آموزش ایجاد عکس های محصول در MODO

Creating Product Shots in MODO

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: MODO در ایجاد عکسهای محصول مجازی برای استفاده در تبلیغات و بازاریابی جایگاه خوبی پیدا کرده است. با استفاده از MODO ، می توانید عکس های کاملاً واقع گرایانه ای از محصولات خود ایجاد کنید و نیاز به عکاسی از محصول را کاهش دهید. در این دوره ، Dan Ablan ما را از طریق گردش کار مورد نیاز برای ایجاد چنین ارائه های سه بعدی بسیار واقع گرایانه در MODO راهنمایی می کند. تنظیمات بهینه برای مدل سازی ، مجسمه سازی و ارائه را کشف کنید. بیاموزید که چگونه مدل سازی بسته بندی در دنیای واقعی را انجام دهید. با نقشه های UV ، بافت های فتوشاپ و سایر مواد اساسی کار کنید. و محصولات را به طور موثر روشن کنید. Dan با یک نمای کلی از ارائه تصاویر نهایی سه بعدی برای چاپ یا پیش نمایش بسته می شود.

این دوره توسط Dan Ablan ایجاد و تولید شده است. ما مفتخریم که میزبان این آموزشها در کتابخانه lynda.com هستیم.
موضوعات شامل:
  • چه کسی باید از MODO استفاده کند؟
  • تنظیم تنظیمات گردش کار
  • استفاده از تصاویر پس زمینه
  • ایجاد مدل های منحنی
  • ایجاد مواد
  • تنظیم مطالب اساسی در Shader Tree
  • تکرار تنظیمات نورپردازی سنتی برای عکسهای سه بعدی محصول
  • ارائه عکس سه بعدی محصول

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از گذراندن این دوره بدانید What you need to know before taking this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. بررسی اجمالی MODO 601 1. MODO 601 Overview

  • رابط MODO 601 The MODO 601 interface

  • بررسی تنظیمات گردش کار برای مدل سازی محصولات Exploring workflow settings for modeling products

  • کاوش در تنظیمات گردش کار برای پیدا کردن محصولات Exploring workflow settings for surfacing products

  • کاوش در تنظیمات گردش کار برای ارائه Exploring workflow settings for rendering

2. مدل سازی محصولات در MODO 601 2. Modeling Products in MODO 601

  • بررسی مفاهیم اصلی برای مدل سازی Examining core concepts for modeling

  • استفاده از تصاویر زمینه برای مرجع Using backdrop images for reference

  • مدل سازی بطری با منحنی Modeling a bottle with a curve

  • مدل سازی بطری با بدوی Modeling a bottle with primitives

  • ساخت یک بسته جعبه شکل Building a box-shaped package

  • ساخت یک مجموعه سنتی Building a traditional set

  • ایجاد یک ظرف شیشه ای با پمپ Creating a glass container with a pump

3. ایجاد مواد تولیدی 3. Creating Product Materials

  • ایجاد مواد Creating materials

  • درک سطوح اساسی Understanding basic surfaces

  • اعمال ایستگاه از پیش تنظیم شده سطح Applying surface presets

  • استفاده از نقشه برداری تصویر Applying image mapping

  • کار با نقشه برداری UV Working with UV mapping

  • با استفاده از تصاویر PSD Using PSD images

  • ایجاد الیاف Creating fibers

  • اصلاح الیاف Modifying fibers

  • ساخت سطوح پلاستیکی Making plastic surfaces

4. نورپردازی برای عکسهای محصول سه بعدی 4. Lighting for 3D Product Shots

  • تنظیم صحنه های سه بعدی Setting up 3D scenes

  • درک روشنایی اساسی Understanding basic lighting

  • ایجاد روشنایی شات محصول Creating product shot lighting

  • استفاده از روشنایی غیرمستقیم Applying indirect lighting

5. ارائه عکسهای محصول سه بعدی 5. Rendering 3D Product Shots

  • تنظیم دوربین های سه بعدی Setting up 3D cameras

  • درک اصول اولیه رندر Understanding render basics

  • ایجاد رندر برای چاپ Generating a render for print

نمایش نظرات

آموزش ایجاد عکس های محصول در MODO
جزییات دوره
3h 24m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
19,357
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Dan Ablan
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan Ablan Dan Ablan

دن آبلان 20 سال گذشته به عنوان خالق ، نویسنده و معلم درگیر انیمیشن سه بعدی است. وی برخی از محبوب ترین کتاب های جهان را در مورد LightWave 3D مانند سری Inside LightWave از New Riders و انتشارات Peachpit و سری راهنمای رسمی مودو The Lux Luxology نگاشته است. کار روزانه وی شامل انیمیشن سه بعدی برای مشتریانی مانند United Airlines ، NASA ، کارت های هالمارک ، فریتو لای و بسیاری دیگر است. با گذشت سالها ، دان برای مجلات تجاری مختلفی مانند 3D World و 3D Design نوشت ، و همچنین به عنوان سردبیر رئیس Magazine Keyframe (اکنون مجله HDRI 3D) خدمت کرده است. علاوه بر ایجاد و نوشتن در مورد سه بعدی ، دن آبلان در زمینه آموزش بصری و شخصی یک رهبر است و برای شرکتهایی مانند APCO Worldwide ، NASA JPL ، Hallmark ، Reebok ، Dell و بسیاری دیگر تدریس می کند. او همچنین بنیانگذار 3D Garage ، یک کتابخانه آموزش ویدیویی با کیفیت بالا و آنلاین است.