConcludIntroduction1. نسخه پشتیبان تهیه و حفظ اطلاعات خود 2. مدیریت رمز عبور 3 مدیریت مقالات ورودی File و Document Storage5. اسکن 6 تقویم7 اطلاعات تماس 8 مدیریت لیست های کار و انواع دیگر لیست 9. ذخیره یادداشت ها 10 سازماندهی نشانک ها و EmailConclusionIntroduction1. رسانه های اجتماعی در نمای کلی دولت 2. ایجاد یک سیاست رسانه اجتماعی 3. Analytics and Reporting4. استراتژی رسانه های اجتماعی برای دولت 5. استراتژی بستر های نرم افزاری دولت برای شرکت در تولید1. با استفاده از انواع بالا فهرست پنج نوع Type2. با استفاده از فهرست های پنج لیست برتر برنامه هایCCccccIntroduction1. استراتژی تجاری خود را پیدا کنید2. هدف مشتریان خود را 3 تعریف کنید. تحقیق: آنچه مشتریان شما می خواهند4 را پیدا کنید. اهداف کسب و کار را به روشنی مشخص کنید و فرآیندهای ساخت 5 را مشخص کنید. ایجاد یک برنامه بازاریابی بلند مدت6. کوکی ها را به Customers7 تبدیل کنید. PlanConclusionIntroduction1 خود را اندازه گیری و اصلاح کنید. درک نسبت های جنبه2. چند تصویر3. استفاده از نرم افزار برای ایجاد Diptychs و Triptychs4. فروش مجموعه ست 5. شلیک کنید و بفروشید AppConclusionIntroduction1. طراحی سایت2. گالری های موجود در SmugMug3. فروش و خدمات 4. نکات اضافی SmugMugConclusionIntroduction1. درحال بارگیری Photos2. پیش پردازش تصاویر با Photomatix3. بررسی اجمالی نقشه برداری از لحن و گردش کار Fusion Exposure. نقشه برداری تن در عمق 5. قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض در عمق 6. گزینه های پیشرفته برای حل مشکلات 7. پس از پردازش تصویر خود را با لمس های نهایی انتصابIntroduction1. چه جدید در حل 12 است؟ 2. ساختن یک سیستم حل 3 درک پایگاه داده های دیسک ، حالت های کاربر ، و Projects4. با شروع DaVinci برای حل 125. ویرایش یک پروژه در DaVinci حل 126. حرکت و تهیه یک جدول زمانی برای اصلاح رنگ 7. ارزیابی تصویر: دیدن مانند یک Colorist8. در عمل: ساختن یک Look9. درک گره ها 10. ابزار ثانویه تصحیح رنگ 11. تطبیق عکسهای 12 نمای ساختمان: ابزارهای ضروری13. ارائه ، ارائه و بایگانی کردن14. DaVinci 12 به روزرسانی اساسی را حل کرده است نتیجه گیری نتیجه گیری 1. اصول نورپردازی پرتره 2. ساخت Soft Light3. پنج الگوی روشنایی4. ساختن و پیدا کردن جهت Light5. ده پرتره با یک LightConclusionIntroduction1. CINEMA 4D چیست؟ 2 شروع سریع ProjectConclusionIntroduction1. فن آوری های جدید ، گردش کار و پیشرفت های مشاهده 2. MoGraph ، اشیاء ژنراتور و سایر پیشرفت های 3. حرکت ردیاب ، بازسازی صحنه ، و دوربین های کروی اشتراک گذاری PhotosConcludIntroduction1 خود را به اشتراک بگذارید. Photos2 خود را ویرایش و بهبود دهید. ساخت تنظیمات انتخابی 3. کار با Color4. Advanced EditingIntroduction1. Tips2 گردش کار. نکات اضافیIntroduction1. وارد کردن و مشاهده Photos2 شما. ایجاد یک مجموعه و گردش کار 3. گرفتن عکسIntroduction1. کاوش در یک Studio2 حرفه ای. ساخت یک استودیوی موقت3. سایر ملاحظات استودیوIntroduction1. انعطاف پذیری با فیلترهای هوشمند 2 افزایش یافته است. استفاده از Camera Raw به عنوان Smart Filter3. اعمال جلوه های خلاقانه با Filters4. قرار دادن آن به PracticeConclusionIntroduction1. بررسی GH5 Body2. مبانی دوربین 3. حالتهای تیراندازی جایگزین GH54. سیستم منو GH5 System5. فوکوس خودکار GH5 System6. GH5 Video Fundamentals7. GH5 V-Log L Upgrade8. ضبط صدا در GH59. GH510 خود را شخصی سازی کنید. عملکردهای بی سیم GH5ConclusionIntroduction1. اندازه یک Image2. مشکلات قرار گرفتن در معرض 3. مشکلات رنگ 4. Rendering

  • دوربین Cameras

  • Flipbooks Flipbooks

  • بازی Mplay

  • ارائه IPR IPR rendering

  • تنظیمات اصلی مانترا Basic mantra settings

  • تنظیمات کیفیت مانتره Mantra quality settings

  • رندر عبور می کند ، AOV Render passes, AOV

  • GL ROP را باز کنید Open GL ROP

  • هندسه ROP Geometry ROP

  • FBX ROP FBX ROP

  • ROP Alembic Alembic ROP

نتیجه گیری معرفی 1. VFX چیست؟ 2. درک گردش کار حرکت ردیابی حرکت. Workflows4 ردیابی حرکت اضافی. تهیه مدل های متحرک و انیمیشن برای VFX5. مواد اولیه 6. Basic VFX Lighting7. کالیبراسیون دوربین برای عکس های قفل شده 8. Takes، Tokens و Multipass Rendering9. ChallengeConcludIntroduction1. نسخه پشتیبان تهیه و حفظ اطلاعات خود 2. مدیریت رمز عبور 3 مدیریت مقالات ورودی File و Document Storage5. اسکن 6 تقویم7 اطلاعات تماس 8 مدیریت لیست های کار و انواع دیگر لیست 9. ذخیره یادداشت ها 10 سازماندهی نشانک ها و EmailConclusionIntroduction1. رسانه های اجتماعی در نمای کلی دولت 2. ایجاد یک سیاست رسانه اجتماعی 3. Analytics and Reporting4. استراتژی رسانه های اجتماعی برای دولت 5. استراتژی بستر های نرم افزاری دولت برای شرکت در تولید1. با استفاده از انواع بالا فهرست پنج نوع Type2. با استفاده از فهرست های پنج لیست برتر برنامه هایCCccccIntroduction1. استراتژی تجاری خود را پیدا کنید2. هدف مشتریان خود را 3 تعریف کنید. تحقیق: آنچه مشتریان شما می خواهند4 را پیدا کنید. اهداف کسب و کار را به روشنی مشخص کنید و فرآیندهای ساخت 5 را مشخص کنید. ایجاد یک برنامه بازاریابی بلند مدت6. کوکی ها را به Customers7 تبدیل کنید. PlanConclusionIntroduction1 خود را اندازه گیری و اصلاح کنید. درک نسبت های جنبه2. چند تصویر3. استفاده از نرم افزار برای ایجاد Diptychs و Triptychs4. فروش مجموعه ست 5. شلیک کنید و بفروشید AppConclusionIntroduction1. طراحی سایت2. گالری های موجود در SmugMug3. فروش و خدمات 4. نکات اضافی SmugMugConclusionIntroduction1. درحال بارگیری Photos2. پیش پردازش تصاویر با Photomatix3. بررسی اجمالی نقشه برداری از لحن و گردش کار Fusion Exposure. نقشه برداری تن در عمق 5. قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض در عمق 6. گزینه های پیشرفته برای حل مشکلات 7. پس از پردازش تصویر خود را با لمس های نهایی انتصابIntroduction1. چه جدید در حل 12 است؟ 2. ساختن یک سیستم حل 3 درک پایگاه داده های دیسک ، حالت های کاربر ، و Projects4. با شروع DaVinci برای حل 125. ویرایش یک پروژه در DaVinci حل 126. حرکت و تهیه یک جدول زمانی برای اصلاح رنگ 7. ارزیابی تصویر: دیدن مانند یک Colorist8. در عمل: ساختن یک Look9. درک گره ها 10. ابزار ثانویه تصحیح رنگ 11. تطبیق عکسهای 12 نمای ساختمان: ابزارهای ضروری13. ارائه ، ارائه و بایگانی کردن14. DaVinci 12 به روزرسانی اساسی را حل کرده است نتیجه گیری نتیجه گیری 1. اصول نورپردازی پرتره 2. ساخت Soft Light3. پنج الگوی روشنایی4. ساختن و پیدا کردن جهت Light5. ده پرتره با یک LightConclusionIntroduction1. CINEMA 4D چیست؟ 2 شروع سریع ProjectConclusionIntroduction1. فن آوری های جدید ، گردش کار و پیشرفت های مشاهده 2. MoGraph ، اشیاء ژنراتور و سایر پیشرفت های 3. حرکت ردیاب ، بازسازی صحنه ، و دوربین های کروی اشتراک گذاری PhotosConcludIntroduction1 خود را به اشتراک بگذارید. Photos2 خود را ویرایش و بهبود دهید. ساخت تنظیمات انتخابی 3. کار با Color4. Advanced EditingIntroduction1. Tips2 گردش کار. نکات اضافیIntroduction1. وارد کردن و مشاهده Photos2 شما. ایجاد یک مجموعه و گردش کار 3. گرفتن عکسIntroduction1. کاوش در یک Studio2 حرفه ای. ساخت یک استودیوی موقت3. سایر ملاحظات استودیوIntroduction1. انعطاف پذیری با فیلترهای هوشمند 2 افزایش یافته است. استفاده از Camera Raw به عنوان Smart Filter3. اعمال جلوه های خلاقانه با Filters4. قرار دادن آن به PracticeConclusionIntroduction1. بررسی GH5 Body2. مبانی دوربین 3. حالتهای تیراندازی جایگزین GH54. سیستم منو GH5 System5. فوکوس خودکار GH5 System6. GH5 Video Fundamentals7. GH5 V-Log L Upgrade8. ضبط صدا در GH59. GH510 خود را شخصی سازی کنید. عملکردهای بی سیم GH5ConclusionIntroduction1. اندازه یک Image2. مشکلات قرار گرفتن در معرض 3. مشکلات رنگ 5. Shading

  • اختصاص مواد Assigning materials

  • سایه بان اصولی Principled shader

  • با استفاده از بافت Using textures

  • جابه جایی Displacement

  • سایه بان سفارشی اولیه Basic custom shader

  • تنظیمات تقسیم بندی Subdivision settings

نتیجه گیری معرفی 1. VFX چیست؟ 2. درک گردش کار حرکت ردیابی حرکت. Workflows4 ردیابی حرکت اضافی. تهیه مدل های متحرک و انیمیشن برای VFX5. مواد اولیه 6. Basic VFX Lighting7. کالیبراسیون دوربین برای عکس های قفل شده 8. Takes، Tokens و Multipass Rendering9. ChallengeConcludIntroduction1. نسخه پشتیبان تهیه و حفظ اطلاعات خود 2. مدیریت رمز عبور 3 مدیریت مقالات ورودی File و Document Storage5. اسکن 6 تقویم7 اطلاعات تماس 8 مدیریت لیست های کار و انواع دیگر لیست 9. ذخیره یادداشت ها 10 سازماندهی نشانک ها و EmailConclusionIntroduction1. رسانه های اجتماعی در نمای کلی دولت 2. ایجاد یک سیاست رسانه اجتماعی 3. Analytics and Reporting4. استراتژی رسانه های اجتماعی برای دولت 5. استراتژی بستر های نرم افزاری دولت برای شرکت در تولید1. با استفاده از انواع بالا فهرست پنج نوع Type2. با استفاده از فهرست های پنج لیست برتر برنامه هایCCccccIntroduction1. استراتژی تجاری خود را پیدا کنید2. هدف مشتریان خود را 3 تعریف کنید. تحقیق: آنچه مشتریان شما می خواهند4 را پیدا کنید. اهداف کسب و کار را به روشنی مشخص کنید و فرآیندهای ساخت 5 را مشخص کنید. ایجاد یک برنامه بازاریابی بلند مدت6. کوکی ها را به Customers7 تبدیل کنید. PlanConclusionIntroduction1 خود را اندازه گیری و اصلاح کنید. درک نسبت های جنبه2. چند تصویر3. استفاده از نرم افزار برای ایجاد Diptychs و Triptychs4. فروش مجموعه ست 5. شلیک کنید و بفروشید AppConclusionIntroduction1. طراحی سایت2. گالری های موجود در SmugMug3. فروش و خدمات 4. نکات اضافی SmugMugConclusionIntroduction1. درحال بارگیری Photos2. پیش پردازش تصاویر با Photomatix3. بررسی اجمالی نقشه برداری از لحن و گردش کار Fusion Exposure. نقشه برداری تن در عمق 5. قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض در عمق 6. گزینه های پیشرفته برای حل مشکلات 7. پس از پردازش تصویر خود را با لمس های نهایی انتصابIntroduction1. چه جدید در حل 12 است؟ 2. ساختن یک سیستم حل 3 درک پایگاه داده های دیسک ، حالت های کاربر ، و Projects4. با شروع DaVinci برای حل 125. ویرایش یک پروژه در DaVinci حل 126. حرکت و تهیه یک جدول زمانی برای اصلاح رنگ 7. ارزیابی تصویر: دیدن مانند یک Colorist8. در عمل: ساختن یک Look9. درک گره ها 10. ابزار ثانویه تصحیح رنگ 11. تطبیق عکسهای 12 نمای ساختمان: ابزارهای ضروری13. ارائه ، ارائه و بایگانی کردن14. DaVinci 12 به روزرسانی اساسی را حل کرده است نتیجه گیری نتیجه گیری 1. اصول نورپردازی پرتره 2. ساخت Soft Light3. پنج الگوی روشنایی4. ساختن و پیدا کردن جهت Light5. ده پرتره با یک LightConclusionIntroduction1. CINEMA 4D چیست؟ 2 شروع سریع ProjectConclusionIntroduction1. فن آوری های جدید ، گردش کار و پیشرفت های مشاهده 2. MoGraph ، اشیاء ژنراتور و سایر پیشرفت های 3. حرکت ردیاب ، بازسازی صحنه ، و دوربین های کروی اشتراک گذاری PhotosConcludIntroduction1 خود را به اشتراک بگذارید. Photos2 خود را ویرایش و بهبود دهید. ساخت تنظیمات انتخابی 3. کار با Color4. Advanced EditingIntroduction1. Tips2 گردش کار. نکات اضافیIntroduction1. وارد کردن و مشاهده Photos2 شما. ایجاد یک مجموعه و گردش کار 3. گرفتن عکسIntroduction1. کاوش در یک Studio2 حرفه ای. ساخت یک استودیوی موقت3. سایر ملاحظات استودیوIntroduction1. انعطاف پذیری با فیلترهای هوشمند 2 افزایش یافته است. استفاده از Camera Raw به عنوان Smart Filter3. اعمال جلوه های خلاقانه با Filters4. قرار دادن آن به PracticeConclusionIntroduction1. بررسی GH5 Body2. مبانی دوربین 3. حالتهای تیراندازی جایگزین GH54. سیستم منو GH5 System5. فوکوس خودکار GH5 System6. GH5 Video Fundamentals7. GH5 V-Log L Upgrade8. ضبط صدا در GH59. GH510 خود را شخصی سازی کنید. عملکردهای بی سیم GH5ConclusionIntroduction1. اندازه یک Image2. مشکلات قرار گرفتن در معرض 3. مشکلات رنگ 6. Lighting

  • انواع نور: نقطه و نقطه Light types: Point and spot

  • انواع نور: دور Light types: Distant

  • انواع نور: مساحت Light types: Area

  • انواع نور: محیط و HDR Light types: Environment and HDR

  • نور آفتاب و آسمان Sun and sky lighting

  • بانک سبک و پیوند نور Light bank and light linking

نتیجه گیری معرفی 1. VFX چیست؟ 2. درک گردش کار حرکت ردیابی حرکت. Workflows4 ردیابی حرکت اضافی. تهیه مدل های متحرک و انیمیشن برای VFX5. مواد اولیه 6. Basic VFX Lighting7. کالیبراسیون دوربین برای عکس های قفل شده 8. Takes، Tokens و Multipass Rendering9. ChallengeConcludIntroduction1. نسخه پشتیبان تهیه و حفظ اطلاعات خود 2. مدیریت رمز عبور 3 مدیریت مقالات ورودی File و Document Storage5. اسکن 6 تقویم7 اطلاعات تماس 8 مدیریت لیست های کار و انواع دیگر لیست 9. ذخیره یادداشت ها 10 سازماندهی نشانک ها و EmailConclusionIntroduction1. رسانه های اجتماعی در نمای کلی دولت 2. ایجاد یک سیاست رسانه اجتماعی 3. Analytics and Reporting4. استراتژی رسانه های اجتماعی برای دولت 5. استراتژی بستر های نرم افزاری دولت برای شرکت در تولید1. با استفاده از انواع بالا فهرست پنج نوع Type2. با استفاده از فهرست های پنج لیست برتر برنامه هایCCccccIntroduction1. استراتژی تجاری خود را پیدا کنید2. هدف مشتریان خود را 3 تعریف کنید. تحقیق: آنچه مشتریان شما می خواهند4 را پیدا کنید. اهداف کسب و کار را به روشنی مشخص کنید و فرآیندهای ساخت 5 را مشخص کنید. ایجاد یک برنامه بازاریابی بلند مدت6. کوکی ها را به Customers7 تبدیل کنید. PlanConclusionIntroduction1 خود را اندازه گیری و اصلاح کنید. درک نسبت های جنبه2. چند تصویر3. استفاده از نرم افزار برای ایجاد Diptychs و Triptychs4. فروش مجموعه ست 5. شلیک کنید و بفروشید AppConclusionIntroduction1. طراحی سایت2. گالری های موجود در SmugMug3. فروش و خدمات 4. نکات اضافی SmugMugConclusionIntroduction1. درحال بارگیری Photos2. پیش پردازش تصاویر با Photomatix3. بررسی اجمالی نقشه برداری از لحن و گردش کار Fusion Exposure. نقشه برداری تن در عمق 5. قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض در عمق 6. گزینه های پیشرفته برای حل مشکلات 7. پس از پردازش تصویر خود را با لمس های نهایی انتصابIntroduction1. چه جدید در حل 12 است؟ 2. ساختن یک سیستم حل 3 درک پایگاه داده های دیسک ، حالت های کاربر ، و Projects4. با شروع DaVinci برای حل 125. ویرایش یک پروژه در DaVinci حل 126. حرکت و تهیه یک جدول زمانی برای اصلاح رنگ 7. ارزیابی تصویر: دیدن مانند یک Colorist8. در عمل: ساختن یک Look9. درک گره ها 10. ابزار ثانویه تصحیح رنگ 11. تطبیق عکسهای 12 نمای ساختمان: ابزارهای ضروری13. ارائه ، ارائه و بایگانی کردن14. DaVinci 12 به روزرسانی اساسی را حل کرده است نتیجه گیری نتیجه گیری 1. اصول نورپردازی پرتره 2. ساخت Soft Light3. پنج الگوی روشنایی4. ساختن و پیدا کردن جهت Light5. ده پرتره با یک LightConclusionIntroduction1. CINEMA 4D چیست؟ 2 شروع سریع ProjectConclusionIntroduction1. فن آوری های جدید ، گردش کار و پیشرفت های مشاهده 2. MoGraph ، اشیاء ژنراتور و سایر پیشرفت های 3. حرکت ردیاب ، بازسازی صحنه ، و دوربین های کروی اشتراک گذاری PhotosConcludIntroduction1 خود را به اشتراک بگذارید. Photos2 خود را ویرایش و بهبود دهید. ساخت تنظیمات انتخابی 3. کار با Color4. Advanced EditingIntroduction1. Tips2 گردش کار. نکات اضافیIntroduction1. وارد کردن و مشاهده Photos2 شما. ایجاد یک مجموعه و گردش کار 3. گرفتن عکسIntroduction1. کاوش در یک Studio2 حرفه ای. ساخت یک استودیوی موقت3. سایر ملاحظات استودیوIntroduction1. انعطاف پذیری با فیلترهای هوشمند 2 افزایش یافته است. استفاده از Camera Raw به عنوان Smart Filter3. اعمال جلوه های خلاقانه با Filters4. قرار دادن آن به PracticeConclusionIntroduction1. بررسی GH5 Body2. مبانی دوربین 3. حالتهای تیراندازی جایگزین GH54. سیستم منو GH5 System5. فوکوس خودکار GH5 System6. GH5 Video Fundamentals7. GH5 V-Log L Upgrade8. ضبط صدا در GH59. GH510 خود را شخصی سازی کنید. عملکردهای بی سیم GH5ConclusionIntroduction1. اندازه یک Image2. مشکلات قرار گرفتن در معرض 3. مشکلات رنگ 7 . Dynamics

  • تنظیم دینامیکی بدن سفت و سخت Rigid body dynamics setup

  • اضافه کردن اشیاء به شبیه سازی Adding objects to the simulation

  • تغییر انواع شی پویا Changing dynamic object types

  • اصول هندسه برخورد Collision geometry fundamentals

  • شبکه پویایی پالایش Refining dynamics network

  • گره فعال RBD RBD active node

  • نتایج شبیه سازی ذخیره Caching simulation results

  • استفاده از lo-res sim برای هندسه سلامتی - res Applying lo-res sim to hi-res geometry

  • راه اندازی شبیه سازی سیم Wire simulation setup

  • شبیه سازی سیم پالایش Refining wire simulation

  • تغییر شکل هندسه با سیم Deforming geometry with wires

نتیجه گیری معرفی 1. VFX چیست؟ 2. درک گردش کار حرکت ردیابی حرکت. Workflows4 ردیابی حرکت اضافی. تهیه مدل های متحرک و انیمیشن برای VFX5. مواد اولیه 6. Basic VFX Lighting7. کالیبراسیون دوربین برای عکس های قفل شده 8. Takes، Tokens و Multipass Rendering9. ChallengeConcludIntroduction1. نسخه پشتیبان تهیه و حفظ اطلاعات خود 2. مدیریت رمز عبور 3 مدیریت مقالات ورودی File و Document Storage5. اسکن 6 تقویم7 اطلاعات تماس 8 مدیریت لیست های کار و انواع دیگر لیست 9. ذخیره یادداشت ها 10 سازماندهی نشانک ها و EmailConclusionIntroduction1. رسانه های اجتماعی در نمای کلی دولت 2. ایجاد یک سیاست رسانه اجتماعی 3. Analytics and Reporting4. استراتژی رسانه های اجتماعی برای دولت 5. استراتژی بستر های نرم افزاری دولت برای شرکت در تولید1. با استفاده از انواع بالا فهرست پنج نوع Type2. با استفاده از فهرست های پنج لیست برتر برنامه هایCCccccIntroduction1. استراتژی تجاری خود را پیدا کنید2. هدف مشتریان خود را 3 تعریف کنید. تحقیق: آنچه مشتریان شما می خواهند4 را پیدا کنید. اهداف کسب و کار را به روشنی مشخص کنید و فرآیندهای ساخت 5 را مشخص کنید. ایجاد یک برنامه بازاریابی بلند مدت6. کوکی ها را به Customers7 تبدیل کنید. PlanConclusionIntroduction1 خود را اندازه گیری و اصلاح کنید. درک نسبت های جنبه2. چند تصویر3. استفاده از نرم افزار برای ایجاد Diptychs و Triptychs4. فروش مجموعه ست 5. شلیک کنید و بفروشید AppConclusionIntroduction1. طراحی سایت2. گالری های موجود در SmugMug3. فروش و خدمات 4. نکات اضافی SmugMugConclusionIntroduction1. درحال بارگیری Photos2. پیش پردازش تصاویر با Photomatix3. بررسی اجمالی نقشه برداری از لحن و گردش کار Fusion Exposure. نقشه برداری تن در عمق 5. قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض در عمق 6. گزینه های پیشرفته برای حل مشکلات 7. پس از پردازش تصویر خود را با لمس های نهایی انتصابIntroduction1. چه جدید در حل 12 است؟ 2. ساختن یک سیستم حل 3 درک پایگاه داده های دیسک ، حالت های کاربر ، و Projects4. با شروع DaVinci برای حل 125. ویرایش یک پروژه در DaVinci حل 126. حرکت و تهیه یک جدول زمانی برای اصلاح رنگ 7. ارزیابی تصویر: دیدن مانند یک Colorist8. در عمل: ساختن یک Look9. درک گره ها 10. ابزار ثانویه تصحیح رنگ 11. تطبیق عکسهای 12 نمای ساختمان: ابزارهای ضروری13. ارائه ، ارائه و بایگانی کردن14. DaVinci 12 به روزرسانی اساسی را حل کرده است نتیجه گیری نتیجه گیری 1. اصول نورپردازی پرتره 2. ساخت Soft Light3. پنج الگوی روشنایی4. ساختن و پیدا کردن جهت Light5. ده پرتره با یک LightConclusionIntroduction1. CINEMA 4D چیست؟ 2 شروع سریع ProjectConclusionIntroduction1. فن آوری های جدید ، گردش کار و پیشرفت های مشاهده 2. MoGraph ، اشیاء ژنراتور و سایر پیشرفت های 3. حرکت ردیاب ، بازسازی صحنه ، و دوربین های کروی اشتراک گذاری PhotosConcludIntroduction1 خود را به اشتراک بگذارید. Photos2 خود را ویرایش و بهبود دهید. ساخت تنظیمات انتخابی 3. کار با Color4. Advanced EditingIntroduction1. Tips2 گردش کار. نکات اضافیIntroduction1. وارد کردن و مشاهده Photos2 شما. ایجاد یک مجموعه و گردش کار 3. گرفتن عکسIntroduction1. کاوش در یک Studio2 حرفه ای. ساخت یک استودیوی موقت3. سایر ملاحظات استودیوIntroduction1. انعطاف پذیری با فیلترهای هوشمند 2 افزایش یافته است. استفاده از Camera Raw به عنوان Smart Filter3. اعمال جلوه های خلاقانه با Filters4. قرار دادن آن به PracticeConclusionIntroduction1. بررسی GH5 Body2. مبانی دوربین 3. حالتهای تیراندازی جایگزین GH54. سیستم منو GH5 System5. فوکوس خودکار GH5 System6. GH5 Video Fundamentals7. GH5 V-Log L Upgrade8. ضبط صدا در GH59. GH510 خود را شخصی سازی کنید. عملکردهای بی سیم GH5ConclusionIntroduction1. اندازه یک Image2. مشکلات قرار گرفتن در معرض 3. مشکلات رنگ 8. Particles

  • ایجاد ویژگی سرعت در اشیاء Creating velocity attribute on objects

  • ساطع ذرات از اشیاء Emitting particles from objects

  • ساطع ذرات از صفات Emitting particles from attributes

  • اصلاح شبیه سازی ذرات Refining particle simulation

  • ذخیره ذرات Caching particles

  • اصلاح رنگ پس از شبیه سازی Post-simulation color modification

  • ارائه ذرات Rendering particles

نتیجه گیری معرفی 1. VFX چیست؟ 2. درک گردش کار حرکت ردیابی حرکت. Workflows4 ردیابی حرکت اضافی. تهیه مدل های متحرک و انیمیشن برای VFX5. مواد اولیه 6. Basic VFX Lighting7. کالیبراسیون دوربین برای عکس های قفل شده 8. Takes، Tokens و Multipass Rendering9. ChallengeConcludIntroduction1. نسخه پشتیبان تهیه و حفظ اطلاعات خود 2. مدیریت رمز عبور 3 مدیریت مقالات ورودی File و Document Storage5. اسکن 6 تقویم7 اطلاعات تماس 8 مدیریت لیست های کار و انواع دیگر لیست 9. ذخیره یادداشت ها 10 سازماندهی نشانک ها و EmailConclusionIntroduction1. رسانه های اجتماعی در نمای کلی دولت 2. ایجاد یک سیاست رسانه اجتماعی 3. Analytics and Reporting4. استراتژی رسانه های اجتماعی برای دولت 5. استراتژی بستر های نرم افزاری دولت برای شرکت در تولید1. با استفاده از انواع بالا فهرست پنج نوع Type2. با استفاده از فهرست های پنج لیست برتر برنامه هایCCccccIntroduction1. استراتژی تجاری خود را پیدا کنید2. هدف مشتریان خود را 3 تعریف کنید. تحقیق: آنچه مشتریان شما می خواهند4 را پیدا کنید. اهداف کسب و کار را به روشنی مشخص کنید و فرآیندهای ساخت 5 را مشخص کنید. ایجاد یک برنامه بازاریابی بلند مدت6. کوکی ها را به Customers7 تبدیل کنید. PlanConclusionIntroduction1 خود را اندازه گیری و اصلاح کنید. درک نسبت های جنبه2. چند تصویر3. استفاده از نرم افزار برای ایجاد Diptychs و Triptychs4. فروش مجموعه ست 5. شلیک کنید و بفروشید AppConclusionIntroduction1. طراحی سایت2. گالری های موجود در SmugMug3. فروش و خدمات 4. نکات اضافی SmugMugConclusionIntroduction1. درحال بارگیری Photos2. پیش پردازش تصاویر با Photomatix3. بررسی اجمالی نقشه برداری از لحن و گردش کار Fusion Exposure. نقشه برداری تن در عمق 5. قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض در عمق 6. گزینه های پیشرفته برای حل مشکلات 7. پس از پردازش تصویر خود را با لمس های نهایی انتصابIntroduction1. چه جدید در حل 12 است؟ 2. ساختن یک سیستم حل 3 درک پایگاه داده های دیسک ، حالت های کاربر ، و Projects4. با شروع DaVinci برای حل 125. ویرایش یک پروژه در DaVinci حل 126. حرکت و تهیه یک جدول زمانی برای اصلاح رنگ 7. ارزیابی تصویر: دیدن مانند یک Colorist8. در عمل: ساختن یک Look9. درک گره ها 10. ابزار ثانویه تصحیح رنگ 11. تطبیق عکسهای 12 نمای ساختمان: ابزارهای ضروری13. ارائه ، ارائه و بایگانی کردن14. DaVinci 12 به روزرسانی اساسی را حل کرده است نتیجه گیری نتیجه گیری 1. اصول نورپردازی پرتره 2. ساخت Soft Light3. پنج الگوی روشنایی4. ساختن و پیدا کردن جهت Light5. ده پرتره با یک LightConclusionIntroduction1. CINEMA 4D چیست؟ 2 شروع سریع ProjectConclusionIntroduction1. فن آوری های جدید ، گردش کار و پیشرفت های مشاهده 2. MoGraph ، اشیاء ژنراتور و سایر پیشرفت های 3. حرکت ردیاب ، بازسازی صحنه ، و دوربین های کروی اشتراک گذاری PhotosConcludIntroduction1 خود را به اشتراک بگذارید. Photos2 خود را ویرایش و بهبود دهید. ساخت تنظیمات انتخابی 3. کار با Color4. Advanced EditingIntroduction1. Tips2 گردش کار. نکات اضافیIntroduction1. وارد کردن و مشاهده Photos2 شما. ایجاد یک مجموعه و گردش کار 3. گرفتن عکسIntroduction1. کاوش در یک Studio2 حرفه ای. ساخت یک استودیوی موقت3. سایر ملاحظات استودیوIntroduction1. انعطاف پذیری با فیلترهای هوشمند 2 افزایش یافته است. استفاده از Camera Raw به عنوان Smart Filter3. اعمال جلوه های خلاقانه با Filters4. قرار دادن آن به PracticeConclusionIntroduction1. بررسی GH5 Body2. مبانی دوربین 3. حالتهای تیراندازی جایگزین GH54. سیستم منو GH5 System5. فوکوس خودکار GH5 System6. GH5 Video Fundamentals7. GH5 V-Log L Upgrade8. ضبط صدا در GH59. GH510 خود را شخصی سازی کنید. عملکردهای بی سیم GH5ConclusionIntroduction1. اندازه یک Image2. مشکلات قرار گرفتن در معرض 3. مشکلات رنگ 9. Volumetric Simulations

  • ساطع دود از جسم Emitting smoke from an object

  • پالایش شبیه سازی دود Refining smoke simulation

  • گره های شبیه سازی سیال کلیدی Key fluid simulation nodes

  • خروجی ذخیره Caching output

  • پیرو شیدر Pyro Shader

نتیجه گیری معرفی 1. VFX چیست؟ 2. درک گردش کار حرکت ردیابی حرکت. Workflows4 ردیابی حرکت اضافی. تهیه مدل های متحرک و انیمیشن برای VFX5. مواد اولیه 6. Basic VFX Lighting7. کالیبراسیون دوربین برای عکس های قفل شده 8. Takes، Tokens و Multipass Rendering9. ChallengeConcludIntroduction1. نسخه پشتیبان تهیه و حفظ اطلاعات خود 2. مدیریت رمز عبور 3 مدیریت مقالات ورودی File و Document Storage5. اسکن 6 تقویم7 اطلاعات تماس 8 مدیریت لیست های کار و انواع دیگر لیست 9. ذخیره یادداشت ها 10 سازماندهی نشانک ها و EmailConclusionIntroduction1. رسانه های اجتماعی در نمای کلی دولت 2. ایجاد یک سیاست رسانه اجتماعی 3. Analytics and Reporting4. استراتژی رسانه های اجتماعی برای دولت 5. استراتژی بستر های نرم افزاری دولت برای شرکت در تولید1. با استفاده از انواع بالا فهرست پنج نوع Type2. با استفاده از فهرست های پنج لیست برتر برنامه هایCCccccIntroduction1. استراتژی تجاری خود را پیدا کنید2. هدف مشتریان خود را 3 تعریف کنید. تحقیق: آنچه مشتریان شما می خواهند4 را پیدا کنید. اهداف کسب و کار را به روشنی مشخص کنید و فرآیندهای ساخت 5 را مشخص کنید. ایجاد یک برنامه بازاریابی بلند مدت6. کوکی ها را به Customers7 تبدیل کنید. PlanConclusionIntroduction1 خود را اندازه گیری و اصلاح کنید. درک نسبت های جنبه2. چند تصویر3. استفاده از نرم افزار برای ایجاد Diptychs و Triptychs4. فروش مجموعه ست 5. شلیک کنید و بفروشید AppConclusionIntroduction1. طراحی سایت2. گالری های موجود در SmugMug3. فروش و خدمات 4. نکات اضافی SmugMugConclusionIntroduction1. درحال بارگیری Photos2. پیش پردازش تصاویر با Photomatix3. بررسی اجمالی نقشه برداری از لحن و گردش کار Fusion Exposure. نقشه برداری تن در عمق 5. قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض در عمق 6. گزینه های پیشرفته برای حل مشکلات 7. پس از پردازش تصویر خود را با لمس های نهایی انتصابIntroduction1. چه جدید در حل 12 است؟ 2. ساختن یک سیستم حل 3 درک پایگاه داده های دیسک ، حالت های کاربر ، و Projects4. با شروع DaVinci برای حل 125. ویرایش یک پروژه در DaVinci حل 126. حرکت و تهیه یک جدول زمانی برای اصلاح رنگ 7. ارزیابی تصویر: دیدن مانند یک Colorist8. در عمل: ساختن یک Look9. درک گره ها 10. ابزار ثانویه تصحیح رنگ 11. تطبیق عکسهای 12 نمای ساختمان: ابزارهای ضروری13. ارائه ، ارائه و بایگانی کردن14. DaVinci 12 به روزرسانی اساسی را حل کرده است نتیجه گیری نتیجه گیری 1. اصول نورپردازی پرتره 2. ساخت Soft Light3. پنج الگوی روشنایی4. ساختن و پیدا کردن جهت Light5. ده پرتره با یک LightConclusionIntroduction1. CINEMA 4D چیست؟ 2 شروع سریع ProjectConclusionIntroduction1. فن آوری های جدید ، گردش کار و پیشرفت های مشاهده 2. MoGraph ، اشیاء ژنراتور و سایر پیشرفت های 3. حرکت ردیاب ، بازسازی صحنه ، و دوربین های کروی اشتراک گذاری PhotosConcludIntroduction1 خود را به اشتراک بگذارید. Photos2 خود را ویرایش و بهبود دهید. ساخت تنظیمات انتخابی 3. کار با Color4. Advanced EditingIntroduction1. Tips2 گردش کار. نکات اضافیIntroduction1. وارد کردن و مشاهده Photos2 شما. ایجاد یک مجموعه و گردش کار 3. گرفتن عکسIntroduction1. کاوش در یک Studio2 حرفه ای. ساخت یک استودیوی موقت3. سایر ملاحظات استودیوIntroduction1. انعطاف پذیری با فیلترهای هوشمند 2 افزایش یافته است. استفاده از Camera Raw به عنوان Smart Filter3. اعمال جلوه های خلاقانه با Filters4. قرار دادن آن به PracticeConclusionIntroduction1. بررسی GH5 Body2. مبانی دوربین 3. حالتهای تیراندازی جایگزین GH54. سیستم منو GH5 System5. فوکوس خودکار GH5 System6. GH5 Video Fundamentals7. GH5 V-Log L Upgrade8. ضبط صدا در GH59. GH510 خود را شخصی سازی کنید. عملکردهای بی سیم GH5ConclusionIntroduction1. اندازه یک Image2. مشکلات قرار گرفتن در معرض 3. مشکلات رنگ 10. Compositing

  • نمای کلی صحنه Render scene overview

  • ترکیب لایه ها Compositing layers

  • ارائه بازده Rendering output

نتیجه گیری معرفی 1. VFX چیست؟ 2. درک گردش کار حرکت ردیابی حرکت. Workflows4 ردیابی حرکت اضافی. تهیه مدل های متحرک و انیمیشن برای VFX5. مواد اولیه 6. Basic VFX Lighting7. کالیبراسیون دوربین برای عکس های قفل شده 8. Takes، Tokens و Multipass Rendering9. ChallengeConcludIntroduction1. نسخه پشتیبان تهیه و حفظ اطلاعات خود 2. مدیریت رمز عبور 3 مدیریت مقالات ورودی File و Document Storage5. اسکن 6 تقویم7 اطلاعات تماس 8 مدیریت لیست های کار و انواع دیگر لیست 9. ذخیره یادداشت ها 10 سازماندهی نشانک ها و EmailConclusionIntroduction1. رسانه های اجتماعی در نمای کلی دولت 2. ایجاد یک سیاست رسانه اجتماعی 3. Analytics and Reporting4. استراتژی رسانه های اجتماعی برای دولت 5. استراتژی بستر های نرم افزاری دولت برای شرکت در تولید1. با استفاده از انواع بالا فهرست پنج نوع Type2. با استفاده از فهرست های پنج لیست برتر برنامه هایCCccccIntroduction1. استراتژی تجاری خود را پیدا کنید2. هدف مشتریان خود را 3 تعریف کنید. تحقیق: آنچه مشتریان شما می خواهند4 را پیدا کنید. اهداف کسب و کار را به روشنی مشخص کنید و فرآیندهای ساخت 5 را مشخص کنید. ایجاد یک برنامه بازاریابی بلند مدت6. کوکی ها را به Customers7 تبدیل کنید. PlanConclusionIntroduction1 خود را اندازه گیری و اصلاح کنید. درک نسبت های جنبه2. چند تصویر3. استفاده از نرم افزار برای ایجاد Diptychs و Triptychs4. فروش مجموعه ست 5. شلیک کنید و بفروشید AppConclusionIntroduction1. طراحی سایت2. گالری های موجود در SmugMug3. فروش و خدمات 4. نکات اضافی SmugMugConclusionIntroduction1. درحال بارگیری Photos2. پیش پردازش تصاویر با Photomatix3. بررسی اجمالی نقشه برداری از لحن و گردش کار Fusion Exposure. نقشه برداری تن در عمق 5. قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض در عمق 6. گزینه های پیشرفته برای حل مشکلات 7. پس از پردازش تصویر خود را با لمس های نهایی انتصابIntroduction1. چه جدید در حل 12 است؟ 2. ساختن یک سیستم حل 3 درک پایگاه داده های دیسک ، حالت های کاربر ، و Projects4. با شروع DaVinci برای حل 125. ویرایش یک پروژه در DaVinci حل 126. حرکت و تهیه یک جدول زمانی برای اصلاح رنگ 7. ارزیابی تصویر: دیدن مانند یک Colorist8. در عمل: ساختن یک Look9. درک گره ها 10. ابزار ثانویه تصحیح رنگ 11. تطبیق عکسهای 12 نمای ساختمان: ابزارهای ضروری13. ارائه ، ارائه و بایگانی کردن14. DaVinci 12 به روزرسانی اساسی را حل کرده است نتیجه گیری نتیجه گیری 1. اصول نورپردازی پرتره 2. ساخت Soft Light3. پنج الگوی روشنایی4. ساختن و پیدا کردن جهت Light5. ده پرتره با یک LightConclusionIntroduction1. CINEMA 4D چیست؟ 2 شروع سریع ProjectConclusionIntroduction1. فن آوری های جدید ، گردش کار و پیشرفت های مشاهده 2. MoGraph ، اشیاء ژنراتور و سایر پیشرفت های 3. حرکت ردیاب ، بازسازی صحنه ، و دوربین های کروی اشتراک گذاری PhotosConcludIntroduction1 خود را به اشتراک بگذارید. Photos2 خود را ویرایش و بهبود دهید. ساخت تنظیمات انتخابی 3. کار با Color4. Advanced EditingIntroduction1. Tips2 گردش کار. نکات اضافیIntroduction1. وارد کردن و مشاهده Photos2 شما. ایجاد یک مجموعه و گردش کار 3. گرفتن عکسIntroduction1. کاوش در یک Studio2 حرفه ای. ساخت یک استودیوی موقت3. سایر ملاحظات استودیوIntroduction1. انعطاف پذیری با فیلترهای هوشمند 2 افزایش یافته است. استفاده از Camera Raw به عنوان Smart Filter3. اعمال جلوه های خلاقانه با Filters4. قرار دادن آن به PracticeConclusionIntroduction1. بررسی GH5 Body2. مبانی دوربین 3. حالتهای تیراندازی جایگزین GH54. سیستم منو GH5 System5. فوکوس خودکار GH5 System6. GH5 Video Fundamentals7. GH5 V-Log L Upgrade8. ضبط صدا در GH59. GH510 خود را شخصی سازی کنید. عملکردهای بی سیم GH5ConclusionIntroduction1. اندازه یک Image2. مشکلات قرار گرفتن در معرض 3. مشکلات رنگ Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش ضروری هودینی
جزییات دوره
7h 44m
99
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
22,425
- از 5
دارد
دارد
دارد
Scott Pagano
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Scott Pagano Scott Pagano

Scott Pagano رهبر خلاق و تولیدی Neither-Field استودیوی انیمیشن بوتیک مستقر در لس آنجلس است. کارهای پاگانو حرفه ای گسترده ای از طراحی و اکتشافات فنی را در تعداد بیشماری از پروژه ها برای استودیوها ، مارک ها و مجریان ادغام می کند. متخصص Pagano در زمینه فرآیندهای رویه ای ، توسعه ظاهری و سیستم های واقعی ، با طیف گسترده ای از ابزارهای سنتی CG و همچنین موتورهای بازی و سیستم عاملهای تعاملی از جمله Unreal Engine و TouchDesigner کار می کند. پاگانو از دنیای طبیعی و انسان ساز الهام می گیرد تا ضمن ایجاد قوس تاریخ هنر و تصویر سازی ، ذهن خود را در ذهن متبادر کند ، زیرا او به تکامل فرهنگ بصری کمک می کند. کار هیچکدام از زمینه ها را نمی توان در www.neither-field.com