در طول این درس ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از 3ds Max ، Photoshop و ZBrush برای بازی های موبایل یک شخصیت poly بالا ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7، 3ds Max 2016، Photoshop CS6.
در طول این درس ها یاد خواهیم گرفت که چگونه هنگام نوشتن یک سند طراحی بازی (GDD) ، یک بازی موبایل را طراحی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Balsalmiq ، Microsoft Word 2013 ، Microsoft Visio 2013.
طراح نرم افزار Panic نمونه اولیه تصویری از برنامه پیاده روی همراه را ایجاد می کند.
در این آموزش با طراحی گرافیک رابط کاربری یک بازی و همچنین نحوه آماده سازی این گرافیک ها برای آوردن به یونیتی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5، Illustrator CS5.
در این مجموعه از درس ها، ما در مورد ایجاد هنر مفهومی برای یک بازی و همچنین نحوه قرار گرفتن نقش هنرمند مفهومی در خط تولید یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5.