در این کلاس من شما را با فرآیند طراحی و نقاشی خود در تهیه دارایی های بازی/کتاب داستان با رسانه های سنتی جوهر و آبرنگ آشنا می کنم. من یک d کوتاه انجام می دهم. ..
این کلاس کوتاه به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از ابزارها و دارایی های رایگان، بازی بسازید و منتشر کنید. ما یک بازی ساده با موتور گودو ایجاد خواهیم کرد که کامل است. ..
طراحی دارایی های بازی دو بعدی بردار: انیمیشن ها، پلتفرم ها، شخصیت ها، پس زمینه ها، دکمه ها! طراحی بازی دو بعدی برای مبتدیان!
چگونه می توانید دارایی های بازی خود را موثرترین راه ایجاد کنید؟ چگونه می توان هنر بازی منحصر به فرد را با صرف زمان و هزینه طراحی کرد؟ آیا این امکان وجود دارد؟ آره. ..
هنگام ایجاد دارایی های هنری برای یک بازی ویدیویی ، مهم است که با کیفیت بالا و با کارایی ایجاد کنید. با ایجاد دارایی های مدولار می توان به این مهم دست یافت. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه چند دارایی ایجاد کنید که بتوان دوباره استفاده کرد و ...
بیاموزید که چگونه یک مدل سه بعدی پمپ بنزین را با استفاده از Substance Painter ساختار دهید و موادی مانند فلز ، لاستیک ، پلاستیک و شیشه را ایجاد و استفاده کنید.
مهارت های طراحی خود را به روز کنید. برای مدلسازی یک دارایی در 3ds Max ، ایجاد متن در Substance Painter و وارد کردن مش و بافت ها به موتور بازی Unreal ، یک گردش کار یاد بگیرید.
بیاموزید که چگونه دارایی های بازی - یا هر مدل سه بعدی دیگر - را در Blender ، نرم افزار ارائه دهنده منبع باز سه بعدی ، ترکیب کنید.
بیاموزید که چگونه از اصلاح کننده و ابزار مجسمه سازی Blender برای ایجاد نقشه های با بافت بالا برای دارایی های بازی سه بعدی استفاده کنید.
در این آموزش MARI ، ما یک گردش کار استاندارد برای بافت دارایی بازی را مرور خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: MARI 3.0.
بیاموزید که چگونه از 3ds Max برای مدل سازی و ساخت یک جعبه چوبی کوچک استفاده کنید: دارایی که می تواند برای پر کردن یک محیط سه بعدی استفاده شود یا باعث شود که در یک موتور بازی در زمان واقعی منفجر شود.
در این آموزش VR ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک تجربه بازی چالش برانگیز را برای یک تجربه واقعیت مجازی مدل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2016 ، Unity ، Substance Painter 1.5.